Ja sam neki dan za jedan kod sheratona od 180 kvadrata ponudio 850 eura po kvadratu. Žena je rekla da ću uvrijediti čovjeka, a on mi kaže ajde podignite malo ponudu pa se možemo dogovoriti. Nisam podigao i rekao sam da mi se ne žuri i da me može nazvati kad se odluci, rekao je da će vidjeti.
I neće ti se više javiti… iako tamo stan i ne vrijedi više. Vjerojatno je u degutantno-oronulom stanju, a pitanje je i što je uknjiženo točno, kako sve skupa izgleda u vlasničkom listu itd. itd.
Što se tiče ovog na Zrinjevcu po 1.300, to ne da je rupa, nego je vjerojatno totalna rupenda… a pitanje je i o kojem Zrinjevcu pričamo. Klokočevačkom ili ovome našem, zagrebačkom? [emo_smijeh]
na ovako slabom tržištu nekretnina, ovakav članak je čisto dolijevanje ulja na potražnju, što je sasvim u redu ako čovjek želi kupiti stan od zarade na dijonicama, pogledajte samo kakvu muku muče oni u Jelkovcu, kao da nikada nisu čuli onaj o cigi i doktoru, jeste da je tamo slabo doktora [emo_smijeh]
Vidim malo kasnim s odgovorom, ali bas mi je lijepo vidjet da si se opet vratio na nekretnine 🙂
Ides malo krivo. Ako tražis nekretninu za rentanje onda je prvi korak odrediti KOME ćeš rentat.
Jer tržište rentanja je danas u vrlo vrlo lošem stanju. Dešavaju se brojni apsurdi, npr. mali stanovi su (značajno) skuplji od većih (šifra:studenti). Podstanari se kontinuirano sele i cjenkaju za nižu cijenu, između podstanara imaš i po par mjeseci razmaka (ako baš ne želiš primit svakakvu supkulturu) itd.
Idealno bi bilo imat nekog om ćeš rentat i prije nego što kupiš stan.
Dakle ispravni koraci idu:
1. Odrediti segment najmoprimaca na koje se želiš koncentrirati (studenti, obitelji, samci, stranci biznis, stranci diplomati, poslovni prostor odvjetnici, PP male firme…itd.)
2. Proučiti i odrediti potrebe tog segmenta
3. Proučiti tržište tog segmenta, poželjne lokacije i potrebe – npr. studenti – blizina fakulteta, male kvadrature, obitelji – niska cijena, veće kvadrature, stranci biznis – blizina sjedišta firme, vrlo solidna oprema, kvadratura osrednja, ali cijena viša itd. itd.
4. Proučiti potražnju promatranog segmenta – npr. studenti – solidna, obitelji – jako u opadanju, samci – gotovo ne postoji, stranci biznis – postoji nešto, ali dosta u opadanju itd…
5. Potražiti nekretninu u skladu sa potrebama odabranog segmenta.
Kao što vidiš traženje nekretnine je tek 5. korak. Ne znam možda si točke 1-4 već obavio, ali nisi o tome ništa pisao. Ok, nekad je najbolje naganjati više segmenata paralelno, ali ne možeš ni to previše proširiti. A ako su ti još u varijantama i lokali, garaže i sl. napravit ćeš si kaos od čega na kraju nikad nećeš ništa napravit.
Npr. kom ćeš rentat stan (pretpostavljam 100+) na Zrinjevcu ?. Studentima ? (da, možda za neku malu komunu) Obitelji ? (baš super da su škole i vrtići blizu) Samcu ? (oni sa parama idu u podsljemensku, oni bez idu na vrbane, prečko itd..), strancu (vjerojatno bi želio nešto novije), diplomatu (podsljemenska)…
Realno jedino nekom odvjetničkom uredu zbog blizine nekih sudova.
Da li želiš rentat odvjetničkom uredu ? Oni su vrlo mobilni, a teški na plaćanju i cjenkanju.
Itd… itd…