Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 146,98 | 522.671 | 3,556 | 145,00 | 146,00 | -2,99% |
ukradeno s drugog foruma (sori, kolega goranbj)
vodavoda je već postao link sa SEEbiz, ali ovo je izvorni dokument.
ukratko, ciljana 12-mjesečna cijena 260 kn po DCF metodi, uz 25-postotni diskont zbog krize, etc.
preporuka: akumulirati!
a jučer je podr već na blizu 300 kn.
pa tko voli nek izvoli…
OBRANA?
Podravka: Nema dividende, 95% dobiti za kupnju vlastitih dionica
Autor/izvor: SEEbiz
KOPRIVNICA – Podravka za prošlu godinu neće isplatiti dividendu razvidno je iz poziva za Glavnu skupštinu koja će se održati 22. srpnja.
Dobit Podravke u iznosu od 9.821.877,00 kn upotrijebit će se tako da će se u zakonske rezerve rasporediti 5% dobiti što iznosi 491.093.85 kn, dok će se čak 95 posto unijeti u rezerve za vlastite dionice (9.330.783,15 kn).
Dobit Podravke u iznosu od 9.821.877,00 kn upotrijebit će se tako da će se u zakonske rezerve rasporediti 5% dobiti što iznosi 491.093.85 kn, dok će se čak 95 posto unijeti u rezerve za vlastite dionice (9.330.783,15 kn).
što im je prema zadnjoj cijeni, dovoljno za kupiti nekih 0,58 % izdanih dionica… nedovoljno za bilo kakav fundamentalni efekat, možda dovoljno za kriminalno manipuliranjem tržištem zvanom "obrana cijene" (zbog kojega nitko neće završiti iza rešetaka… eh kakva smo mi država…). No vjerojatno neće biti problema, neće možda niti biti tih kupnji trenutno, jer i tako ne smiju sada kupovati po cijenama iznad 260 kn, ako je i njihova procjena tu negdje kao ona od Erste-a, jer kada bi to napravili (kupovali dionice za trezor po cijeni višoj od "realne vrijednosti" umjesto da isplaćuju taj iznos kroz dividendu) ja se nadam da bi dioničari Podravke, da su dovoljno svjesni i spremni boriti se za svoja prava, napravili jedan ozbiljni prosvjed pred Upravom, tražili smjenu Uprave, tj. održavanje izvanredne skupštine na kojoj bi zajedno sa Državom kao najvećim i trenutno nenormalno utjecajnim dioničarom to napravili, jer bi država morala slušati manjinske dioničare tj. svoje građene jer bi bila i pritisnuta drugim prosvjedom, onim pred Vladom/Saborom.
6.706 dioničara je dovoljno ljudstva da mogu organizirati i dva paralelena prosvjeda, jedan pred Upravom, jedan pred Saborom (ili već gdje im bude dozvoljeno okupljanje).
Meni je toliko nevjerojatno da postoje tako inertni ljudi, koji dopuštaju svima da ih pljačkaju… to je nešto nevjerojanto. Da firma sa cca. 7000 malih dioničara može biti upravljana i zlorabljena od jednog dioničara koji ima tek 26 % temeljnog kapitala, pa što onih 74 % kapitala ne digne već jednom glas protiv tog dioničara? Zar nisu 7000 ljudi sa 74 % prava glasa dovoljno jaki da nedopuste tom jednom dioničaru debelo ispodpolovičnom, da radi ovo što radi sa njihovom firmom?
Zar je politika toliko jaka da sa debelo ispod 50 % udjela u firmi izigrava poštene male ljude koji imaju pak debelo iznad 50 % i trebali bi biti tu glavni a ne da jedan manjinski dioničar upravlja firmom protivno interesima pretežne većine. Ovakvo nešto samo u Hrvatskoj može biti.
PREDVIĐANJA
Darko Marinac: Balkanski kapitalisti konkurirat će Podravci za Drogu Kolinsku
Autor/izvor: SEEbiz
LJUBLJANA – Vlasnici koji će s potencijalnim kupcima razgovarati o prodaji Droge Kolinske bit će vjerovnici, odnosno banke, uvjeren je predsjednik Nadzornog odbora Podravke Darko Marinac.
Vrijednosnica Cijena Količina Vrijeme
PODR-R-A 240,00 3530 14:27:47
PODR-R-A 240,00 2970 14:27:38
PODR-R-A 236,55 30 14:27:38
PODR-R-A 220,50 45 10:13:27
http://www.poslovni.hr/123001.aspx
Polugodišnja dobit Podravke pala 25,68 posto
E, da. Čudno da nije veći promet s ovim minusom. Ipak od prehrambenjaka bi bilo lijepo vidjeti malo bolje izvješće. Nije prehrana baš luksuz…
FI uopće nije loš.
Malo me brine slabija profitabilnost Belupa zbog preuzimanja ljekarni, ali to još treba konsolidirat i posložit pa vjerujem da će biti bolje uskoro.
A sektor prehrane je sve bolji. Operativna dobit skočila za preko 120 posto, još malo pa nisu u minusu. Jedino piše da ih još hebu troškovi financiranja (tečajne razlike, kamate…) pa je neto dobit koma.
Raduje i to da su skresali opće i administrativne troškove 11 posto.
Uz sve nevolje prodaja im je rasla dva posto.
Predsjednik uprave Podravke Zdravko Šestak i ministar obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Tomislav Ivić razgovarali su danas o suradnji najveće hrvatske prehrambene tvrtke s braniteljskim zadrugama te skorašnjem 5. Sajmu braniteljskih zadruga koji će biti održan 26. rujna u Koprivnici.
– Podravka ima ugovorenu proizvodnju krastavaca, cikle, crvene paprike, feferona i patliđana s braniteljskim zadrugama iz Virovitice, Čakovca, Pitomače i Visokog i od njih godišnje preuzme 355 tona nabrojenog povrća. Uskoro ćemo ugovore o suradnji potpisati i s braniteljskim zadrugama iz Malog Bukovca, Kometinaca, Ladislavaca, Varaždina, Brezničkog Huma i Siska, jer smo vrlo zadovoljni dosadašnjim iskustvima s braniteljima i uvjereni da oni mogu zadovoljiti naše stroge proizvodne standarde – rekao je Zdravko Šestak i naglasio da je prostora za suradnju dovoljno, jer Podravka trenutno na ovaj način podmiruje svega pet posto potreba za povrćem.
090902-branitelji-podravka2-mMinistar Ivić je pohvalio odluku vodstva tvrtke da osnuje Zakladu «Uvijek sa srcem» te je najavio da će resorno ministarstvo pomoći održavanje 5. Sajma braniteljskih zadruga.
– U Koprivnici će se okupiti predstavnici više od 200 braniteljskih zadruga i naravno da ćemo se uključiti u njegovu organizaciju. U Hrvatskoj je više od 4000 branitelja uključeno u rad 368 takvih zadruga, od kojih je 271 u posljednjih pet godina dobila ukupno 40 milijuna kuna potpora – kazao je Ivić i dodao da će Ministarstvo branitelja nastaviti s takvom praksom.
Potaknut degustacijom novog proizvoda koji se može naći u zadnjem broju Nacionala umetnut kao reklama, zanima me 2 stvari ako netko možda zna:
1. Je li Podravka možda dobila od Cedevite d.d. licencu za to, ili postoji neko drugo objašnjenje zašto misle da Cedevitu neće smetati ovakav dizajn/branding?
http://www.podravka.hr/brandovi/novi-proizvodi/lero-instant-napitak-naranca
2. Jel netko zna tko je ovo dizajnirao?? Ako se štedi, to ne znači da se mora angažirati najjeftinije moguće vanjske stručnjake koji ne mogu osmisliti nikakav "svježi brand", koji će imati bar kakvu takvu "razlikovnost od drugih sličnih proizvoda na tržištu" (što je osnovna funkcija branda!).
Što nisu dali Bruketi i Žiniću da to naprave, njih istina s vremena na vrijeme optuže za "neoriginalnost" (što je uvijek prilično neosnovano), a u prestalih 90 % su toliko originalni i "svježi" da ih se zbilja ne može "niti na blef tužiti" jer bi to bilo totalno suludo. A znamo kako je na ovom polju zapravo uvijek moguće naći negdje nešto slično, njima se u 90 % slučajeva to i uz najveći napor ne može.
Ovaj pak dizajn, tko ga je radio da radio definitivno i amaterskom oku izgleda kao čisti plagijat.
Shvaćam da je sada Podravci štednja stvar biti-ili-ne-biti, ali ne može se štedjeti na ovakvim stvarima, to je kockanje, kada bi se npr. izgubila tužba od npr. stane Cedevite, ovo bi donijelo puno veću štetu nego je ušteda na jeftino plaćenom "brendiranju".
Dragana Radusinović, Jutarnji list
"Krvi je do koljena, od terase do terase, prsa o prsa, do zuba naoružani, tuku se Cedevita i Lerovita. ‘Što li sam to skrivio?’, pita se Emil Tedeschi, većinski vlasnik Atlantic Grupe, a zajedljivi odgovor: ‘Cedevita Go je preskupa pa si to zaslužio’, stiže brzo, preporučeno iz Koprivnice. Što se dogodilo? U Podravki su doživjeli prosvjetljenje, pa su, umjesto da kukaju kako neki drugi zločesti ljudi proizvode inačice njihove Vegete odlučili i sami biti zločesti. Podravkaši su, nakon što im je Anto Perković iz Badela 1862. ispred nosa oteo Eurobev (Pepsi i kompanija), kupili sokove Lero. Smislili su Lerovitu, piće koje se, vidi vraga, konzumira tako što se prašak iz vrećice razvodni u vodi.
Svoje novo dijete, koje stasom i glasom neodoljivo sliči Tedeschijevoj Cedeviti, poslali su u vrećicama u HoReCu, a za distribuciju zadužili nekadašnjeg bliskog prijatelja i potpredsjednika Atlantic Grupe, Dragu Munjizu, sada direktora Gastro Grupe. Opako! Cedevitin odred je podivljao. Prijavili su podravkaše državnom inspekoratu. Više puta! Uz to, vrište izbezumljeno: ‘Kopiraju nam brend!’.
Marin Pucar iz Podravke samo se smije i mantra kako će iduće godine udružiti svoju vodu Studenu i Lerovitu, na slobodnom tržištu kupiti kakav pametni čep i u maloprodaju plasirati mobilnu inačicu ‘Lerovite Go’ pa neka se Tedeschi sa svojim inventivnim čepom, u čiji je razvoj sam uložio novac, lijepo slika. U Atlanticu izviđaju mogućnosti sudske tužbe zbog kopiranja brenda, tiho cvileći: ‘Samo je jedna Cedevita’. U Podravki imaju odgovor i na to: ‘Che Guevara! Dosta je jednoumlja!’
Zašto je ova priča uopće bitna u moru važnijih priča? Zato što neki ljudi, bilo da je riječ o odredu Cedevite ili Lerovite, od prodaje toga praha žive, plaćaju kredite i školuju djecu. Oni, vidi vraga, nisu korisnici državnog proračuna. Tek formalno imaju pravo na godišnji odmor. Ove godine su na polugodišnjem. Znaju li oni iz državne birokracije što je to polugodišnji? Lerovitini su Cedevitinima objavili rat! Nema odmora. Tedeschi, taj ‘čudnovati kljunaš’ hrvatskog biznisa (rast prometa 12 posto i rast dobiti 29 posto u prvih 6 mjeseci) ovih je dana izjavio da nitko odgovoran ne može garantirati da će održati postojeću razinu cijena nakon podizanja PDV-a. To je rekao nakon sastanka s premijerkom Jadrankom Kosor. Rekao je to zato što, za razliku od nje, Tedeschi živi u tržišnoj ekonomiji. Za razliku od nje, pao je na foru ‘A sada kapitalizam …’, koju su nam prodali prije 20 godina! Tededeschi će (čitaj: svi zaposleni i mali dioničari Atlantic Grupe) povećanje PDV-a, ako ne podignu cijene, platiti 12 milijuna kuna. To je otprilike onoliko koliko je Tedeschi lani uložio u sport. Hoće li uzeti košarkašima kluba Cedevita?"
Dragana Radusinović, Jutarnji list
"Krvi je do koljena, od terase do terase, prsa o prsa, do zuba naoružani, tuku se Cedevita i Lerovita. ‘Što li sam to skrivio?’, pita se Emil Tedeschi, većinski vlasnik Atlantic Grupe, a zajedljivi odgovor: ‘Cedevita Go je preskupa pa si to zaslužio’, stiže brzo, preporučeno iz Koprivnice. Što se dogodilo? U Podravki su doživjeli prosvjetljenje, pa su, umjesto da kukaju kako neki drugi zločesti ljudi proizvode inačice njihove Vegete odlučili i sami biti zločesti. Podravkaši su, nakon što im je Anto Perković iz Badela 1862. ispred nosa oteo Eurobev (Pepsi i kompanija), kupili sokove Lero. Smislili su Lerovitu, piće koje se, vidi vraga, konzumira tako što se prašak iz vrećice razvodni u vodi.
Svoje novo dijete, koje stasom i glasom neodoljivo sliči Tedeschijevoj Cedeviti, poslali su u vrećicama u HoReCu, a za distribuciju zadužili nekadašnjeg bliskog prijatelja i potpredsjednika Atlantic Grupe, Dragu Munjizu, sada direktora Gastro Grupe. Opako! Cedevitin odred je podivljao. Prijavili su podravkaše državnom inspekoratu. Više puta! Uz to, vrište izbezumljeno: ‘Kopiraju nam brend!’.
Marin Pucar iz Podravke samo se smije i mantra kako će iduće godine udružiti svoju vodu Studenu i Lerovitu, na slobodnom tržištu kupiti kakav pametni čep i u maloprodaju plasirati mobilnu inačicu ‘Lerovite Go’ pa neka se Tedeschi sa svojim inventivnim čepom, u čiji je razvoj sam uložio novac, lijepo slika. U Atlanticu izviđaju mogućnosti sudske tužbe zbog kopiranja brenda, tiho cvileći: ‘Samo je jedna Cedevita’. U Podravki imaju odgovor i na to: ‘Che Guevara! Dosta je jednoumlja!’
Zašto je ova priča uopće bitna u moru važnijih priča? Zato što neki ljudi, bilo da je riječ o odredu Cedevite ili Lerovite, od prodaje toga praha žive, plaćaju kredite i školuju djecu. Oni, vidi vraga, nisu korisnici državnog proračuna. Tek formalno imaju pravo na godišnji odmor. Ove godine su na polugodišnjem. Znaju li oni iz državne birokracije što je to polugodišnji? Lerovitini su Cedevitinima objavili rat! Nema odmora. Tedeschi, taj ‘čudnovati kljunaš’ hrvatskog biznisa (rast prometa 12 posto i rast dobiti 29 posto u prvih 6 mjeseci) ovih je dana izjavio da nitko odgovoran ne može garantirati da će održati postojeću razinu cijena nakon podizanja PDV-a. To je rekao nakon sastanka s premijerkom Jadrankom Kosor. Rekao je to zato što, za razliku od nje, Tedeschi živi u tržišnoj ekonomiji. Za razliku od nje, pao je na foru ‘A sada kapitalizam …’, koju su nam prodali prije 20 godina! Tededeschi će (čitaj: svi zaposleni i mali dioničari Atlantic Grupe) povećanje PDV-a, ako ne podignu cijene, platiti 12 milijuna kuna. To je otprilike onoliko koliko je Tedeschi lani uložio u sport. Hoće li uzeti košarkašima kluba Cedevita?"
Demokracija nam dopušta izražavanje vlastitog mišljenja, pri tome ne zadirući u objektivnost( subjektivnost ) izrečenoga.
Ovo gore što sam upravo pročitao, dokaz je koji potvrđuje kako Podravka kormilari Barentsovim morem tragajući za zlatom, dok Atlantic grupa ( čitaj Cedevita ) ima kartu koju su mu proslijedili vrsni i iskusni moreplovci, koji su u svome poslu ispekli zanat. Što se tiče posade na oba broda – Podravka ima Titanic, dok Atlantic grupa kormilari svojim brodom, koji izvana nije prelijep, ali zato posjeduje najbolje kapetane broda, dok u Podravci postoji previše činova i svatko zna što mu je činiti – niti više- niti manje. Pitam se tko će prije doći do cilja? Ljudi lisci ljudi vs Ljudi lutalice bez čvrstog oslonca?
Šalu na stranu, ali nisam siguran da je Podravka dorasla onome što trenutno radi, tj u što se upušta.
Ne govorim o tome hoće li pobijediti na sudu jedna ili druga strana, nego zapravo što Podravka može ponuditi zaposleniku , dioničarima i državi?
Budunost?
Kvalitetan kadar?
Političku potporu i disperziju na tržištu?
Želio bi (sa)znati odgovre na potonja pitanja, ali mislim da to neću nikada u potpunosti saznati