Ostavite se dizelaša, krajnji je čas da više uložite u e-vozila

Naslovnica Forum Komentari članaka Ostavite se dizelaša, krajnji je čas da više uložite u e-vozila

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Talijani tvrde da dizelaši više zagađuju od benzinaca. Nijemci mudro šute jer im prodaja dizelaša ide dobro.

Talijanci su orijentirani na plinušu, zato ide ta (istinita) priča. Ja vozim na plin već 12 godina i na razlici u cijeni goriva otplatio mi se kompletni auto + kamate na kredit + investicija u plinski sustav (nakon otprilike 300.000 km).

Nešto se može napraviti: brzo, kvalitetno, jeftino. Odaberi dvoje od toga.

Znaju li zagovornici da je proizvodnja elektricne energije najveci svjetski zagadivac? Znaju li zagovornici da moras prije uspostaviti proizvodne kapacitete zelene elektricne energije koja ce namiriti rast potraznje za istom?

@Sjenikovac Talijani prduckaju. Postoje ozbiljne studije koje dokazuju manje zagadenje dizela u odnosu na benzin. Jedna od takvih je spomenuta u okviru clanka the economista prije godinu dana.



@Sjenikovac
Talijani prduckaju. Postoje ozbiljne studije koje dokazuju manje zagadenje dizela u odnosu na benzin. Jedna od takvih je spomenuta u okviru clanka the economista prije godinu dana.

nemaš pojma. talijani da prduckaju, pa oni su jako ekološki osviješteni. dizel ne zagađuje atmosferu kao benzinac u smislu ozonskog omotača nego dizel jako zagađuje okolinu i utječe izravno na zdravlje ljudi zbog sitnih čestica koje uzrokuju bolesti poput astme i raka. eto, zato je dizel zagađivač br. 1. to se posebno tiče VW koncerna , mercedesa i ostalih koji su tek nedavno, a neki modeli i dalje to nemaju, počeli koristiti filtere za te čestice, a to je ono što PSA grupacija već ima godinama (tzv. FAP filter). dakle, o tome se radi i talijani su to odavno prepoznali. vožnja iza VAG vozila doista je jako opasna, posebice u HR gdje na cestama vozi hrpa starog smeća iz kojeg izlazi čađa kakvu ne možeš vidjeti na zapadu još od 1999. godine. i takvi prolaze tehnički jer ne podliježu eko testu, dok mi ostale budale moramo na eko-test. znači, za ozon je bitna količina olovnog ispusta, a za direktno zdravlje dizel je jako opasan, osim ako nije francuske proizvodnje od 2004. , talijanske od 2008. i njemačke od 2014, a što je sramota za nijemce koji prodaju maglu i govore da su ekolozi.

...povijest se ponavlja...

New Report

Close