licemjerni lopovi….da im je stvarno bitna prevencija onda bi 100 m prije svake lokacije radara stavili natpis da se tu snima brzina i to bi i te kako djelovalo da vozaći uspore….ali lopine to uopće ne zanima nego samo kako pohlepno napuniti državni proračun pljačkajući vozače na cestama, poput pravih drumskih razbojnika!
Ako postoji znak treba ga poštovati a najavljivati akcije mjerenja totalne su gluposti baš kao i upozorenje da se mjeri brzina, čemu onda služe znakovi.
Da, na zapadu prije kamera lijepo piše da se dionica snima.
Ako postoji znak treba ga poštovati a najavljivati akcije mjerenja totalne su gluposti baš kao i upozorenje da se mjeri brzina, čemu onda služe znakovi.
kao prvo, znakovi su postavljeni bezveze, većina još pred 30 i više godina i od onda nitko nije našao za shodno provjeriti može li se na pojedinim dionicama brzina povisiti pa sada na velikoj većini cesta izvan gradova postoje suluda ograničenja od 50 i 60 na sat, jednako kao i na cestama u gusto naseljenim gradovima!!
kao drugo, ako je cilj spriječiti nesreće, onda preventivna upozorenja i te kako imaju smisla, a inače je cilj ovih kamera samo kažnjavanje vozača i punjenje državnog proračuna jer je netko van naselja vozio 60 iako je tamo besmisleno ograničenje 40 ili 50!
Te sve kamere trebaju ici na more jer tamo policije nema nigdje. A ovdje kod nas u slavoniji je policijski sat 24h u tjednu.
Te sve kamere trebaju ici na more jer tamo policije nema nigdje. A ovdje kod nas u slavoniji je policijski sat 24h u tjednu.
Vas stalno kontroliraju zbog kanabisa 😉
treba zakonom propisati da na cesti mora biti upozorenje da je dionica ceste pod radar kontrolom i ljudi će usporiti, a to je valjda cilj, a ne pljačkanje građana???
Te sve kamere trebaju ici na more jer tamo policije nema nigdje. A ovdje kod nas u slavoniji je policijski sat 24h u tjednu.
Vas stalno kontroliraju zbog kanabisa 😉
[/quote]
Ne nego radi statistike. Kod nas su jos prije 10 god napicili statistiku kazni i svaki sef zeli jos bolji biti od toga. U splitsko zupaniji ni nema kazni, pa tamo prometna nema sta radit. Kod nas vladaju opsjednute policajcine
Pozivam diskutante da dođu na pola sata na Zagrebačku aveniju u Zagrebu pa da vidite koliko se poštuju znakovi a policijske kontrole nije bilo nikad kao što je nema u cijelom gradu osim kad si to odrede jedanput u par mjeseci i onda bi valjda bilo najbolje da privremeno zatvore tu dionicu dok traje kontrola da ne bi neki nevini vozač platio kaznu jer je vozio preko 100 km/h a to se naročito odnosi na motoriste.
I laici vide da su glavni problem sigurnosti prometa divljaci, a ne obični vozači koji neznatno prekorače dopuštenu brzinu. Umjesto da se aktivno love divljaci, ide se na pasivne fiksne uređaje za deranje ovaca. A divljaci jačaju u brojnosti, na svakoj cesti, svuda. Gdje god čovjek krene, manijaci golobradog izgleda ulijeću u škare, voze po suprotnom traku, zalijeću se u nepreglednu krivinu. I nitko da ih zaustavi, jer je doktrina na razini ministarstva: guliti bezazlene građane. To je odurno glupo, a gotovo sigurno dolazi s vrha, iz ministarstva. Da puste policajce s terena da definiraju koncepciju, sigurno bi bila stoput pametnija. Ali državom vladaju uredski marksisti.
Pozivam diskutante da dođu na pola sata na Zagrebačku aveniju u Zagrebu pa da vidite koliko se poštuju znakovi a policijske kontrole nije bilo nikad kao što je nema u cijelom gradu osim kad si to odrede jedanput u par mjeseci i onda bi valjda bilo najbolje da privremeno zatvore tu dionicu dok traje kontrola da ne bi neki nevini vozač platio kaznu jer je vozio preko 100 km/h a to se naročito odnosi na motoriste.
Zagreb je posebna priča, umjesto da se rješavaju prometnice i omogući bolji i brži protok vozila, rješavaju se fontane, spomenici, stupići, barjaci………….itd
usput, zna li netko gdje su nestali najavljivani žuti kvadrati, nisam to nigdje još vidio, ili kumovi još ne mogu pronaći odgovarajuću žutu boju na tržištu
p.s. i pohvale kum Milanu, na zapadnom dijelu grada su oprani barjaci, znači ipak se našla neka nazaposlena kuma