Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 152,53 | 102.650 | 673 | 151,00 | 153,00 | -1,62% |
Danas dolazi lova od Plive, fondovi koji dobivaju lovu od Plive ,a ujedno su dioničari Podravke su slijedeći:
AZ Obvezni mirovinski fond – ca. 100.000.000,00 kn
RBA obvezni mirovinski fond – ca. 47.000.000,00 kn
RBA Balanced – ca. 111.000.000,00 kn
KD Balanced – 600.000,00 kn
PBZ Equity – ca. 12.000.000,00 kn
PBZ Global – ca. 34.000.000,00 kn
KD Victoria – 16.300.000,00 kn
RBA Central Europe – ca. 32.000.000,00 kn
Sveukupno ca. 352.000.000,00 kn!!
Podravkine mete: Eurobev, Kandit, Vitaminka i Bambi
jučer protrgovano 22 000 komada dionica podravke volumen 10.518.856,18 kn … netko je već ušao 🙂
Hrvatski prehrambeni gigant Podravka pregovora s vlasnikom banjolučke Vitaminke o mogućem preuzimanju tvornice, potvrdio je za Nezavisne novine Žarko Mikić, direktor Vitaminke.
On je naglasio da ipak ništa još nije dogovoreno, ističući kako je za sve uspješniju Vitaminku zainteresirano više svjetskih kompanija. Ni u Koprivnici nisu željeli otkrivati karte. Glasnogovornik Podravke prenio je samo kako ne mogu komentirati pisanje medija o mogućem preuzimanju Vitaminke.
Vitaminka je, poslije poratnog zamiranja, počela oporavak nakon 2002., kada je većinski državni paket kupila švicarska grupa Kreis Industriehandel AG, biznismena bosansko-hercegovačkog podrijetla Ilije Sirovine. Od privatizacije do danas novi vlasnik je uložio oko 25 milijuna konvertibilnih maraka, usmjerenih uglavnom na modernizaciju postrojenja, iz kojih danas osim prepoznatljivih brandova (ajvar, kisele paprike…) između ostalog izlazi i 28 vrsta sokova.
Upravo su sokovi, ako je suditi prema pisanju Jutarnjeg lista, ono na što računa koprivnička tvrtka. Pregovori sa Sirovinom došli su, piše Jutarnji, već u fazu cjenkanja. U Vitaminci, međutim, nisu se željeli izjasniti koliko bi vlasnik mogao dobiti za 76 posto dionica tvornice.
Neto dobit Podravke 99,1 milijuna kuna
GRUPA Podravka je u prvih 9 mjeseci ove godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 2,57 milijardi kuna što je povećanje od 3 % u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2005. godine. Ostvarena neto dobit u prvih devet mjeseci ove godine iznosi 99,1 milijuna kuna što je za 16,6 % više nego u isto vrijem prošle godine.
Pozitivan utjecaj na rezultat ovog razdoblja ima ishod sudskog spora između Belupa d.d. i Avene d.o.o. iz Kranja (neto efekt cca 40 miljuna kuna) čime su sredstva rezervirana za naknadu štete oslobođena i stavljena na raspolaganje Belupu d.d. Taj pozitivan utjecaj djelomično je umanjen neto troškovima restrukturiranja u iznosu od cca 12 milijuna kuna.
Na inozemnim tržištima ostvaren je rast prihoda od prodaje za 2 %, dok je na hrvatskom tržištu zabilježen rast prihoda od 3 %. Što se tiče inozemnih tržišta, rasla je prodaja na tržištu jugoistočne Europe (6%), istočne Europe (7%) i zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Orijenta (5%), dok je tržište srednje Europe zabilježilo pad prodaje od 7%.
Što se tiče strateških poslovnih područja, prodaja SPP-a prehrane i pića porasla je za 4 %, dok je farmaceutika ostvarila pad prodaje od 2 %, čemu najviše pridonosi pad prodaje od 4% na hrvatskom tržištu kao posljedica smanjenja cijena lijekova pod pritiskom nastavka restriktivne politike HZZO-a te pada cijene Irumeda i Iruzida zbog prelaska u generičku skupinu lijekova.
Rast prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvarile su sljedeće grupe proizvoda: meso i mesni proizvodi 8%, voće i povrće 8%, dječja hrana, slastice i snack 6%, Podravka jela 5%, trgovačka roba 5% te Vegeta – dodaci jelima 1%. Tom porastu proizvoda pod markom Vegeta najviše pridonosi porast prodaje u zapadnoj Europi, prekooceanskim zemljama i Orijentu 7%, istočnoj Europi 6% te jugoistočnoj Europi i Hrvatskoj 2%.
Prodaja pića je na razini prošlogodišnje te se zbog pada ukupnog tržišta vode u Hrvatskoj ne očekuje rast prodaje do kraja tekuće godine. Pad prodaje ostvaren u grupi proizvoda riža, grahorice i ostali proizvodi iznosi10 %.
U narednom razdoblju cilj kompanije je poboljšanje profitabilnosti rezanjem troškova i poboljšanjem prodaje, kazao je na predstavljanju rezultata predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac. Najavio je da će se raditi na povećanju prodaje i proizvodnje vlastitih proizvoda, te na razvoju novih serija proizvoda, čime će se održati obećanje “svaki mjesec novi proizvod”. Marinac je istaknuo da će se posebna pažnja posvetiti rastu kroz akvizicije, posebno akvizicije brandova. U završnoj fazi su pregovori o kupnji jedne tvrtke i branda, a rezultati će biti poznati za dva tjedna. Marinac nije želio precizirati o kojoj tvrtki, odnosno brandu se radi ističići samo kako nisu iz Hrvatske.
Dakle, sutra se moze ocekivat ostar pad cijene posto u zadnje vrijeme svima koji su imali dobra izvjesca odmah drugi dan je krenula cijena dolje.
http://www.zse.hr/financ/PODR-fin2006-3Q.xls
Kapital i rezerve 31.12 1.921.159.000 kn
Kapital i rezerve danas 2.008.955.000 kn
Promjena: 87.796.000 kn
Dobit / gubitak nakon p.:
kumulativno prethodna godina: 84.960.000
tekuće r. prethodne godine: 37.501.000
kumulativno tekuća godina: 99.075.000
tekuće r. tekuće godine: 58.487.000
BV (knjigovodstvena vrijednost) 373,18
EPS (Zarada po dionici) 18,40 kn
Dividenda prethodnog razdoblja 0,00 kn
(P/BV) tržišna/knjigovodstvena cijena 1,23
(P/E) (tržišna cijena/zarada) 24,99
(Dy) Dividendni prinos 0,00%
P/S 0,94
Današnja cijena dionice 460,00 kn
vidim da se podravka dosta spustila, pa me zanima kakvo je mišljenje ostalih da li bi se to moglo dignuti na razine preko 500 ?
SURADNJA PODRAVKE I JHL-A
Jadranski luksuzni hoteli proširuju poslovnu suradnju sa Podravkom kako bi smanjili troškove nabave i poboljšali ponudu
Podravka i grupacija Jadranski luksuzni hoteli (JHL) proširit će suradnju pa su nedavno predstavnici nabave navedene turističke tvrtke u Podravci dogovarali nove projekte. Kako su pregovori još u tijeku, pojedinosti novih oblika poslovne suradnje u JLH-u zasad ne žele otkriti, no ističu kako je Podravka važniji partner s kojim surađuju još od svojih početaka.
Podravka već trideset godina posluje s gastro kupcima, a upravo gastro prodaja čini više od 20 posto njihova ukupnog prihoda na tržištu Hrvatske. Više od tisuću Podravkinih proizvoda nalazi se kod 3.500 gastro kupaca te na 10.000 gastro mjesta potrošnje.
Hotelska grupacija Gorana Štroka objedinila je početkom 2005. godine posao nabave za sve tvrtke u sklopu grupacije osnutkom tvrtke Jadranska trgovina. Ta tvrtka opskrbljuje hotele Excelsior, Dubrovnik Palace, Bellevue i Kompas, smještene u Dubrovniku te Grand Hotel Bonaviju u Rijeci.
U proteklom razdoblju znatno su smanjeni troškovi nabave hotela, koji posluju u okviru grupacije JLH, u nekim programima i do 30 posto. Ugovoreni su mnogo povoljniji krovni uvjeti za hotele te je uspostavljena suradnja s eminentnim hrvatskim tvrtkama.
Ostvareni promet Jadranske trgovine u prošloj je godini iznosio je 35 milijuna kuna, a u 2006. godini očekuju se porast prometa od 25 do 30 posto. U poslovima vezanim za veleprodaju 80 posto robe odnosi se na hranu i piće, a ostali dio na opremu hotela, sitni inventar i sl. Gotovo polovica je uvozna roba, a ostatak proizveden u Hrvatskoj.
(17:34, Poslovni.hr, TO ONE)
monika ide to na kraju sljedece godine i do 750, firma koja ima toliko razvijenih trzista, siri se u regiji, a mi na pragu europe, jel vam trebam sta drugo rec[smiley11]
Ima podravka i pluseve i minuse a ovo oko hotela je samo kap u moru. više me brine gubitak utrke oko Eurobeva, suradnja sa Nestleom je upitna u regiji jer osnivaju svoju firmu i preuzimaju distribuciju od Podravke za cijelo tržište, Ugovor sa HOK je veliki gubitak marže za njih (odlično za Konzum i Velpro – a za sve ostale smanjenje zarade i povećanje volumena). Za Belupo i vodu treba vidjeti što će donijeti budućnost. a hvala bogu da je tu vegeta i čokolino koji još uvijek imaju snage sve to povući prema gore.