U prvih 10 je usao
Sikirica Zoran sa cc + 200.000 dionica u zadnjih 2-4 tj….
Koliko ja vidim taj je unutra već jako dugo vremena sa stalno istim količinama, nešto kao Hanžeković…
Imas pravo on je imao dva računa na 15 i 19 mj i sad je spojeno….zato je sad sa cc 900.000 komada u Top 10
Ma zanimljvo je k’o utrka gliste i puža… to su ti navlačenja ‘s jedne ili druge strane’. A nije isključeno da i ‘glasnogovornici odnosno spikeri’ ne sudjeluju.
Kipaju oni koji su zaduženi za kip… moje je osobno mišljenje da je tko vjeruje u fer vrednovanje i prodaju Optime, da gleda u one-time oportunity. Cijena se po mojoj osobnoj procjeni i iskustvu s ovom dionicom namjerno drži nisko i to je dugoročni plan da se još neko vrijeme zadrži. Mislim, većina tih skrbničkih računa nastala nakon pripajanja Optime i H-1 i nastali su zato da mogu kontrolirati cijelu priču i usmjeravati je tamo kamo oni žele. Ako dovoljno dugo držiš nešto nisko, čak i oni najuporniji i koji imaju najbolju procjenu dovode se u stanje u kojem postanu sumnjičavi. A sumnjičavost i nesigurnost utječu na percepciju, očekivanja i konačno, reakciju.
Je, Optima ne posluje sjajno i nema dugoročnu budućnost kao samostalni operater, no u eventualnoj prodaji vrijedi nekoliko puta više od trenutne cijene. Da bi napravili 500 km Optike i razveli je potrošiti ćete između 20-30 milijuna eura, a Optima ima preko vlastite 3000 km Optike. Negdje sam pronašao podatak da se radi o oko 3.300 km. A ima i neke korisnike koje nastoje svi povući na svoju stranu, al taj proces ne ide baš ni jednostavno ni brzo. Uglavnom, potencijal postoji…. postoje i brojni rizici, al na ovoj razini cijene, imajući u vidu potencijalni reward ne može se tvrditi da je Optima kao dionica ‘shit’. Jer je situacija baš dijametralno suprotna.
Raiffeisen prodaje, a ima malo manje od 2.000.000 komada pa bi ovo mučenje moglo još potrajati ako se ne uključi netko veći…
ma ne prodaje raiff. za ozbiljno, on samo guši cijenu da ne poraste prije vremena….
Ma ima 20 milijuna komada… on ti samo prodaje kad treba štopati cijenu, a kad nema akcije on stoji. Da oni stvarno to žele prodati pronašli bi kupca ili ga barem tražili.
Upravo tako. Problem za “njih” je što je interes priličan pa bi brzo mogli ostati bez municije za štopanje, a svi znamo šta onda slijedi…
Don koji bi bili razlozi stopanje cijene ovako nisko od gore navedenih?
Udruženi većinski dioničari već imaju dogovorenog kupca kojem će “ispod stola” prodati Optimu. Skoro je sigurno da će to biti “skriveni partner” Deutsche Telekoma.
Njihova “veća” zarada ovisi i o dijelu za koji će izmanipulirati male dioničare. Zbog toga se rade svi “nelogični” potezi :
– Pripajanje H1 uz otpis goodwilla = prikazivanje Optime kao gubitaša i dovođenje u negativni kapital.
– Rušenje cijene na burzi = jedan od elemenata za buduću ponudu.
– Amortizacija ( prebrzi otpis ) direktno utječe na smanjenu profitabilnost, a to se tako radi već godinama ( od PSN ).
Primjer: 3.000 Km optike ( 500 Km = 20 M € ) vrijedi 900 M Kn, a Optima nije vlasnik samo te optičke mreže. Ulažu oni i u druge trajne vrijednosti koje mogu naglo nestati jedino ako ih pojede “kreativno knjigovodstvo”.
Sve je pripremljeno za “obradu” malih dioničara.