PODR (Podravka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska PODR (Podravka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 03.11.2024. u 12:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
PODR
153,27
34.946
228
153,00
153,50
-0,33%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Kolega Dixi možete li staviti ponovo link? ovaj ne radi.
hvala unaprjed!

evo ja ću vam izbaciti činjenice, a zanemarit spin i druk.
to bi vas moglo zbuniti kao i kolegu Čivavu.
daklem:

Sinergije su izračunali i konzultanti, pa ispada da bi spajanjem nastala druga najveća prehrambena kompanija u regiji, iza Agrokora, i nacionalni lider u farmaceutici.

Kad se gledaju svi biznisi, ne samo prehrana, po prihodima 6,5 milijardi kuna (ukupno u 2008.) bila bi to peta tvrtka u zemlji. Usto, scenarij izrađen za Atlantic previđa seljenje ukupne njegove prehrambene proizvodnje u Koprivnicu. Po toj računici, Koprivnica postaje tehnološko-proizvodni centar i dobiva dodatnu proizvodnju vrijednu milijardu kuna.

Prema ocjeni analitičara iz McKinseyja, koji su razmatrali taj scenarij, Podravka je bila sjajna poslovna priča u prošlosti, ali gubi u utrci s konkurentima.
Smatraju tako da je rast prihoda ispod prosjeka tržišta i gube od konkurenata i u hrani i u farmi; stoga im pada utjecaj i značaj. Navode i da su u posljednjih šest godina glavni izvor rasta akvizicije, čiji potencijal nije dovoljno iskorišten. Nisu dovoljno korištene ni dobre prilike za rast u prehrambenom sektoru, na način koji je to primjerice koristila Vindija, a najvažniji proizvod Vegeta – stagnira.
Kad se redaju loše strane Podravke, analitičari još navode slabu efikasnost, visoku zaduženost, a poseban je slučaj interes dioničara koji posljednjih godina nisu od Podravke baš profitirali. Računica pokazuje da je povrat na uloženi kapital ispod prosjeka tržišta, a i pad tog kapitala je znatan. Tako je u proteklih osam godina tvrtka izgubila 1,6 milijardi kuna ekonomske vrijednosti, koliko danas iznosi njezina tržišna kapitalizacija..

"Na vlasnicima je da odluče kakvu Podravku žele u budućnosti i za to imaju priliku na skoroj skupštini dioničara. Bitna je odluka velikih dioničara, prije svega države i mirovinaca. Atlantic zasad nema nikakvih aktivnosti koje bi se mogle zvati preuzimanjem, ne kupujemo dionice niti želimo napraviti bilo kakav potez koji bi se mogao nazvati neprijateljskim. Neka država prvo odluči što će sa svojim dionicama i dosadašnjim modelom, a po mom je mišljenju taj model potrošen i više nema smisla. U biti, neuspješan je", kaže Emil Tedeschi, zasad zainteresirani promatrač. Poteze neće vući dok se ne donese potrebna odluka. No, što Vlada misli o tome?

Naš izvor blizak Vladi tvrdi kako bi spajanje Atlantica i Podravke sigurno proizvelo određene mehaničke i sinergijske efekte, ali dodaje da bi ključna prepreka tome mogle biti različite korporativne kulture.

"Korporativna kultura u Podravki jednaka je kulturi u Koprivnici, u toj mjeri da to nigdje nisam vidio. To nema ni Kutina s Petrokemijom ni Sisak sa Željezarom. Korporativna kultura u Atlanticu nešto je potpuno drugo", kaže naš izvor. Dodaje i kako je uvjeren da svaka proizvodnja koja je orijentirana na tržište mora završiti u privatnim rukama, pa tako i Podravka.

"Ipak, još je uvijek prerano za takvo spajanje jer u Podravki još nisu pohvatani svi konci i tek se treba provesti analiza što to Podravka ima, a što nema, i može li joj to Atlantic dati. S druge strane, Atlantic mora razmisliti koliko će ga to stajati. Treba pričekati da prođe prvi kvartal sljedeće godine", objašnjava naš izvor.

Iako je donedavno s Tedeschijem razmjenjivao neugodne riječi, novoimenovani šef Podravke Miroslav Vitković sad zauzima novi stav o Atlanticovoj inicijativi.

"Smatram da je Hrvatskoj prehrambena industrija strateška industrija i od državna interesa. Kad je riječ o mogućem povezivanju prehrambenih kompanija, svakako pozdravljam takve napore budući da je Podravka najinternacionaliziranija tvrtka koja kroz snažnu distributivnu mrežu svoje proizvode prodaje u više od 40 zemalja, a barem jedan njezin proizvod prisutan je u 500.000 prodavaonica diljem svijeta. Sinergijom dviju ili više kompanija stvorile bi

INVESTICIJE SU PROBILE PLAFON, TROŠE SE KREDITI, SVUDA MNOGO PARANOJE, SVI SU DO GRLA U KRIZI

eto, sad i vi znate.

jesam li vam lijepo govorio da to ne vrijedi?
jesam li vam lijepo rekao da dioničari od PODR imaju samo pušing?
jesam li vam dao izračun?
jesam li vam rekao da je ovdje ko na PTKM?
jesam li vam rekao da su sve ostale priče luk, voda i loš druk?

eto, sad vidite da svi ovo znaju, jer to su činjenice! [thumbsup]

INVESTICIJE SU PROBILE PLAFON, TROŠE SE KREDITI, SVUDA MNOGO PARANOJE, SVI SU DO GRLA U KRIZI

RIBA
Podravka zadržava Adriju: Sardine Eva ulaze i u Rusiju
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna Dalmacija
KOPRIVNICA – Nedavni razgovori vodstva Podravke s predstavnicima Sardine iz Postira na Braču zabrinuli su neke zadarske ribare.
Oni su svoje poslovanje vezali uz zadarsku Adriju pa strahuju da Podravka možda želi naći druge partnere za poslovanje s ribom. Međutim, u Podravki (ZSE:PODR-R-A) kažu da su takva strahovanja zadarskih ribara neopravdana.

– Nastojimo imati korektne poslovne odnose sa svim tvrtkama ribljeg biznisa, ali Eva je u strateškom središtu Podravke. Kao što vam je poznato, Podravka je vlasnik branda Eva, najprodavanije robne marke ribljih konzervi u regiji. Trenutno ne razmatramo suradnju s drugim hrvatskim proizvođačima ribljih konzervi kaže Krunoslav Bešvir, član Uprave Podravke.

Podravka je, dakle, svoj dio ribljeg biznisa vezala uz sardine Eva, odnosno uz Adriju, i upravo joj otvara veliko rusko tržište. U pripremi je proizvodnja probnih količina za jedan trgovački lanac.

– Nakon blagdana krećemo u proizvodnju prve veće količine konzervi za rusko tržište. To je zapravo probna količina od oko 200 tisuća komada konzervi koje trebamo isporučiti u prvom kvartalu iduće godine. Zasad je ugovoren posao vrijedan 100 tisuća eura, a kako se radi o golemom tržištu, naša očekivanja su značajna kaže Miodrag Lacić, direktor Adrije.

Proboj Eva sardina i drugih Adrijinih proizvoda na rusko tržište je i za Podravku, preko koje se ovaj posao odvija, posebno zahtjevan posao jer su Rusi više naviknuti na slatkovodnu i dimljenu ribu nego na konzerviranu plavu ribu. Ako se probne količine budu dobro prodavale, može se lako dogoditi da kapaciteti Adrije neće biti dovoljni za opskrbu golemoga ruskog tržišta.

http://www.kucilooro.webs.com/

Odličan post kolega Vidra! Dok drugi godinama pokušavaju uć na rusko tržište Podravka to uspjeva iz prve. Bravo to je tvrtka a ne ona šta ne može kupit ni kiosk u Rusiji ili Turskoj! Bravo! Bravo! Bravo!
Netreba ni spominjat šta to znači za Podravku prvo iskorak na zahtjevno američko tržište sa paštetama a sada s ribicama na gladno rusko tržište! Bravo bravo bravo!
Naravno i to sa regionalnim brendom Eva sardine. To su još jeli naši stari.

FANT FANT FANTASTIČNO!!!

Inače šta se govori o Eva sardinama?

Poznajete li Evu, najukusniju ribu iz limenke?

U slučaju da se je ne možete sjetiti, u što nam je teško povjerovati, radi se o proizvodima s likom zavodljivog i bezbrižnog mornara morža. Kada Eva ne bi upravo blistala u svojem novom obličju, s laganom nostalgijom bismo se prisjećali starih Evinih reklama na kojima hrabri morž uvijek izbori pravdu kao pandan podjednako omiljenom mornaru Popayu. Novim imidžem i kampanjom Eva danas ide u korak s vremenom i označava pripadnost Podravkinoj obitelji. Eva je sada plave boje izolirane direktno iz srca mora. Uz osvježen vizualni identitet, Eva tuni, sardini, skuši, lososu i osliću ostaje neprikosnovena kvaliteta koja će nas pratiti još dugo!

Izvrsni Evini proizvodi: tune, sardine, skuše, lososi i oslići u maslinovom i biljnom ulju, umaku od rajčice, povrća, pikantnom umaku, s limunom i na lovački zadovoljit će i najizbirljivije "ribokusce". Okus mora, najkvalitetniji dijelovi ribe, bogatstvo mineralima i omega-3 masnim kiselinama je ono zbog čega Eva riba ne pogoduje samo nepcu, već i zdravlju srca i cijelog organizma. Eva riblje konzerve ne sadrže aditive, a jedu se kao samostalan obrok ili su temelj za pripremu složenijih jela. Eva riba za zdrav i lagan obrok kojeg možete konzumirati uvijek i posvuda.

Dakle sve je jasno! Ne samo šta se radi o brandu već je i bogato omega-3 kiselinama. Bilo bi dobro da su svi jeli te ribice jer bi im se mozak više razvio. Dokazano znanstveno!


Odličan post kolega Vidra! Dok drugi godinama pokušavaju uć na rusko tržište Podravka to uspjeva iz prve. Bravo to je tvrtka a ne ona šta ne može kupit ni kiosk u Rusiji ili Turskoj! Bravo! Bravo! Bravo!
Netreba ni spominjat šta to znači za Podravku prvo iskorak na zahtjevno američko tržište sa paštetama a sada s ribicama na gladno rusko tržište! Bravo bravo bravo!
Naravno i to sa regionalnim brendom Eva sardine. To su još jeli naši stari.

FANT FANT FANTASTIČNO!!!


Taj projekt će po svemu sudeći nadmašiti onaj kada su SMS u dali kredit koji će im ovi vratiti nikada isto tako ići prodavati ribu u Rusiju je apsurd da veći biti nemože to vam je kao da prodajete skijaške vikende na Hvaru uspjeh će biti otprilike isti a rezultat nula, ma kakva nula debeli minus.

Ko nikad nije vidio ovaj brand? ko? ko? Milijuni Rusa upoznaju Evu ribu dostojnu svog imena! Sjetite se biblijske priče o Evi!

bio je i Volvo na ruskom tržištu!i Saab.i Opel
ko nije nikad vidio taj brend?
od Eskima na sjeveru do pingvina na jugu!
imao dobre tutače i kamione.najbolje!milijuni Rusa se vozili u njima.brand biblijskih razmjera.
izvrsni proizvodi, najbolji sigurnosni pojas, gume koje odlično primaju podlogu(ko Luzeri Podravku [lol] ), najtrajniji motori… tandara mandara…
dobro, imao je GM još brendova, skoro ko podravka.

ali, kako je to pomoglo njegovim dioničarima, pitam ja Vas??? [bye] [bye]

ali ajde, njima uprava nije preskakala kozlića u prdekani (za belu ih je ipak previše).
od firmi s berze sa upravom u ćuzi mi na pamet pada jedino ENRON [shocked]

INVESTICIJE SU PROBILE PLAFON, TROŠE SE KREDITI, SVUDA MNOGO PARANOJE, SVI SU DO GRLA U KRIZI

Kolega Hafize pa vi niste znali ni izračunati book value Janafa?? pa kako bi znali odrediti vrijednost Podravke??? Bojim se nikako!

Vitković: OTP banka prijeti da će prodati dionice Podravke ako ustrajemo na depozitu

Izdano: 12:33 28. prosinca 2009
Business.hr/ Hina

Nedavno imenovani predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković u intervjuu kojeg je dao Večernjem listu kazao je da OTP banka prijeti prodajom dionica koprivničke prehrambene industrije ukoliko zatraže isplatu depozita od 6,2 milijuna eura.

Podsjećamo, Podravka i dalje muku muči s ugovorom navodno sklopljenim s tom mađarskom bankom, koji su potpisali uhićeni članovi Uprave, a kako je istaknuo Vitković, ako takav uopće postoji.

"Kazali su da postoje dva ugovora između OTP-a i Podravke. Rekli su da bi nam i mogli pokazati određene elemente tih ugovora, ali tražili su neprihvatljiva jamstva. Spominjali su velike penale, milijun eura, ako kakva informacija procuri", pojasnio je Vitković.

Nastavio je kako je Uprava napravila sve što je u njezinoj moći te da je konačno rješenje ovog problema na hrvatskoj i mađarskoj vladi.

Vitković je nadalje kazao da u Šestak, Romac i Pavlović bili "dobri momci", te da ne zna što ih je spopalo. "Ne želim ništa prejudicirati, govorim s aspekta onoga što smo ustanovili unutar kompanije – znam da su neke stvari potpisivali mimo znanja svih članova uprave i NO-a i to je bilo pokriveno velom tajne", naveo je Vitković.

Vitković je na koncu uvjeren da Podravka ima perspektivu, a suprotne tvrdnje ustvari su pokušaj tehnomenadžerske struje koja jako dobro zna koliko tvrtka vrijedi i kako bi je mogli dobiti za sitnu svotu. "Podravka je stabilna i vrlo potentna kompanija, koja ima mogućnost da bude predvodnik hrvatske prehrambene industrije", zaključio je Vitković.

http://www.kucilooro.webs.com/


Kolega Hafize pa vi niste znali ni izračunati book value Janafa?? pa kako bi znali odrediti vrijednost Podravke??? Bojim se nikako!

Vitković: OTP banka prijeti da će prodati dionice Podravke ako ustrajemo na depozitu

Izdano: 12:33 28. prosinca 2009
Business.hr/ Hina

Nedavno imenovani predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković u intervjuu kojeg je dao Večernjem listu kazao je da OTP banka prijeti prodajom dionica koprivničke prehrambene industrije ukoliko zatraže isplatu depozita od 6,2 milijuna eura.

Podsjećamo, Podravka i dalje muku muči s ugovorom navodno sklopljenim s tom mađarskom bankom, koji su potpisali uhićeni članovi Uprave, a kako je istaknuo Vitković, ako takav uopće postoji.

"Kazali su da postoje dva ugovora između OTP-a i Podravke. Rekli su da bi nam i mogli pokazati određene elemente tih ugovora, ali tražili su neprihvatljiva jamstva. Spominjali su velike penale, milijun eura, ako kakva informacija procuri", pojasnio je Vitković.

Nastavio je kako je Uprava napravila sve što je u njezinoj moći te da je konačno rješenje ovog problema na hrvatskoj i mađarskoj vladi.

Vitković je nadalje kazao da u Šestak, Romac i Pavlović bili "dobri momci", te da ne zna što ih je spopalo. "Ne želim ništa prejudicirati, govorim s aspekta onoga što smo ustanovili unutar kompanije – znam da su neke stvari potpisivali mimo znanja svih članova uprave i NO-a i to je bilo pokriveno velom tajne", naveo je Vitković.

Vitković je na koncu uvjeren da Podravka ima perspektivu, a suprotne tvrdnje ustvari su pokušaj tehnomenadžerske struje koja jako dobro zna koliko tvrtka vrijedi i kako bi je mogli dobiti za sitnu svotu. "Podravka je stabilna i vrlo potentna kompanija, koja ima mogućnost da bude predvodnik hrvatske prehrambene industrije", zaključio je Vitković.


Dobar post, kolega. Hoće li to pokrenuti trgovanje na PODR-R-A ?

Ljudi lakše prebole ako im oduzmete novac nego iluzije.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/industrija/vitkovic-otp-prijeti-da-ce-prodati-dionice-podravke-ako-ustrajemo-na-depozitu,64572.html

bumo vidjeli do kada će ove cijene izdržati? vrlo je lako ovo braniti na totalno nelikvidnom tržištu.Tu je potreban veliki oprez,netko naručuje tekstove u tisku s ciljem da se istovari.

obožavam strvine-posebno ovce

New Report

Close