a najvažnije nije rekao??? koliko imaju potpisanih ugovora za transport, kolike količine i na koliko godina!! to je jedino bitno![emo_smijesak]
Mislim da je jedino bitno to da se tnpl kroz proteklih 10 ak godina ponašala najgore od svih prema svojim dioničerima.
Zadnje povlačenje dionica sa burze i otkup po smiješnoj cifri pa onda opet povratak im je zadnji autogol koji su si zabili.
To jedna ozbiljna firma nikad nebi napravila.
Stručan pametan i kompetentan manager bih to napravio na drugi načen.
Sad im je kao stalo do dioničara i htijeli bi prikupšit kapital na burzi..i to samo za oni segment koji su oni odlučili da nebi došlo do ” neprijateljskog preuzimanja kako kaže Pavić”
E malo sutra..moram bit prost ko pasulj..
Ma koga vi jebete..
Vjerodostojnost i povjrenje ste trajno izgubili a ako uspijete nagovoriti kojeg neukog i podmitit koji fondić da lovu ulože u vas ok…ako pak ne…što je po meni jedino moguće i realno vraćate se u rupu iz koje ste izašli..
Nesposobnos bahatost te egoičnost vam se vraća kao bumerang..
Kažeš Paviću još da je sad pravo vrijeme za ipo ..
Pa ti nisi normalan uz dužno poštovanje ili je nestalo love pa sad treba nešto drugo..
Nikad ni lipe ovdje više nebih stavio…
Nekad dobra firma….
Danas loša..
Vodstvo od prije…samo sebi i svojoj guzici…zajebi dioničare kako god možeš
Vodstvo danas..nesposobno..malo očajno…odnos prema dioničarima i transparentnost čista katastrofa..
Tajming za ipo ajme i kuku..
Bože sačuvaj..
‘Sjajna prilika za ulagače’
[emo_beztona]
Na koju skupinu investirora računate?
Računamo na sve skupine ulagača, a najviše na institucionalne. Mislimo da će dionica TNG-a biti sjajna prilika za ulaganje mirovinskim i drugim fondovima, jer će iza njene cijene stajati opipljiva vrijednost, novi eko-brodovi iz najkvalitetnijih svjetskih brodogradilišta koji najbolje drže cijenu. To je dugotrajna imovina koja se lako može unovčiti, čiju vrijednost određuju očekivanja na svjetskom brodarskom tržištu i nije ovisna o zbivanjima u Hrvatskoj. Većinu dobiti namjeravamo dijeliti dioničarima, a planirani poslovni model nudi veliku vjerojatnost isplate dividende. Očekujemo da nas prepoznaju i neki od međunarodnih fondova koji ulažu u regiju ili brodarstvo. Svakako se nadamo i individualnim dioničarima, bilo novim, bilo onima Tankerske plovidbe kojima ćemo omogućiti zamjenu dionica Tankerske za dionice TNG-a, dakle, svima koji žele dugoročno ulaganje u kompaniju koja posluje isključivo na svjetskom tržištu.
Za ne povjerovati….[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
Nemaju nikakve šanse. Vrlo su se ružno odnosili prema malim dioničarima i prokockali svaki kredibilitet. Bit će zanimljivo vidjet ako neki hrvatski fond uđe što će HANFA na to reći. Nema razloga da se svaki fond koji uđe u vlasništvo gore najavljenog ne prijavi HANFA-i i da regulatori iskontroliraju koji su parametri korišteni za ulazak. Reputacija im je ravna nuli kod investitorske javnosti.
ne vjerujem da bi išli u javnu ponudu da nemaju sigurnu prođu! istina da je to sve pomalo neozbiljno i nedorečeno, ali da izlaze u javnost samo tako, tako g.upi nisu.
vjeruj mi da jesu…..a ako nisu onda je netko dobio ili će dobiti u đep..