Po stanovima se vidi starost Hrvatske

Naslovnica Forum Komentari članaka Po stanovima se vidi starost Hrvatske

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.


Ja sam neki dan za jedan kod sheratona od 180 kvadrata ponudio 850 eura po kvadratu. Žena je rekla da ću uvrijediti čovjeka, a on mi kaže ajde podignite malo ponudu pa se možemo dogovoriti. Nisam podigao i rekao sam da mi se ne žuri i da me može nazvati kad se odluci, rekao je da će vidjeti.

I neće ti se više javiti… iako tamo stan i ne vrijedi više. Vjerojatno je u degutantno-oronulom stanju, a pitanje je i što je uknjiženo točno, kako sve skupa izgleda u vlasničkom listu itd. itd.

Što se tiče ovog na Zrinjevcu po 1.300, to ne da je rupa, nego je vjerojatno totalna rupenda… a pitanje je i o kojem Zrinjevcu pričamo. Klokočevačkom ili ovome našem, zagrebačkom? [emo_smijeh]

na ovako slabom tržištu nekretnina, ovakav članak je čisto dolijevanje ulja na potražnju, što je sasvim u redu ako čovjek želi kupiti stan od zarade na dijonicama, pogledajte samo kakvu muku muče oni u Jelkovcu, kao da nikada nisu čuli onaj o cigi i doktoru, jeste da je tamo slabo doktora [emo_smijeh]

@Barmen,

Vidim malo kasnim s odgovorom, ali bas mi je lijepo vidjet da si se opet vratio na nekretnine 🙂

Ides malo krivo. Ako tražis nekretninu za rentanje onda je prvi korak odrediti KOME ćeš rentat.
Jer tržište rentanja je danas u vrlo vrlo lošem stanju. Dešavaju se brojni apsurdi, npr. mali stanovi su (značajno) skuplji od većih (šifra:studenti). Podstanari se kontinuirano sele i cjenkaju za nižu cijenu, između podstanara imaš i po par mjeseci razmaka (ako baš ne želiš primit svakakvu supkulturu) itd.
Idealno bi bilo imat nekog om ćeš rentat i prije nego što kupiš stan.

Dakle ispravni koraci idu:
1. Odrediti segment najmoprimaca na koje se želiš koncentrirati (studenti, obitelji, samci, stranci biznis, stranci diplomati, poslovni prostor odvjetnici, PP male firme…itd.)
2. Proučiti i odrediti potrebe tog segmenta
3. Proučiti tržište tog segmenta, poželjne lokacije i potrebe – npr. studenti – blizina fakulteta, male kvadrature, obitelji – niska cijena, veće kvadrature, stranci biznis – blizina sjedišta firme, vrlo solidna oprema, kvadratura osrednja, ali cijena viša itd. itd.
4. Proučiti potražnju promatranog segmenta – npr. studenti – solidna, obitelji – jako u opadanju, samci – gotovo ne postoji, stranci biznis – postoji nešto, ali dosta u opadanju itd…
5. Potražiti nekretninu u skladu sa potrebama odabranog segmenta.

Kao što vidiš traženje nekretnine je tek 5. korak. Ne znam možda si točke 1-4 već obavio, ali nisi o tome ništa pisao. Ok, nekad je najbolje naganjati više segmenata paralelno, ali ne možeš ni to previše proširiti. A ako su ti još u varijantama i lokali, garaže i sl. napravit ćeš si kaos od čega na kraju nikad nećeš ništa napravit.

Npr. kom ćeš rentat stan (pretpostavljam 100+) na Zrinjevcu ?. Studentima ? (da, možda za neku malu komunu) Obitelji ? (baš super da su škole i vrtići blizu) Samcu ? (oni sa parama idu u podsljemensku, oni bez idu na vrbane, prečko itd..), strancu (vjerojatno bi želio nešto novije), diplomatu (podsljemenska)…
Realno jedino nekom odvjetničkom uredu zbog blizine nekih sudova.
Da li želiš rentat odvjetničkom uredu ? Oni su vrlo mobilni, a teški na plaćanju i cjenkanju.
Itd… itd…

Loki

New Report

Close