PODR (Podravka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska PODR (Podravka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 18:09
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
PODR
145,16
96.968
668
143,50
145,00
-0,68%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/danijel-kocijan-iz-podravke-na-celu-hrvatskog-poslovnog-kluba-u-crnoj-gori,39911.html


Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/danijel-kocijan-iz-podravke-na-celu-hrvatskog-poslovnog-kluba-u-crnoj-gori,39911.html


Koliko to znači Podravci a koliko Kocijanu ?

"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…

Pred lokalne izbore na kojima je kandidirano pola Podravkinih menadžera?

"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…


Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu

Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina

• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna

marcello

UZLET
Podravka: Rast prodaje vlastitih marki najveći u 9 godina, dobit skočila 144%
Autor/izvor: SEEbiz
KOPRIVNICA – Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna odnosno čak 144 posto više u odnosu na 2007. godinu kad je dobit iznosila 18,3 milijuna kuna..
Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/prehrana/podravka-rast-prodaje-vlastitih-marki-najveci-u-9-godina%2c-dobit-skocila-144%25,41401.html

A koliko su rasle obveze? 😀 Koliko je duga vezano za stranu valutu…?

Koliko su sada obveze puta veće od EBIT?


"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…


Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?
[/quote]

Nije, obicaj je u vrijeme recesije pred krizu postroziti osiguranje zbog neminovnih otkaza koji ce prije ili kasnije uslijediti. Cista mjera predostroznosti da netko od ‘prolupalih’ radnika ne bi dosao nacugan s bombom u ruci traziti da ga slusaju kak je njemu tesko u zivotu. Stavlja se osiguranje najcesce izvana, rotirajuce smjene i redare pa tih par godina koliko djelis otkaze mozes raditi u miru. Ta sigurnosna mjera je vise preventiva da ne bi netko pokusavao gluposti… 😉

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu

Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina

• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna


Nisu mi jasni ovako sjajni rezulatati u teškim recesijskim vremenima ?

Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.


Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.

Zašto je Šestak bolji od Mavrinca ?

New Report

Close