@metalik
Jeste li sigurni da ZABA mora prodati ako ne bude zadovoljna ponuđenom cijenom?
@naimxs: Covjece, svaka cast za trud. Neke stvari je ljudima ovdje tesko objasniti, al trudis se i dalje. 🙂
Uglavnom, da, UG ovo jako zeli kupiti, jer ako ne kupe oni, kupiti ce A1. Druge prilike nema, nema nekog operatera kojeg bi poslije kupili, a da ima ovakav trzisni udio.
Znaci pojavila se opcija treceg konvergiranog operatera i mislim da ce to itekako gurati i HAKOM i AZTN. Njihov posao i je osigurati trzisne uvjete koji ce krajnjem korisniku kroz konkurenciju donijeti korist kroz bolje i jefitnije usluge.
Kolika ce biti cijena danas, je poptuno nebitno. Bitna je ona krajnja….
Ovo jučer spada pod normalne burzovne korekcije, ne može dionica samo rasti. Trejderi su jučer iskoristili crvenilo na ZSE pa su gurnuli i OPTE u minus i rasprodaju i onda kupovali kad su rušili cijenu, to se jasno vidjelo po jakoj kupnji pred kraj dana. Danas očekujem stabilizaciju cijene, a onda i njen rast prema kraju dana. Što se elaborata tiče, iako neki smatraju da nije bitan, ja se s time ne slažem jer njegova predaja će biti jasan znak da proces prodaje udjela ZABE i HT-a ide zacrtanim tokom i u određenim rokovima i upravo to je najvažnija stvar za ulagače-izvjesnost da će se sve odigrati kako je AZTN naložio.
Meni su odgovorili u smislu da sve ide prema predviđenim mjerama.
Po meni, glavno da ide prodaja, da li će javno objaviti elaborat i kada ne znam.
Do 01.07. mora biti spreman.
@ Parica
Ako HT bude zadovoljan cijenom, bit će zadovoljna i Zaba. Pa neće se oni dogovarati s kupcem pojedinacno, nego u paketu. HT je i postao privremeni upravitelj jer mu je Zaba dala mandat i potpisala s njime ugovor, a ne zato sto su se oni nametnuli kao dionicar odnsono vlasničkim udjelom.
Parica
Čovjek ti je sve rekao.
Ide se u paketu da se postigne najbolja cijena.
Koliki su njihovi apetiti, 10, 12, 18 kn itd. ja ne znam.
Kolegi parica:
1. HT MORA prodat, jel tako?
Da.
2. ZABA, iako ima deal s HT-om, ne mora ako joj cijena ne odgovara. Ili mora?
Vjerujem da njen paket prati dionice od HT-a.
3. Zasto bi netko davao premiju ili fer cijenu HT-u ako je obvezan prodati??? Kad moras prodat sve ide s diskontom, zar ne? Jedino nabidavanjem vise kupaca moze doc do premije (sto je realno ocekivat).
Medjutim mozda se kupci mogu i dogovoriti da si ne dizu cijenu (ne znam kako, ali u RH je sve moguce).
HT i ZABA ne moraju prodati ako niti jedan ponuđač ne ponudi realnu tržišnu cijenu. Zato će nezavisni procjenitelj procijeniti vrijednost na tržištu i ponude ne bi smjele ići ispod toga. Vjerujem da će uz 2 takmaca (A1 i UG) ponude i biti osjetno veće.
4. Mozda kupac uzme samo dio od HT po najnozoj cijeni a sa ZABA-om dogovori suradnju kao sto sad ona ima s HT-om, ili kasnije preuzmu od nje po vecoj cijeni…
Eto, par pitanja/razmisljanja…
Vjerujem da takav scenarij nema smisla. Kupac mora imati većinski udio. A tada nastupa i obveza javne ponude. Kupci će u svakom slučaju ciljati na 100% u konačnici.
UG ima novaca. Njih je vežinski preuzela investicijska kuća BC partners koja raspolaže imovinom vrijednom 23 milijarde $. UG čini oko 10% portfelja BC partnersa te ju je BC partners preuzeo za 2,6 milijarde $.
Dakle imaju novaca, rastu, šire se, obavili su akvizicije mnogih tvrtki na području bivše Jugoslavije i vjerujem da će im Optima biti sjedeća u nizu.
Neki ljudi sigurno znaju što piše u dokumentaciji.
Odnosno koliko piše.
Koliko god se udara po bidu uvijek se brzo puni.
Nemojte se sekirati u svezi Bananka, on voli provocirati, provocirao je na Ingri i u pozitivi i negativi.
On je takav, kako vjetar puše
Prepucavanja na stranu.
Ja bih naglasio još jedan aspekt price vezan na podatnost Optime i uklopljovost u UG portfelj. Optimom sada upravlja HT, al većina korisnika Optime se osobno ne doživljavaju kao korisnici HT usluga. Optima je samostalni brend i ima svoju vrijednost (i to znacajnu). I lako ju je i jeftino kao takvu uklopiti u budući portfelj UG. Situacija u kojoj Tele2 Hrvatska vise nije dio Tele2 nego nekog novog operatera može izazvati kratkotrajnu zbrku u glavama kupaca pa čak i potaknuti privremeni odljev korisnika drugim operaterima ako se migracija na novi brend ne napravi adekvatno. Optima je u tom smislu čista priča, prazna ploča – i može se prilagodjavati crtežima i novim strategijama po želji vlasnika brzo i efikasno.
Kupnja je poprilično ojačala. Nakon dugo vremena… je li to došlo do konsolidacije…
200.000 komada je na kupnji na 5+ kn….