Portfelj s najvećim prinosom u 2015.

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Portfelj s najvećim prinosom u 2015.

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

turisti sa dali svoje.vidim da ih većina špekulanata ima a to nie dobar znak

JDTC-R-A
ZVCV-R-A
ATLS-R-A
BRIN-R-A

...povijest se ponavlja...


Mišljenja sam da su svi turisti trenutno preskupi a gledajući druge dionice i abnormalno skupi…stoga sam sve rasprodao što sam imao..
Vama sretno da zaradite..
trenutno najveća pozicija zvzd, ledo, atgr, jmnc

A moje mišljenje je da su zvzd,ledo, atgr, jmnc abnormalno skupi


CRUDE OIL long [emo_zloban]

mislim da je nafta vise politicka stvar nego bilo sto drugo tako da se ja osobno nebi nikad upustao u nesto tako. prognoze su i dalje padajuce a negdje sam vidio da se procjenjuje da saudiciji planiraju proracun na 60 dolara, istina inace planiraju ispod trzisne. osobno nevjerujem u neki nagli oporavak ali je to vise osjecaj, bez neke podloge makroekonomske naravi.

Sto se tice mojih favorita
Adris – Mislim da će doći do prodaje TDR koje će bit pozitivan signal. Nakon toga očekujem najavu veceg investicijskog ciklusa – možda najvise u turizam. Cromaris ima enormni potencijal iako se dugo vremena govorilo o propalom projektu. O CROS nemam pojma a o Maistru dovoljno receno. Recimo da gledam na Adris kao na fond budući na diversifikaciju. Sigurno nece bit dionica s najvecim prinosom ali zato je rizik jako mali.
ATLN – Jednostavno – zbog prijevremenih izbora Vlahusic nece uspijet koncesiju progurat za ovu godinu, a u slucaju da neko drugi dobije na izborima nece nikad uvest koncesiju. Uglavnom ovaj pad proracuna je los za dubrovnik ali dobar za ovu dionicu. Svi znamo koja je ovo tvornica para.
SAPN

Ima tu JDOS koji bi mogao odraditi rast iako nevjerujem previse u management i gubit ce lagano udio uslijed liberalizacije…al ce to trajat godinama imaju odlicnu infrastrukturu a i grgic je tu. Ipak je podcijenjena plus dividenda od cca 8 posto bi mogla bit lijepa zarada za 2015.
RIVP sigurno nije zgorega imati u portfelju.
Osobno sam poceo dokupljivati THNK ali je mozda to ipak prerano za 2015.

Manje likvidne nemoze nitko prognozirati kad ce odradit rast glavno je da ima potencijalni 😀

Mislim da turisti nisu jos ni blizu potencijala koji imaju (naravno ne svi jednako, neki vise – neki manje) pa oni i dalje cine znacajni dio mog portfelja: ARNT, SLRS, RIVP, HBRL.

Ako nece biti nekog generalnog sra.ja (nafta, Ukrajina) spomenuo bih moguci potencijal sektora koji je dugo down, a to su brodari. Zato sam poceo to malo vise gledati i nesto (do)kupio: ULPL, ATPL…

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

I ja sam isto za brodare. Moj razlog je taj da nikad nije bilo ovoliko slobodne tonaže (DWT-a) na tržištu i nikad mlađa flota. Kako novi brodovi ne mogu u rezalište, a nove tonaže dolaze na tržište to mi govori da će se ponuda brodova još više povećati, a to naravno vodi do veće cijene prijevoza. Ali ljudi nemojte se zamarati. Kada naši analitičari takve stvari ne shvaćaju kako će te vi?

ne znam po čemu se tema razlikuje od teme Razotkrivamo portfelje?
ionako nitko ne može predvidjeti koja će dionica(e) odraditi najveći rasti i donijeti najveći prinos u 2015….već se redate s dionicama koje imate u portfelju i od kojih očekujete prinos…da ne kažem da je tema druk…ali kao što je netko prije primjetio, vidjet će se u kojim je dionicama masa, pa je onda te dionice dobro zaobići…jer tržište ide uvijek kontra krda…

@ alias
Djelomicno se slazem s tobom oko ponude tonaze. Ali to ne znaci da cijene prijevoza ne mogu rasti. Jer treba vidjeti kakva ce biti potraznja. A mislim da ce potraznja rasti. Osim ako ne bude generalnog sra.ja.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Ovo vezano uz brodare je zanimljivo. Prema fundamentalnoj analizi i susavom pokazatelja koje sam razradio kao neki svoj instrument “radara” kada mi neka dionica postaje zanimljiva se nalaze čak dva brodara (ULPL i ATPL). To pokazuje da je cijeli sektor dosta nisko vrednovan. Tome razlog može biti da je uistinu stanje tako loše, ali i da je tu preokret najlakše ostvariv.
Što se turista tiče, prema trenutnim valuacijama čini mi se da je rast već odrađen. Naravno, daljnji razvoj sektora samo može potvrditi trenutnu valuaciju i stvoriti potencijal za budućnost. A, dodatno, kada vidite da su mnogi i na ovom topicu “puni” turista, malo me stegne u grlu vezano uz potencijal skorog daljnjeg rasta. 🙂 (A možda se samo varam.)

La vita e bella!

Uvijek pokušavam objasniti da ne postoji “niska” cijena dionice samo zato jer je dionica nekad bila skuplja. Za čime može na brodskom tržištu porasti potražnja? Kina usporava i jedina je ona bila neki veći generator potražnje jer nema svoje robe. Amerika iako raste “iznutra” i ne generira neki preveliki promet. Potražite šta prevoze recimo panamax brodovi i zašto im je cijena tu gdje je. Supramax brodovi su 5 put manji od capesize brodova, a prijevoz im je duplo skuplji. Jel vama to ima logike?

Kada analizirate nešto probajte razumjeti zašto je nešto kako je. Nemojte govoriti da je nešto jeftino samo zbog pokazatelja. Ja sam ovo za brodove govorio davno. Tad je ATPL bila 1500kn i ljudi govore da je pala 60% i da je jeftina. Pa šta ima veze ako je pala 60% kad neće zarađivati sljedećih 10 godina i što će biti oko 0 ako bude sretna. Brodovi su toliko mladi da se ponuda ne smanjuje i samo raste. Pogledajte na koliko se spustila cijena željezne rude u Australiji (60$) i manje firme propadaju. Zašto pada? Nema potražnje. Ako nema potražnje za rudom nema ni za brodovima. Šećera će se za 10 godina trošiti 30 mil tona više. I šta sad? Pa to je 10 prijevoza brodom. Jer shvaćate šta hocu reci?

Bio sam razgovarao s jednim analitičarem koji još ima i CFA i on mi isto govori kao i vi. To je bilo nedavno. Ja mu rekao da bi kupio PLAG i ATGR. On ATPL i THNK. Od onda moje plus 30%, njegovo minus 30%. Razmišljajte malo. Iskreno nikad, ali baš nikad ne gledam pokazatelje firme do samog kraja kad se odlučim o kupnji neke dionice. Čak i ako je skupa i ima perspektivu rađe ću je kupiti od jeftine bez perspektive. Zato mnogi ovdje ne zarađuju. Nadam se da sam pomogao.

KSST najjaca dionica na ZSE.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

@alias
Tko tu sto ne razumije, ne znam.
Ali ti mene izgleda nisi razumio. Pa te molim da procitas moje postove jos jednom ( gdje sam uopce koristio “jeftino” i “skupo”). Ovaj put bez predrasuda. I molim ta da me ne poistovjecujes ni s “jednim analiticarem koji jos ima i CFA”.

Po tebi bi trebalo zatvoriti pola brodogradilista jer ima “previse tonaze” a potraznja nece rasti. A brodovi se i dalje grade. Cudno, zar ne?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

New Report

Close