PLNM (Planum GP a.d., Beograd)

Akcionarsko društvo u privatnoj svojini, s licencama za izvodjenje svih vrsta građevinskih radova u Srbiji i inostranstvu.

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=126108&datum=2008-08-09

OBILAZNICA oko Beograda na delu od Ostružnice do Orlovače biće završena 1. oktobra, petnaest dana pre roka, obećao je u petak Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu. Kako je najavio, svakog petka dolaziće u radnu posetu gradilištu i pratiti kako radovi napreduju.
– Novac za završetak ovog posla, tačnije 2,2 milijarde dinara je spremno – istakao je Mrkonjić. – Radićemo na tome da čak i na tenderima gde međunarodne banke diktiraju uslove, budu angažovana domaća preduzeća. I sada, kada razgovaramo o realizaciji severnog kraka Koridora 10, odnosno izgradnji leve trake od Horgoša do Novog Sada glavni zadatak ove vlade je da zaposli našu građevinsku operativu.
Ministar je rekao i to da će koncesioni ugovor Horgoš – Požega najverovatnije biti sporazumno raskinut i da su pregovori sa koncesionarom u toku. Jedno od mogućih rešenja je da deo od Horgoša do Novog Sada uz domaću operativu radi i austrijska "Alpina". Koridor 10
je prioritet, a nakon toga sledi i izgradnja autoputa
do Požege i dalje ka Crnoj Gori.
Zoran Drobnjak, generalni direktor JP "Putevi Srbije" kaže da se radovi na obilaznici oko Beograda odvijaju po planu i svi objekti, mostovi i tuneli rade se za pun profil autoputa. Na ovoj deonici dužine 7,7 kilometara ima četiri mosta i dva tunela. Izvođačima radova "Planumu" i "Mostogradnji" duguje se za izvedene radove oko 370 miliona dinara.
-Izvođačima se sa zakašnjenjem plaća, a ovaj deo obilaznice finansira se iz Nacionalnog investicionog plana i zastoj je nastao zbog odsustva ministarke Verice Kalanović, koja treba da stavi potpis – naveo je Drobnjak. – Neka preduzeća čak uzimaju kredite da bi isplatila zarade. U ponedeljak očekujemo da će taj problem biti rešen.
Ratomir Todorović, generalni direktor "Planuma" navodi da će rok biti ispoštovan ako se finansiranje obezbedi do kraja. Tehnički direktor "Mostogradnje" Jovan Jović tvrdi da se neimari zaposleni u tom preduzeću takođe trude da ispoštuju rokove, radeći i u noćnim smenama.

KOLIKO KOŠTA
UKUPNA sredstva planirana za finansiranje radova na obilaznici u periodu 2007 – 2011. iznose 542,80 miliona evra, od čega bi država iz sopstvenih izvora izdvojila 132,7 miliona evra, dok bi se pomoću kredita EBRD obezbedilo 55 miliona evra, Evropske agencije za rekonstrukciju dva miliona evra, a iz kredita EIB 180 miliona evra.

KLjUČ KORIDORA 10
PROJEKAT obilaznice oko Beograda je ključni na trans-evropskom Koridoru 10, a ujedno je najvažniji i za rešavanje transportne situacije u glavnom gradu Srbije. Zamišljen je tako da poveže na najlakši i najekonomičniji način dva važna koridora: jedan od njih povezuje zapadnu Evropu sa Grčkom i Turskom (E-75), a drugi Evropu sa Rumunijom (E-70).

ne utječe na cijenu, ali čovjeka veseli… neka malo dobrih vijesti 🙂

www.knjigara.com

@barmen

Što vidite u Planumu? Trenutni pokazatelji jaaaako loši: P/E 77, 97, P/B 8, 23. Zašto bi kupovao ove dionice u Srbiji kad mogu kod nas kupiti dionice sličnih građevinskih firmi ali sa puno boljim fundamentima?

P. S.

Ima puno boljih prilika na Belex- u.

Pusti Planum, vidiš da su čovjeka navukli ko prasca u posije, na kupnji jazovka, a on sanja miljone.
Moš mislit [bye]

Biti će krvi, al ne moje......

New Report

Close