Kakve baze korisnika?
Jasno je da se ovdje ne kupuje radi izvješća nego radi prodaje društva odnosno preuzimanja. Druga je stvar sto će tu činjenicu pojedinci koristiti kao razlog za kupnju odnosno prodaju. Po meni je moguć jedan drugi efekt, a taj je priprema mlade za prodaju i boostanje Ebitda marže. No, vidjet ćemo. Po mojem sudu potencijal za rast je znacajan, a hoće li se i u kojoj mjeri realizirati, pokazat će vrijeme.
Ono sto je zanimljivo jest da dionica i firma izazivaju dosta kontroverzi, a to obicno nije losa stvar da na kraju svi ostanu s upitnikom i/ili uskličnikom iznad glave.
Baze korisnika ZG holdinga plus sve gradske institucije, vrtići, škole, bolnice itd.
Upravo je to ovaj dio koji spominjete, šminkanje pred prodaju.
To je moralo Ići putem javnog natječaja, pa ne vjerujem da su tu neke lude marže, to je vise radi “visibilitiy-a” i knjige dobrih utisaka.
Ponekad ne moraš puno zaraditi, al moraš biti prisutan. Ne zaradiš na telefonu i net-u, al imaš sustav pa nudiš i prodajes usluge bigdate. Klasicni cross-selling.
Ma zaradili su sigurno, ovdje ili ondje.
A i sam broj korisnika utječe na konačnu cijenu prodaje.
Došlo je vrijeme da se mlada uda i mora biti lipa.
Još 2-3 dana za kupovinu…. do izv. 1 Q
kupovat će se i nakon izlaska FI..ali vjerovatno po 10-ak % višim cijenama
Moguce, ali i znacajno vise.
Dobar FI bi de facto zabetonirao sigurnost prodaje, kako oko namjera velikih tako oko interesenata.
Moguce, ali i znacajno vise.
Dobar FI bi de facto zabetonirao sigurnost prodaje, kako oko namjera velikih tako oko interesenata.
Slažem se kolega.
Da li se slažete da loš FI (pogotovo ako bude loš uslijed računovodstvene “kreativnosti”) šalje loš signal od strane velikih (HT upravitelja i ZABA-e) ?
Ili, kao što vidim iz Vašeg pisanja, “svaka dobija” (i dobar i loš FI).
Složio bih se, da.
Zato ga i čekamo da vidimo.
Mada je tu stvar regulatorno ograničena (imaju nalog da prodaju, a nemaju više adut za odgodu kao H1 onomad) tako da bih tome pridao relativno malu vjerovatnost.
Veću bih pridao kreativnom šminkanju.
Još je jedan cijeli trgovinski dan do FI, plus danas do kraja i u srijedu do izlaska.
Nije iscurilo, izgleda. Čim nema ni po asku ni po bidu.