kompanija je u dugovima oko 400 eura po svakom od 300.000 korisnika, što bi značilo da uz blago poboljšanu ponudu treba naplatiti po 7 eura mjesečno od svakog korisnika u narednih 5 godina, da bi 100 posto isplatila gubitak – pa Zagrebačkoj banci bi se čak isplatilo da u potpunosti preuzme ovog operatera a također i njegov marketing – ZABA ima vlastitih marketinških snaga da ojača ovog operatera, a potom ga proda, pogotovo uđe li već sada u paralelni deal sa budućim kupcem
Ispravno primjećeno i otprilike točno izračunano, ali jedna ‘mala ispravka’.
Ne ‘naplatiti’ neko ‘zaraditi’. Naplaćuje se prihod, plaćaju se troškovi i tek je razlika nešto s čime se mogu vratiti dugovi.
U principu njima treba 7 EUR EBITDA po korisniku mjesečno tj. 84 EUR godišnje tj. 190 mil kuna.
Problem je što nemaju baš 300.000 korisnika, ali doduše imaju druge usluge, a prednost je da se dug baš ne mora cijeli vratiti nego svesti na neku razumnu mjeru.
kompanija je u dugovima oko 400 eura po svakom od 300.000 korisnika, što bi značilo da uz blago poboljšanu ponudu treba naplatiti po 7 eura mjesečno od svakog korisnika u narednih 5 godina, da bi 100 posto isplatila gubitak – pa Zagrebačkoj banci bi se čak isplatilo da u potpunosti preuzme ovog operatera a također i njegov marketing – ZABA ima vlastitih marketinških snaga da ojača ovog operatera, a potom ga proda, pogotovo uđe li već sada u paralelni deal sa budućim kupcem
Ispravno primjećeno i otprilike točno izračunano, ali jedna 'mala ispravka'.
Ne 'naplatiti' neko 'zaraditi'. Naplaćuje se prihod, plaćaju se troškovi i tek je razlika nešto s čime se mogu vratiti dugovi.
U principu njima treba 7 EUR EBITDA po korisniku mjesečno tj. 84 EUR godišnje tj. 190 mil kuna.
Problem je što nemaju baš 300.000 korisnika, ali doduše imaju druge usluge, a prednost je da se dug baš ne mora cijeli vratiti nego svesti na neku razumnu mjeru.
[/quote]
naravno, riječ je o tome da se dodatno naplati za neku novo-ponuđenu-zarađenu dodatnu uslugu 7 eura t.j. 40 kuna po korisniku, da sam u ZABAi, ponudio bih za tih 500 kuna godišnje nešto što drugi ne nude, pa makar to bio novi set (boljih) uređaja koje će korisnik u ime najma plaćati 40 kuna mjesečno … rješenja ima, samo je pitanje vremena kada će se primjeniti …
ima koji tehničar da pripomogne sa snimkom stanja ?
Dobro je!
Odgoda ročišta usmjerena je, kako piše na stranicama Fine, na osiguravanje uvjeta kojim bi Agencija odobrila koncentraciju kojim bi HT preuzeo upravljanje. S obzirom na rokove propisane Zakonom postupak ne bi mogao biti dovršen do zakazanog dana održavanja ročišta
slažem se…
ima li šanse da se ova predstečajna poništi?
ja nerazumin šta će to ovdi, firma servisira dugove, raste, ima perspektivu, cashe income je super – pokazat će sljedeće tromjesečno izvješće, kao i rast broja korisnika od cca 15-20% poradi fiskalizacije.
Za razliku od svih DIOK, INGRA, VART … ovdje cash inflow svaki mjesec sve veći.
Ono na što ja pikiram je strani partner i cjena dionice 44 Kune.
p.s.
Tko razmišljanje smatra drukom neka zna da sam pun ko brod.
naravno, riječ je o tome da se dodatno naplati za neku novo-ponuđenu-zarađenu dodatnu uslugu 7 eura t.j. 40 kuna po korisniku, da sam u ZABAi, ponudio bih za tih 500 kuna godišnje nešto što drugi ne nude, pa makar to bio novi set (boljih) uređaja koje će korisnik u ime najma plaćati 40 kuna mjesečno … rješenja ima, samo je pitanje vremena kada će se primjeniti …
aha, a ta nova usluga ima troškove 0, pa ti kompletan prihod može bit EBITDA. Isto tako taj novi i bolji uređaj je besplatan ili u najmanju ruku ima istu cijenu kao i onaj lošiji.
I to treba prodati SVAKOM od 300.000 korisnika (kojih nema toliko nema ih ni 200.000) uključujući i 80.000 na CPS-u i 60.000 na ULL-u koji imaju samo telefon.
I to novo i nevidjeno je nesto takvo da nitko od konkurenata to ne može iskopirati i ponuditi pod istim uvjetima.
I također, to ‘nešto’ će nastati ‘iz ničega’ uz nula troškova razvoja i nula ulaganja.
Da, baš lijepi primjer – upravo tako su se radili business planovi Optime 2005, 2006, 2007….
A banke su sve to pušile bez pitanja..