15 000 kn prometa jutros do sada?!?!?
15 000 kn prometa jutros do sada?!?!?
Ma kakvi, već je na 55000 , ha-ha-ha kakav oporavak na velikom volumenu.
Odgovor burze na ne monetizaciji?
realbear
Zašto ova vlada ne bi pala…
Pa evo nemaju za isplatiti plaće u školstvu za 12. mjesec, a Lalovac se svađa s ovim novodovedenim ministrima koji ne bi štedjeli u školstvu i zdravstvu (kad dođe MMF tu odmah ide -20%).
1.novci za plače su već tu
2.ne može -20% jer bi to ovi već napravili.a ne može zato jer bi v.ribić i njegovi predali ustavne tužbe i dobili sve parnice na sudu jer su kolektivni
ugovori tako sastavljeni kod svih i zato nema otpuštanja u tim službama gdje
je bar 50% više ljudi.sve vlade do sada su im to do sada dopuštale jer sve te službe mogu u štrajk kad hoćeju.tu se ne treba zaustavljati proizvodnja.
zato i uoporbi ako dođe na vlast prema ovima i dalje ide kamilica a mi u propast
Vlada neće pasti, izbori će biti redovni sljedeće godine.
Užareni krumpir se ostavlja sljedećoj vladi, ova se pomirila da će vladati samo do izbora pa ako je gusto nek bude gušće onima koji slijede jer sadašnjima nije bilo ništa lakše.
Novca za spomenute plaće nema, to je samo obećanje da se utiša javnost.
Monetizacija propada zbog otpora javnosti – referenduma i stoga iznimno visokog rizika za ikojeg investitora. Kvalitetne ponude će zbog toga izostati.
Zbog svega slijedi: dizanje trošarina za ceste = poskupljenje benzina usprkos pojeftinjenju nafte te realno nepovoljno novo zaduživanje i za plaće i za ceste koje će se predstaviti kao najmanje zlo i kao takvo veliki uspjeh u datim okolnostima.
Na burzi sad i ubuduće jedino turisti profitiraju jer realno jedini i imaju budućnost bez obzira na sposobnosti bilo koje vlade.
Ima li boljeg sell signala?? Mislim da nema
jeza…Režu investicije da bi imali novca za plaće [emo_vrtimise]
http://www.vecernji.hr/automobili/rezu-investicije-da-bi-imali-novca-za-place-967249
Kao prvo postavlja se pitanje da li su nama trebale autoceste?
Po meni ne. Mi imamo 4 miliona žitelja, malo veći grad u svijetu, i autoceste nam nisu trebale.
Svake godine vozim se starom Jozefinom koja je sad super cesta, a nigdje nikoga i samo propada. Katastrofa.
Znači bile su dovoljne brze ceste sa što više dvotračnih dijelova,a na postojećim cestama.
Ja razvoj kraja gdje prolazi AC nisam vidio, ali propast mjesta pokraj starih cesti jesam.
U svakom slučaju Vlada mora riješiti dug autocesta (jer se kralo), znači očekujem smanjenja ljudstva u HACu i cestarima za 50%.
Reprogam kredita i uzimanje povoljnijih kredita koji su sada na tržištu.
Uvesti vinjete, u svakom slučaju zatvoriti naplatne kučice jer je to trošak.
ne slažem se s povećanjem trošarina na gorivo.
Pa u cijenu je već stavka koju vozači odvajaju za tu namjenu.
Bilo kakvo daljnje povećanje utjecalo bi na daljnji pad prodaje goriva, pa neće biti nikakvog efekta.
Neka se cijena cestarine digne za 30 %, pa tko voli Autoban neka se vozi njime.
@ Real Bear
Ja sam bio optimista prije tri godine. Tada se promijenila Vlast, bile su najavljene reforme, oporavak na stranim tržištima je počeo.
Nažalost, tri godine koji su mogle biti prekretnica za ovu državu su jeftino spiskane i bačene u vjetar.
Očekivati da kriza koja se ponovo događa vani neće preliti na ZSE je naivno.
Ako zbog ničega drugoga što nas povijest uči kakvi su bili scenariji na ZSE.
Govorite svi o štednji.
Pa ljudi ako nisu uložili kad je vani sve raslo, zašto bi uložili sada?
Mogu pričekati dvije tri godine da ponovno se dosegne novo dno.
Jedino pozitivno vidim firme koje i sada rade i izvoze.
po meni oni uopće više ne ovise o stanji u državi.
Ukoliko se stanje za privrednike popravi oni će rasti još više i brže, ako ne …
Nikomu ništa, prilagodili su se.
Lp
Prije nekoliko dana sam rekao da će se mnogi iznenaditi rastom u maloprodaji za rujan, kako stvari stoje i ja bi mogao ostati jako iznenađen.[emo_smijeh]
Naime u rujnu je prikupljeno 4.27 milijardi kuna PDV, to je 800 milijuna kuna više tj. 19% nego za prethodnu godinu. Vaš link …
Oko 200-300 milijuna kuna rasta se može pripisati dizanju PDV-a za turizam, ali ostatak mora dobrim dijelom biti potrošnja.
Jesu li to Hrvati konačno prestali štedjeti? [emo_smijesak]
Naravno da je dio ove korekcije na ZSE zbog mogućeg odustajanja od monetizacije (i to s potpunim pravom), ali ne može se zanemariti ni pad na inozemnim burzama.
Najznačajnija stvar je trenutno slom cijena nafte, koji nama kao pretežno uvoznicima jako odgovara. A usporavanje EU ekonomija znači još jače mjere ECB-a.
I zato opet ponavljam da moramo iskoristiti Draghijevu “put opciju” u što većoj mjeri tako što ćemo preko monetizacije i refinanciranja uzeti masovna sredstva i smanjiti si troškove.
Svaka “opcija”, pa i ova ECB-ova ima svoju vremensku komponentu, tkz. “time decay” i ako ne napravimo što se treba napraviti propasti će prilika.
Super mi je ovo nepotpuno citiranje članka o velikom rastu naplate PDV-a, a sve u svrhu spinanja.
Naime ovo je nastavak rečenice:
“Prihodi od PDV-a i dalje su, međutim, daleko od planirana godišnjeg porasta za 1,8 milijardi kuna i, prema svemu sudeći, zaostajat će za planom oko milijardu i pol”
Super mi je i spominjanje pada cijene nafte kao najznačajnijeg pokazatelja i odlične vijesti za naše uvoznike(pazi ovo, naši uvoznici su bitni).
Da ne pričam o ovome:
2008. cijena barela 140$- cijena Eurosupera 6 kuna
2014. cijena barela 80$- cijena Eurosupera 10 kuna
Kome ti prodaješ spiku, frende?