U toj priči nedostaje najbitnije, da je u pozadini zapravo još jedna polagana priprema za preuzimanje Merkatora.
Suradnja (distribucija i kupovina proizvoda) s najvećim Merkatorovim dobavljačima izbiti će glavne primjedbe slovenskoj javnosti i nj. političarima da će, preuzimanjem Merkatora od Agrokora, Slovenski proizvođači izgubiti kupca i distribuciju, koju, eto objeručke nudi sada Agrokor. Lukavo.
A upravo i gube još jedan veliki argument kojeg su lani vikali na sav glas, a to je prezaduženost agrokora. Kao da je njihov merkator nešto bolji po tom pitanju. Zapravo i tu se stvari okreću za 360 stupnjeva. Dobit Merkatoru drastično pada, monetizacija nije uspjela, zaduženost je visoka, dok s druge strane dokap Leda je je bio odličan, Agrokor se značajno razdužio i sjajno pripremio za još jedan dodatan argument za dobrog kupca za Merkator. U međuvremenu tržišna kapitalizacija merkatoru je drastično pala pa će i cijena preuzimanja biti znatno niža.
Trgovina u regiji ( kao i u cijelom svijetu) nema alternative do li se okrupniti, jer se inače ne može oduprijeti maržama največih trgovačkih lanaca. Zato je jedini mogući smjer ili će Merkator kupiti Konzum ili će Konzum kupiti Merkartor. U zadnje vrijeme sve ide “na mlin” Todoriću, kriza se produbljuje, Slovenci su napravili mnogo pogrešaka i političkih kad je u pitanju merkator i u vođenju firme, s druge strane Agrokor polako plete mrežu.