brate koja poplava hohštaplera i muntih likova
slika govori tisuću riječi..
Poduzetnik sam. Čitam ove poduzetničke priče, ima tu ideja koje mi se čine ok, ima i nekih koje nisu baš invetivne – ali zašto bi morale i biti!? Po čemu su FB ili dropbox revolucionarni? Ili npr proizvodnja hrane? Svi smo mi u poduzetničkom mlinu i na kraju odlučuje zanje, sreća, veze… neki opstaju, neki padaju. Ono što me živcira je ogromna količina negativnih komentara i pljuvanja po svima koji nešto pokušavaju raditi, uz istovremeni manjak konstruktivne i argumentirane kritike. Zaključujem da smo stvarno bolesna nacija i da nije slučajno da imamo vlasti kakve imamo. Poruka za Kanapejić – Vjerojatno nećemo nikada raditi zajedno, ali želim vam sreće i znanja da uspijete u svojem poslu!
biznis i priča o ničemu. Ovo je na tragu onih što idu na studij manager-stva misleći da će poslije dobiti firmu na upravljanje
ljubomorko
Prepoznala je priliku na tržištu i pokrenula svoj posao jer ovakva agencija trenutno ne postoji u Osijeku. Samo neka razvija dalje svoju tvrtku jer će tako i drugi mladi ljudi imati nova radna mjesta na raspolaganju. Zašto bi u Zagrebu nicale PR i community management agencije, a u Osijeku ne bi nijedna mogla uspješno poslovati? Osijek nije ništa manje vrijedan, a ovo je posao koji može iz Osijeka raditi za cijelu Hrvatsku i šire. Naprijed Ana!
S obzirom da ste kao najveću prepreku naveli nadmetanje s konkurencijom , pokušat ću vam dati nekoliko savjeta kako se uspješno nositi.
Konkurencija sama po sebi ne mora biti prijetnja već prilika za vlastiti napredak. Ponudu konkurencije potrebno je analizirati u svim segmentima i ponuditi bolja rješenja. Vaša je komparativna prednost bolje poznavanja lokalnog tržišta Slavonije i to svakako trebate iskoristiti kao odskočnu dasku za daljnji razvoj.
Zadovoljan kupac je najbolja referenca za daljnje širenje na ostatak hrvatske ,regiju i EU. Za to će vam također biti potreban web portal na više jezika čini mi se da je trenutno samo na hrvatskom jeziku.
Širenjem na globalno tržište nestat će vaše komparativne prednosti bolje poznavanja lokalnog tržišta ali ako se do tada izgradite kao brand u community managementu uspjeh je itekako moguć.