Ovaj bi se članak trebao razposlati svim vladinim i nevladinim organizacijama, ministarstvima, gradu Zagrebu… koji se iole bave gospodarskim pitanjima, a nadasve čelnim ljudima Gredelja i Končara!
Mene hvata depra od ove dvije …konkurentske firme.
Što će biti sa crotrainom i nama dok francuski TGV i Njemački intercity postoje već 20 godina i šibaju kroz EU preko 600km/H? ok operativna brzina je 300km/h ali s mogućnošću dvostruko brže.
Treba nam domaći, HR chuchu ali ne valjda od max 160 km ili 250 km/h?
japanski maglev vlakovi uvlače točkove na 140km/sat i floataju na magnetnim poljima?!
shinkansen – brza želj. mreža Japanom gdje putnici uživaju brzu vožnju na 188mph odn 300km/h.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shinkansen
1 okmožda nemamo 100 biliona usd za gradnju takove mreže u RH da stignemo za 30min iz vukovara u zg i splita u rijeku (možda ima preprstp sredstva iz fondova eu?!),
2. i možda je putnička mreža trenutno neisplativa za HŽ
3. i teretni promet nikako da dostigne predratnu razinu,
4. i nikako da natjeramo strance na udobnu vožnju vlakom do mora sa autima uparkanim na teretnim dodatnim vagonima HŽ kao novom ponudom
…možemo li napraviti domaći vlak sagrađen domaćom pameti, rukama i strojevima i bez svađe velike?!
3 godine kasnimo, 3 na sat.
red radi i disciplina.
Ajmo šta se čeka?!