Sindikate treba potpuno izbaciti iz poslovanja i zabraniti. Rade preveliku stetu i konstantno su negativni. Sto se tice pilota – ako imaju ponude u inozemstvu – neka idu, sto cekaju? A briga je uprave da nadomjesti pilote, nitko nije nezamjenjiv, neka idu odmah! Bye bye. Ali prvo treba sindikate ukinuti – to je prvi bitan korak. I onda stvari postaviti na zdrave noge – za pocetak: management nema placu dok se ne ostvari dobit, a svim zaposlenima placa manja 50% dok se ne ostvari dobit. Tko ostane -super, tko ne – neka trazi posao. Smijesne diskusije sindikata o kolektivnim ugovorima u situaciji gdje je kompanija postala gubitak od 100 milja kuna. To su bespredmetne diskusije.
HEJ PILOTI, VAZDUHOPLOVCI…tananananananananaa….naaaaaaa
isuskrist, siguran sam da će te naći lako pilote koji će doći raditi u Croatia Airlines za takvu plaću i radne uvjete. Firma je zatrpana ponudama iz cijelog svijeta, ne stigne kadrovska sve ni proučiti kolika je navala.
Doduše bio je jedan kapetan, Australac. Mislim da je ostao mjesec dana….
Možete i vi biti postati. pilot. Kada položite sve dozvole i platite školovanje cca 60 000 eura isključivo iz svog džepa. Jasno, trebate proći ulazne testove. Ako vas ne prime, možete gledati 60 000 eura vrijednu dozvolu uokvirenu na zidu.
Kompanija ima 1.6 mlrd prometa, plaća poreze državi, prevozi 1.9 mil. putnika godišnje. Zračne luke u Hrvatskoj žive od Croatia Airlines (Zagreb 60% prometa, Split 35%) koja jedina leti zimi ( zato ima subvencije)
Dovozi turiste, jedine industrije od koje će ova jadna zemlja zarađivati uneke veće novce slijedećih 50 godina. Piloti lete 20 godina bez ijednog jedinog incidenta uzrokovanog ljudskom pogreškom.
Njemački porezni obveznici subvencioniraju svaki proizvedeni Airbus sa 6 mil. eura ali se nitko ne buni jer znaju da se uloženo višestruko vraća.
Slažem se s Vama da treba ukinuti sindikate, izvore svog zla u Hrvatskoj. Odmah će nam krenuti.
Gospodin Lowpass: Drago mi je da se slazete. Nadam se da ste svoju dozvolu od 60000 eura fino uokvirili. A te floskule o drzavnim subvencijama mozete prodavati nekome tko ne razumije/ne zna razlikovati multiplikativni efekt proizvodnje airbusa od subvencioniranja operativne neodrzivosti drzavnog mastodonta sa previse zaposlenih neradnika I jos vise drkadzija. Sindikate naravno treba ukinuti, ima ih 7 u toj firmi I redovito radje drkaju nego rade. Da se mene pita ta firma bi dobila rok od 2 godine za preustroj I repozicioniranje na trzistu – ako uspije super, ako ne ide u vlasnistvo Lufthanse, Turkisha ili nekog drugog veceg igraca. Oni umjesto da su preuzeli Adriu, JAT i BH Air I zavladali – oni se bave strajkovima I paprenjak kolacicima. Usluga smece. I sve isto zadnjih 20 godina. Kao da zive u staklenom balonu. A veliki uzrok tome su tvoji voljeni sindikati koji kao I u svakoj drugoj firmi – blokiraju svaku promjenu koja kratkorocno moze smanjiti prava a dugorocno spasiti firmu.
Na sreću, moja dozvola je aktivna, fala na brizi i s njome zarađujem plaću. Sindikati u firmi nažalost, silom prilika, više služe da sprečavaju i smanjuju multiplikativne efekte krađe i štetnih ugovora nego što se bave pravima radnika. Kakmo sreće da su sindikati drugih firmi na vrijeme upozoravali na svoje “paprenjake” kako mi upozoravamo zadnje dvije i pol godine. Možda bi danas bile žive. Da se sindikati u Croatiji bave svojim poslom, ne bi trošak rada bio u firmi 15% nego 20% (svjetski prosjek) ili 25% (EU prosjek) čime otpadaju Vaše teze o sindikatima koji svojim materijalnim zahtjevima upropaštavaju firmu.
Pametne države znaju da je aviokompanija alat kojim postižu neke ciljeve. Da je ova država pametna, Croatia bi ostala hrvatska, sa omraženim sindikatima i blago profitabilna jer prostora za opstanak i tržišnu nišu ima.
Ambiciozni likovi bez puno vizije poput Vas će to linijom manjeg otpora ,uvaliti Lufthansi, a epilog će biti kao i sa BMI, Dolomitima, Austrianom, Brusselsom.
Problem Croatia Airlinesa nisu radnici nego loši političari (predstavnici vlasnika), loši manageri (predstavnici kriminala) i wannabe manageri poput Vas.
Gospodin lowpasszg, jos jednom: firma vam poreznim obveznicima uzima oko 100 milijuna godisnje iz dzepa. Vi zivite na tudjoj grbaci, to su cinjenice svidjelo se to vama ili ne. Mozete pricati sto hocete ali to nece tako zauvijek, a ne bi ni toliko dugo da vlast nije bila toliko losa zadnjih 10 godina i da se nije skrivao ‘cash burnout’ koji se u CA dogajda. I sam gubitak po sebi ne bi bio takva tragedija (jer nikad ni niste bili profitabilni nego ste uvijek zivili od novca poreznih obveznika) da postoji plan i volja za promjenom. Ali taj plan opstruiraju sindikati koji ne zele nikakvu promjenu, osim promjene kolektivnog ugovora – naravno u svoju korist (a drugo kud puklo da puklo). Vidite, sa takvim stavom zavrsiti cete u vlasnistvu nekog drugog. 22 godine se ceka da se Croatia Airlines ‘pobere’ i ‘sabere’ i napokon napravi posao kako spada. Ali jos nista. Imam jos za dodati: ovaj ‘wannabe’ manager leti s vama 2 puta mjesecno, nekad 3 puta: usluga vam je medju najgorim u Europi, avioni vam stalno kasne i, a stjuardese vam imaju ‘stav’ (onaj, ‘attitude’ stav, znate, ‘sta ces ti meni’). S takvim ‘nacinom’ ste gotovi, nemate sanse na trzistu.
Jos nesto vam imam za reci: to sto mene nazivate wannabe managerom i covjekom bez vizije ne cini gubitak Croatia Airlinesa-s nizim. Vi jos uvijek ne zaradjujete za placu, stogu ju ne bi trebali ni dobijati. Ja u svojoj firmi (izvan Hrvatske) zaradjujem profit (i tamo me nitko ne zove wannabe managerom i covjekom bez vizije – niti se itko hvali letackom dozvolom – zapravo da se hvali bi ga popljuvali). Get real!
Ovo bi bio odličan komentar od isuskrista da se ne tiče pilota CA .Očito nisi upoznat sa materijom kad ovako pišeš.Zar ne kužiš ili ne želiš skužiti da nesposobna uprava želi okriviti pilote za sve!
Od 1094 zaposlenih je 145 pilota koji prevezu ukupno cca 1,9 mil putnika godišnje.Znači 13 100 po pilotu.Ako uzmeš u obzir cijenu karte cca 350 kn dolaziš do podatka da svaki pilot napravi 4.586,000
prometa CA. Pa daj mi reci kako to piloti rade gubitak? Šta je sa onom silnom administracijom? Ko je neradnik u toj CA piloti ili možda uprava kojoj je puno lakše šparati na pilotima i smanjivati im prava nego puniti kapacitete i otvarati nove destinacije.Pa pogledaj samo krađu preko nabave CA koju dopušta i uprava CA i država.Svi članovi NO koji su se samo smjenjivali svih ovih godina,što su napravili za CA osim što su se vozikali pa svijetu badava sa svojim familijama i ljubavnicama.
Da li znaš da je šef letačkih operacija u CA sportski,a ne profesionalni pilot ? Ko ga je postavio na to radno mjesto? Piloti sigurno nisu.I onda takvi kao što je on vrijeđaju po novinama ljude koji su prošli sito i rešeto da bi postali profesionalci. Svi članci koji su objavljeni do sada o plaćama pilota su laž i da sam na mjestu sindikata tužila bi novinare koji su to napisali jer kao pripadnici sedme sile nesmiju obmanjivati javnost.Piloti CA su do sada prošli razno razna poniženja od koje-kakvih nikogovića.Od toga da neznaju izračunati gorivo pa nadalje.Ma dajte ljudi božiji o čemu mi pričamo!!!? Pa nije jedan pilot uložio u sebe 60 000 eura i 5 g učenja da bi imao plaću ko vozač autobusa,i da ga još vrijeđaju ! Svim pilotima CA dajem podršku! Neka otjeraju tu nesposobnu upravu
Dosta su upropaštavali CA ,lagali i krali.