Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 144,98 | 37.406 | 258 | 144,50 | 146,00 | 0,34% |
Kod Podravke je problem sto kad su mogli jeftino kupovati nisu pa sad idu u regiju i za to placaju masne pare.
Vitaminku ce skupo platiti, Lero isto.
Puris koji samo generira gubitke (11 mil.) ce isto skupo platiti.
A mogli su sve to lijepo prije za male pare uzeti.
Ovo je prehrambene industrija.
Marze su male i za naeki jaki rast trebas imati jaku prodaju.
Podravka to radi akvizicijama koje skupo placa.
Vrijeme ce pokazati koliko su doroga napravili.
Zanimljivo je kako kada neka firma objavi da kupuje drugu nasi dragi investitorcici odmah navale na ask a nemaju pojma o cemu se radi.
Uglavnom POdravka ce se restrukturitrati jos par godina.
A za to vremena nemam.
Uglavnom Podravka ce se restrukturitrati jos par godina. A za to vremena nemam.
bravo, blueman.
ja to svima govorim, ali mi ne vjeruju.
u podravki će još bit pičvajza, zapravo krizni period za ovu dionicu tek predstoji.
nek se veliki ulagači malo počnu zabavljat ht-om, magmom, atlanticom…. a država nek još čvršće zajaši na podravkinu grbaču…
Kod Podravke je problem…
I sa time se slazem.
Podravka je div. Tup i glup, zbog odredjenih elemenata unutar vodstva. No divovi kad skontaju u kojem smjeru treba trcati rade velike korake. To sto kupuju skupo (ako si mogu dopustititi OK), bit ce kasnije jos skuplje. Podravka se treba unutar sebe presloziti, a to su poceli ciniti. Cijena dionice moze trenuno padati no jasno je da ce ici sigurno gore. Ja mislim da ce ove godine napraviti velik korak, debelo preko standardnih 35 %. Ako ne ja mogu cekati, a ako cekam novac sigurno necu izgubiti vec suprotno. Usput marze na razne vode i prehrambene praskove te ljekove nisu male.
Dana 27. travnja 2007. godine na trezorski račun PODRAVKE d.d. izvršen je prijenos 7473 vlastitih dionica.
Dana 30. travnja 2007. godine na trezorski račun PODRAVKE d.d. preneseno je 1929 vlastitih dionica, te je sa istog računa izvršen prijenos 3000 vlastitih dionica.
Dana 02. svibnja 2007. godine na trezorski račun PODRAVKE d.d. izvršen je prijenos 1.422 vlastitih dionica.
Nakon izvršenog prijenosa, na dan 02. svibnja 2007. godine na trezorskom računu PODRAVKE d.d. nalazi se 25.156 vlastitih dionica, odnosno 0,46% temeljnoga kapitala.
Ovo je prehrambene industrija.
Marze su male
…narocito na Vegeti…[smiley1]
…jadnici…jedva da pokriju troskove repromaterijala…[smiley2]
…Vegeta = najskuplja sol na svijetu…[smiley11]
Dana 03. svibnja 2007. na trezorski račun PODRAVKE d.d. izvršen je prijenos 50 vlastitih dionica.
Nakon izvršenog prijenosa, na dan 03. svibnja 2007. godine na trezorskom računu PODRAVKE d.d. nalazi se 25.206 vlastitih dionica, odnosno 0,46% temeljnoga kapitala.
blueman: ” Ovo je prehrambene industrija. Marze su male ” …narocito na Vegeti…[smiley1] …jadnici…jedva da pokriju troskove repromaterijala…[smiley2] …Vegeta = najskuplja sol na svijetu…[smiley11]
Je, Vegeta im raste sve u 16.
Sta je vama, Konzum ih dera ne sve strane i stisce cijenu na dolje, jak je Toda. Jaci od Marinca puno.
Da nema drzave ne bi bilo ovako dobro.
Osobno, morali su puno ranije poceti sa akvizicijama.
Procitajte GFI pa donesite sud a ne ovako prepucavanje.
Dobit je donio Belupo i to svi znate, nemojte me ovdje zahebavati.
Da, marze su male, jako u prehramenoj industriji. NIje da su onda sve smece ali ili imas neki specijalan proizvod a poslije Vegete nemaju nista ekstra ili si jako veliki.
Mozda se poprave, ja bih htio naravno ali ima tu jako puno posla.
feki:
”
blueman: ” Ovo je prehrambene industrija. Marze su male ” …narocito na Vegeti…[smiley1] …jadnici…jedva da pokriju troskove repromaterijala…[smiley2] …Vegeta = najskuplja sol na svijetu…[smiley11]
”
Je, Vegeta im raste sve u 16.
Sta je vama, Konzum ih dera ne sve strane i stisce cijenu na dolje, jak je Toda. Jaci od Marinca puno.
Da nema drzave ne bi bilo ovako dobro.
Osobno, morali su puno ranije poceti sa akvizicijama.
Procitajte GFI pa donesite sud a ne ovako prepucavanje.
Dobit je donio Belupo i to svi znate, nemojte me ovdje zahebavati.
Da, marze su male, jako u prehramenoj industriji. NIje da su onda sve smece ali ili imas neki specijalan proizvod a poslije Vegete nemaju nista ekstra ili si jako veliki.
Mozda se poprave, ja bih htio naravno ali ima tu jako puno posla.
…ponavljam, marze na Podravkinim proizvodima su sve samo ne male…to sto su oni jos uvijek skup “socijalisticki” sistem i imaju bar 30-50% vise zaposlenih od optimale – pa onda i takve troskove, to je druga strana price…
…svojim komentarom ja nisam aludirao da Podravka fantasticno posluje, nego sam samo ustvrdio da njihove marze nisu tako “male i jadne”…
Je, Vegeta im raste sve u 16. Sta je vama, Konzum ih dera ne sve strane i stisce cijenu na dolje, jak je Toda. Jaci od Marinca puno. Da nema drzave ne bi bilo ovako dobro. Osobno, morali su puno ranije poceti sa akvizicijama. Procitajte GFI pa donesite sud a ne ovako prepucavanje. Dobit je donio Belupo i to svi znate, nemojte me ovdje zahebavati. Da, marze su male, jako u prehramenoj industriji. NIje da su onda sve smece ali ili imas neki specijalan proizvod a poslije Vegete nemaju nista ekstra ili si jako veliki. Mozda se poprave, ja bih htio naravno ali ima tu jako puno posla.
– Vegeta se prodaje odlicno po svuda. Prodavala se, prodaje se i prodavati ce se. Sta bi, da se izvozi i na Mars?
– Konzum se moze samo natezati sa Podravkom, ali samo natezati. Nije Podravka fimica tipa Mirko & Sinovi import – export.
– Da nema drzave bilo bi bolje jer drzava stiti visak i nerad. No stvari se mjenjaju.
– Pa sta nisu nedavno kupili u Poljskoj poznati brand Warzywko koji ma više od 10 posto tržišnog udjela, odnosno tamošnji vodeći domaći brend u segmentu tržišta univerzalnih dodataka jelima. Poljska je trziste od 38 644 000 ljudi. Prema broju stanovnika Poljska je na 8. mjestu u Europi. Pa bolje da kupuju prvo po Polskoj nego po hrvatskoj sa 4 500 000 stanovnika. Vlastita poduzeća Podravke nalaze se u 17 zemalja svijeta, a proizvodni kapaciteti u 4 zemlje: Hrvatskoj, Poljskoj, Češkoj i Slovačkoj. Podravka ima vlastitu distributivnu mrežu koja se proteže od Jadranskog do Sjevernog mora.
– Podravkine najpoznatije marke – Vegeta i Podravka poznate su i u srednjoj i istočnoj Europi, a prodaju se na svim kontinentima svijeta u više od 40 zemalja. Ti bi htio Vegetu i na Antartiku pa da bude sve u 16.
Lino, Lino lada, Frutolino, Čokolino (joj sto ga volim), Dolcela, Studena, Studenac, Deit, Ponita, Podravka cajevi, Talianetta, Fini-Mini, Podravka sladoledi, Ital-Ice, Lagris, Podravka juhe, Podravka kocke, Fant, Podravka voće, Podravka povrće, Prilozi i gotovi umaci, Podravka dodaci juhama, Aji-Shio, Zamrznuti proizvodi, Mlinarski proizvodi, Pekarski proizvodi, Mesni proizvodi, Podravka riža, Podravka pire krumpir, Gotova jela, Podravka tortilja čips, Podravka dip, Podravka džemovi extra, Eva, Belupo lijekovi, da Vegeta.
– GFI je sasvim ocekivno, te ukazuje da se vrsi potrebno ulaganje u nuzne promjene.
– Belupo ce i dalje donositi dobit.
– Ponavljam se, marze nisu male.
– Posla ima jako puno oko restrukturiranja, no radi se i ulaze se.
Usput,
a ja bi htio da Badel 1862 padne na 700 Kn pa da ga dokupim.
Dok je srca bit će i Podravke.
Sad je prilika za dobru prodaju jer trezor kupuje dionice za Polančeca i ekipu “Vegeta”.