Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 151,45 | 19.992 | 132 | 151,00 | 151,50 | -0,33% |
Izgleda da je Horvat postao dejtrejder…
28. 6.
[color=blue]Vaba d.d. 10,64[/color]
Bank Austria 7,36
26. 6.
[color=blue]Vaba d.d. 10,60[/color]
Bank Austria 7,43
21. 6.
[color=blue]Vaba d.d. 10,64[/color]
Bank Austria 7,48
Da mi je znati koji su ti likovi koji se daju navući prodavati dionicu po 570 Kn nakon što je dionica postigla 584 Kn.
Vjerovatno isti oni koji su nedavno prodali dionice Varteksa po 87,01 kunu Fimi, a Varteks je tada vrijedio 170 kuna po dionici.
E jeste, – sramota.[smiley13]
Suradnja Podravke i Microsofta u osamnaest zemalja svijeta
Danas su u Zagrebu na konferenciji za medije predstavljena dva nedavno sklopljena ugovora o poslovnoj suradnji između Podravke i njenog strateškog partnera u području informacijskih tehnologija, tvrtke Microsoft. Riječ je o Ugovoru o poslovnoj suradnji i uslugama kao krovnom ugovoru te Enterprise ugovoru kojim se rješava pitanje licenciranja Microsoftovih platformskih proizvoda za sva poduzeća Grupe Podravka koja se nalaze u osamnaest zemalja svijeta.
Sklapanje ovih ugovora nastavak je uspješne suradnje dviju tvrtki kojom Podravka potvrđuje svoju opredijeljenost za Microsoft tehnologije. Na taj način Podravka osigurava svim svojim korisnicima mogućnost korištenja najnovijih verzija operacijskog sustava Windows, uredskog paketa Microsoft Office te čitavog niza poslužiteljskih proizvoda i to kroz period od najmanje tri godine, na koliko su ugovori potpisani.
Enterprise ugovorom pokriva se pitanje licenciranja Microsoftovih proizvoda za sva Podravkina poduzeća. Time se ostvaruje centralizirano upravljanje Microsoftovim softverom čime se pojednostavljuje i olakšava rad ljudi na terenu, a kako je riječ o izrazito jednostavnom modelu licenciranja, osigurana je i potpuna troškovna transparentnost za sva Podravkina poduzeća. Ovim ugovorom Podravki je, između ostalog, osigurana mogućnost da među prvima u svijetu testira i koristi, odnosno primijeni u svome poslovanju sve aktualne proizvode tvrtke Microsoft, kao i one koji će se u naredne tri godine pojaviti na tržištu.
Podravka u velikoj mjeri svoj razvoj i napredak bazira na korištenju suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, nastojeći na najbolji način iskoristiti njihove mogućnosti za optimizaciju, fleksibilnost i efikasnost poslovanja. Microsoft u tome igra značajnu ulogu počevši od klijentskog softvera (operacijski sustav, uredske aplikacije) do sve značajnijeg i šireg spektra poslužiteljskih proizvoda. Tako, između ostalog, Podravka već sudjeluje u korporacijskom programu evaluacije nadolazećeg Microsoftovog rješenja za integriranu komunikaciju koje, između ostalog, uključuje funkcionalnosti IP telefonije te audio i video konferencija, a za koje se očekuje da će pokazati konkretne financijske uštede u ovako geografski distribuiranoj i poslovno dinamičnoj tvrtki.
Vegeta i Cedevita među najačim brandovima u regiji
Business.hr
03.07.2007 22:44
Podravkina Vegeta i vitaminski napitak Cedevita nalaze se među 10 najsnažnijih robnih marke široke potrošnje u zemljama bivše Jugoslavije u prvoj polovici ove godine, rezultati su to istraživanja jačine robnih marki – PGM (Product Group Manager) koje provodi slovenska tvrtka Vallicon d.o.o, tvrtka, prenosi poslovni portal Finance.si.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 5000 ispitanika, a u generalnom poretku između deset najjačih robnih marki prednjače inozemni brandovi Milka čokolada i gazirani napitci Coca-Cola, odnosno čak je 7 od 10 brandova iz inozemstva na listi najjačih u regiji. Od svih lokalnih brandova na listi su prisutni samo Vegeta(5), Cedevita(9) i slovenska Paloma(/).
[smiley11]
Dosta tog natezanja!
Mislim da su plasljivci istresli sve sta su imali.
Sad je sve smjesna igra fondova.
I to lijepa igra, sa jednom dionicom.
Majstori prodali 1 dionicu po 570 Kn.
Komedija.
Citiranje prazne slame…
Zvijezda biljno ulje i Vegeta vodeće su robne marke u Hrvatskoj u prvoj polovici ove godine, rezultati su to istraživanja jačine robnih marki – PGM (Product Group Manager), koje provodi tvrtka Valicon koja se bavi tržišnim savjetovanjem i istraživanjem.
Indeks uspješnosti robne marke izračunat je na temelju pet glavnih indikatora kojim se mjeri snaga robne marke – prepoznavanje, iskustvo, razmatranje, upotreba i lojalna upotreba.
A sad…
Sta god se bude desavalo sa Podravkom u narednom razdoblju ovisit ce samo o fondovima. Spekulanti i plasljivci su napustili ovu dionicu od sredine 4 mjeseca do danas. Mi koji smo ostali u Podravci, mislim da gledamo na duze rokove. Predstoji nam vrlo cudno razdoblje u kojem je sve moguce. Razdoblje koje djeluje vise negativno nego pozitivno, no fondovi su svemoguci i krcati lovom. Sve pocinje na dan 10. srpnja u 12,00 sati sa Glavnom skupstinom. Tocno u podne.
Nek nam bogovi trzista budu naklonjeni. Godspeed!
Danas opet lijepi promet od preko miljun kuna uz porast cijene od 3.14% i završnom cijenom od 588Kn.
PODR-R-A Vrijeme: 16:14:15
Kupnja Ukupno ponuda 23
Ukupno dionica 6318
Prodaja Ukupno ponuda 79
Ukupno dionica 9529
571,52 88
570,20 319
570,10 36
560,00 184
557,02 150
588,00 359
590,00 167
593,00 22
594,98 3
595,00 85
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
588,00 141 15:58:12
585,00 82 15:58:12
584,99 20 15:58:12
584,90 90 15:58:12
584,00 3 15:58:12
584,00 17 15:58:12
583,99 41 15:58:12
583,88 60 15:58:12
580,00 1 15:58:12
580,00 499 15:57:43
579,99 66 15:57:43
579,00 35 15:57:43
579,00 180 15:51:56
578,00 20 15:51:56
578,00 30 15:27:59
577,00 90 14:14:33
575,00 57 13:13:26
575,00 79 13:13:26
575,00 105 13:13:26
570,21 45 12:13:00
570,20 50 11:49:30
570,20 20 11:17:14
570,20 100 11:15:43
570,20 11 11:10:51
570,10 1 10:15:55
570,00 2 10:03:39