Bitno da ste firmu sa 250 tisuća kuna prihoda vrednovali pola milijuna eura?! I da ste promovirali Prpića i Stetnera… i koga to uopće zanima?
Pišite o tradicionalnim biznisima i potaknite ljude na investicije u onome u čemu bi možda mogli napraviti posao. Primjerice, ima u Splitu restoran koji svake godine poveća prihode 30% i koji je premašio brojku od 20 milijuna kuna. Pišite kako je moguće postići uspjeh u tako tradicionalnom biznisu. Ili ne znam pozabavite se tržištem meda i proizvodjacima na njemu. Telekom tržištem i firmama koje se bave prodajom mobilnih uredjaja i sklapanjem ugovora za telco kompanije. Kako se na tom trzistu zaradjuje. Puno vise nego na igricama. Proizvodnjom… Nekretninama…. kako se primjerice vrednuju nekretnine u Njemačkoj, a kako u Hrvatskoj. Koji je razuman povrat i kakvi su trendovi?
Ja razumijem da treba promovirati nove projekte i mlade ljude, al Prpića i Stetnera nam je već preko glave… poštedite nas u ubuduće tih likova osim ako ne naprave nešto vrijedno pažnje.
Novinari bi trebali istraživati pojedina područja i otvarati nove i zanimljive projekte i teme, a ne baviti se prepisivačkim PR-om.
In a beautiful article for The Atlantic, Nancy Andreasen, a neuroscientist who has spent decades studying creativity, writes:
”Creative people are better at recognizing relationships, making associations and connections, and seeing things in an original way—seeing things that others cannot see. … Having too many ideas can be dangerous. Part of what comes with seeing connections no one else sees is that not all of these connections actually exist”
James Webb Young, who many years earlier, wrote:
”An idea is nothing more nor less than a new combination of old elements [and] the capacity to bring old elements into new combinations depends largely on the ability to see relationships”