Invest – Najveći problem našeg tržišta je strah
Čemu najviše pridonosi negativnost naših "medija" i selektivno prenošenje vijest tj. uopće ne prenošenje dobrih a guranje loših ( perjanice selektivnosti – HRT ,RTL ,… nastavi niz ).
Pa ajd da i na jutarnjem vidim dobre vijesti. Jest da nije njihovo nego samo prenose i da je vjerojatno preneseno u službi izborne kampanje, al ajde, ne gledajmo dobrim vijestima u zube
http://www.jutarnji.hr/-zbog-turizma-ce-bdp-u-3–kvartalu-rasti-3-posto-/1428234/
Sve je ok, osim jeftine nafte. Nafta je sve, samo nije jeftina, upravo zbog države. Nešto jeftinija je.
Svi pokazatelji govore da je kraj recesije,gotov je,stop,okrecemo novu stranicu u gospodarstvu,jedino me brine gradanstvo,naime uporno bjezi od dionica i tovari lovu u banke po 2,5% kamate.
Svi pokazatelji govore da je kraj recesije,gotov je,stop,okrecemo novu stranicu u gospodarstvu,jedino me brine gradanstvo,naime uporno bjezi od dionica i tovari lovu u banke po 2,5% kamate.
Kolega, imate u nekim bankama kamatu kao štednju po viđenju, 0,45%.Nema to veze s kamatama, već sa simbolikom.
Što se tiče cijene benzina, lijepo se obratiti ministru Vrdoljaku.
On je rekao da će cijena goriva pasti zbog tržišne utakmice.
Ja sam rekao da će naš šišati nerealno visokom cijenama, jer više nemamo INU.
Mađari dovršavaju posao.
ps. Da INA, DIOKI, i PTKM rade kako su radile imali bi samo od njih 2-3 % rasta BDP.
Inače za one koji nikad nisu radili u proizvodnom sektoru, treći kvartal obično jedan mjesec se koristi za kolektivni godišnji odmor.
Tako da je to jaaaaaaaaako optimistično rast BDP od 3%.
Naravno, u II. kvartalu se već naprave zalihe za prođu u trećem kvartalu.
ps2. Tu su neki zadnju godinu bili optimistični kao ministar Vrdoljak.
Što se tiče cijene benzina, lijepo se obratiti ministru Vrdoljaku.
On je rekao da će cijena goriva pasti zbog tržišne utakmice.
Ja sam rekao da će naš šišati nerealno visokom cijenama, jer više nemamo INU.
Mađari dovršavaju posao.
ps. Da INA, DIOKI, i PTKM rade kako su radile imali bi samo od njih 2-3 % rasta BDP.
Inače za one koji nikad nisu radili u proizvodnom sektoru, treći kvartal obično jedan mjesec se koristi za kolektivni godišnji odmor.
Tako da je to jaaaaaaaaako optimistično rast BDP od 3%.
Naravno, u II. kvartalu se već naprave zalihe za prođu u trećem kvartalu.
ps2. Tu su neki zadnju godinu bili optimistični kao ministar Vrdoljak.
”Prema njegovoj računici, budući da je BDP u trećem kvartalu prošle godine bio oko 89,5 milijardi kuna, što je bilo 27,2 posto godišnjeg BDP, povećanje od oko 350-400 milijuna eura je oko 3 do 3,3 posto rasta u trećem kvartalu.”
Što se tiče cijene benzina, lijepo se obratiti ministru Vrdoljaku.
On je rekao da će cijena goriva pasti zbog tržišne utakmice.
Ja sam rekao da će naš šišati nerealno visokom cijenama, jer više nemamo INU.
Mađari dovršavaju posao.
ps. Da INA, DIOKI, i PTKM rade kako su radile imali bi samo od njih 2-3 % rasta BDP.
Inače za one koji nikad nisu radili u proizvodnom sektoru, treći kvartal obično jedan mjesec se koristi za kolektivni godišnji odmor.
Tako da je to jaaaaaaaaako optimistično rast BDP od 3%.
Naravno, u II. kvartalu se već naprave zalihe za prođu u trećem kvartalu.
ps2. Tu su neki zadnju godinu bili optimistični kao ministar Vrdoljak.
Tko će nas šišati? Mislim da tu INA ne igra ključnu ulogu već upravo država.
Citiram:
Ključno je pitanje kako niže cijene naftnih derivata utječu na prihode državnog proračuna. Da bi se u potpunosti odgovorilo na ovo pitanje, valja podsjetiti da od nafte i naftnih derivata proračun ostvaruje dvije vrste prihoda: trošarine i PDV. Trošarina se određuje po litri (odnosno po 1.000 litara), pa je stoga u potpunosti neovisan o promjeni cijena nafte na tržištu, već ovisi
isključivo o potrošnji nafte i naftnih derivata. Drugim riječima, za svaku litru goriva natočenog na benzinskoj crpki, država ubire točno određeni iznos trošarine (3,66 kune za benzinsko gorivo, tj. 2,86 kune za dizelsko gorivo), neovisno o tome je li MPC goriva 8, 10 ili 12 kuna po litri.
S druge strane, prihodi državnog proračuna od PDV-a značajno ovise o MPC-u goriva. Točno 20% MPC-a čini PDV, pa kad pada MPC goriva padaju i prihodi od PDV-a i obratno.
Viši MPC litre goriva znači i viši prihod od PDV-a. Međutim, sliku je potrebno pogledati iz šire perspektive, vodeći računa o barem trima stvarima: cjenovnoj elastičnosti potražnje, učinku redistribucije i vlastitih rashoda proračuna opće države.
Kao što možete vidjeti kolega, upravo viša cijena odgovara najviše državi.
RealBear nije rekao da ce zbog manje cijene nafte porasti potrosnja i dici BDP nego da ce nam zbog manje cijene nafte uvoz biti smanjen, buduci da uvoz smanjuje BDP manji uvoz znaci veci BDP, a tu je bio u pravu.
Postoji nesto sto se zove ubrzanje oporavka gospodarstva na susjednom forumu, tema nema direktne veze s oporavkom burze, ali mozda bude imala skoro.😊
Lijep pozdrav, RB
Strah ljudi je i vise nego razumljiv kad se uzme u obzir sto se sve događalo i jos uvijek događa na nasoj burzi.
Drugo, jos vise mislim da ce odbit je porez na dobit u dionicama od 1.1.
Neshvatljivo mi je da se to uvodi dok je stanje na burzi takvo da treba poticaj, a ne porez.
Kad si prosjecan covjek zbroji rizik + porez, onda 1.5% izgleda odlicno
Invest – Najveći problem našeg tržišta je strah
Čemu najviše pridonosi negativnost naših "medija" i selektivno prenošenje vijest tj. uopće ne prenošenje dobrih a guranje loših ( perjanice selektivnosti – HRT ,RTL ,… nastavi niz ).