Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 147,55 | 114.498 | 776 | 142,50 | 146,00 | -3,34% |
Pazi ovo.
Podpredsjednik EIB-a: MORATE U DALJNJU PRIVATIZACIJU.
Političke stranke su suglasne: NE DAMO HRV. VODE, HRV. ŠUME i HEP!
Što preostaje?
PODRAVKA, CROATIA OSIGURANJE i još par njih što se mogu dobro prodati. [wink]
Treba biti strpljiv i dokupljivati po ovim cijenama. Kad tad će doći ponuda neke velike kompanije za preuzimanje. Mislim da bi to moglo ubrzati skori ulazak Hrvatske u EU.
Pazi ovo.
Podpredsjednik EIB-a: MORATE U DALJNJU PRIVATIZACIJU.
Političke stranke su suglasne: NE DAMO HRV. VODE, HRV. ŠUME i HEP!
Što preostaje?
PODRAVKA, CROATIA OSIGURANJE i još par njih što se mogu dobro prodati. [wink]
naši političari izvrgnuti su nevjerojatnom pritisku da se sve hrvatsko proda, ali hrabri Junaci Pavlove ulice ne daju nikome naše nacionalno bogatstvo, iako većina njihovih glasača vjeruje da oni to ne daju samo da bi imali što pljačkati,
ali vjerujte nije tako, mi imamo jedne izvrsne, najpoštenije političare, koji svakodnevnom borbom zastupaju interese malih ljudi-birača i ne dozvoljavaju da upadnu u klopku blagostanja, jer novac kvari ljude i naši političari bi napravili veliki propust kada bi dozvolili da se mali ljudi pokvare
Treba biti strpljiv i dokupljivati po ovim cijenama. Kad tad će doći ponuda neke velike kompanije za preuzimanje. Mislim da bi to moglo ubrzati skori ulazak Hrvatske u EU.
Ono što veseli jesu bolji poslovni rezultati zbog efikasnijeg načina upravljanja troškovima na svim tržištima, kao i veći prihodi na tržištima srodnim RH u gotovo svim robnim segmentima.
+neto dobit Grupe Podravka za prvih šest mjeseci iznosi 55,6 milijuna kuna što je porast od 78% u odnosu na isto razdoblje lani
+ prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 1.724,2 milijuna kuna i veći su za 4% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine.
+ rast prodaje rezultat je porasta prodaje na inozemnim tržištima (5%)
+ Inozemna tržišta koja bilježe porast prodaje SPP-a Prehrana i pića su tržište
+ jugoistočne Europe (5%) = Srbija (13%) , Bosna i Hercegovina (4%),
+ srednje Europe (7%) = Češka (17%) i Poljska (12%)
+ zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka (5%) s najvećim porastom prodaje na tržištima Austrije (49%) i Australije (12%)
+ spp farmaceutika ostvarilo je prodaju u iznosu od 355,1 milijuna kuna, što predstavlja porast prodaje od 2% u odnosu na isto razdoblje 2010. godine
+ inozemna tržišta bilježe porast prodaje SPP Farmaceutika od 9%, uz najveći doprinos tržišta Bosne i Hercegovine (9%), a značajan rast zabilježila su i tržišta Slovenije (44%), Rusije (4%) te Turske (170%)
Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka iznosi 102,2 milijuna HRK, što označava porast od 37% te je EBIT marža podignuta na razinu od 5,9%.
Zanima me da li ima itko detaljnije info od ovoga : http://limun.hr/main.aspx?id=724267&Page=5 ?
Srdačan pozdrav
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/rG1imdU2S1jDvSMz0Dx2DQ==.pdf
AZ se i dalje svakodnevno krca Podravkom…samo brane cijenu ili imaju dobru računicu za to? [rolleyes]
to je i moje pitanje što se tu kuha ?
"podravka juha" [lol]
pustimo šalu na stranu to sam i ja primjetio "obavijesti o stjecanju dionica" ko u priči
Što se fondova tiče, dionica kao da je zapravo skuhana za njih. Ako ste mali investitori koji vjeruju u hranu, procijenite koja razina vam je povoljna i kupite, kompanija ima potencijal, to nikada i nije bilo upitno. Nije previše zadužena u usporedbi sa Beljem ili Atlantic grupom i ima brendove koje ove dvije tek trebaju razviti.
Ono što je uvijek bilo i ostalo upitno jest političko upravljanje kompanijom.
I tu Belje i Atlantic pričaju jednu sasvim drugu priču.
Ako se palite na buduće veliko neprijateljsko preuzimanje, Podravka je priča za vas.
Više od 50% jučer ponovo kupio AZOMF
Da li postoji kakav limit u postotku vlasništva Podravke za AZOMF?
Mislim da je 25% limit, osim ako HANFA ne krene u dokazivanje zajedničkog djelovanja OMF-ova, ali to bi bilo otvaranje Pandorine kutije.
U svakom slučaju, AZ odlično pozicionira svoja ulaganja.
Vidi se to svakodnevno i u kretanju cijene udjela u OMF-ovima.
Što se fondova tiče, dionica kao da je zapravo skuhana za njih. Ako ste mali investitori koji vjeruju u hranu, procijenite koja razina vam je povoljna i kupite, kompanija ima potencijal, to nikada i nije bilo upitno. Nije previše zadužena u usporedbi sa Beljem ili Atlantic grupom i ima brendove koje ove dvije tek trebaju razviti.
Ono što je uvijek bilo i ostalo upitno jest političko upravljanje kompanijom.
I tu Belje i Atlantic pričaju jednu sasvim drugu priču.
Ako se palite na buduće veliko neprijateljsko preuzimanje, Podravka je priča za vas.
Podravka je odlična kompanija, bez sumnje….jedini problem je što ih davi politika, pogotovo Frišćić i HSS koji koče privatizaciju. Nakon ovih izbora HSS nestaje s političke scene skupa s partnerom HDZ-om, a onda bi lako podravka mogla u privatizaciju, tim prije jer prostora za nova zaduživaja država baš i nema, a PODR ne spada u strateške kompanije poput voda, šuma i sl. koje država ne smije prodavati.
Samo poslovanje firme je odlično za ova krizna vremena te ne sumnjam da će se naći više potencijalnih kupaca za odličnu prehrambenu kompaniju!