za dugogodišnje probleme nalaze rješenja u nekoliko sati,
experti, malo je reć
hitno novi fix našim parama, ja sam za mir.
Do sada im je Vlada dala već 30 miliardi (30.000.000.000,00) i nikada im nije dosta.
Najeftinije bi Hrvatskoj bilo da ništa ne rade već da su na burzi.
Pa nemojte više raditi brodove ako nista u stanju zaraditi barem 1 kunu.
Vidite da neznate napravit brod i na njemu zaraditi.
Dosta je bilo otimanja love nama siromašnim Tovarima i hranjenje bogatih tzv. “Brodograditelja”
Do sada im je Vlada dala već 30 miliardi (30.000.000.000,00) i nikada im nije dosta.
Najeftinije bi Hrvatskoj bilo da ništa ne rade već da su na burzi.
Pa nemojte više raditi brodove ako nista u stanju zaraditi barem 1 kunu.
Vidite da neznate napravit brod i na njemu zaraditi.
Dosta je bilo otimanja love nama siromašnim Tovarima i hranjenje bogatih tzv. "Brodograditelja"
cijela Tuzla, jednu kozu muzla
a u Istri skoro pa su isti
oni bi muzli a svi ostali hrane
Pa ako ima za Todorića ana son zašto ne bi bilo i za brodogradnju.
Je to malo starija industrija u Hrvata nego srppski agrokor.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu. Nije valjda da uprava čuva te brodove za sebe ili možda za strateškog partnera kojeg su izabrali.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu. Nije valjda da uprava čuva te brodove za sebe ili možda za strateškog partnera kojeg su izabrali.
Možda bi trebao provjeriti godišnje financijsko izvješće, ono revidirano. Neka društva, se zbog nematerijalnosti ne konsolidiraju. U tom izvješću stoji sljedeće (BILJEŠKA 18 – Ulaganja u ovisna i pridružena društva): Sukladno ugovorima potpisanim s društvom Uljanik Plovidba d.d. financijske obveze kao i financijski rashodi društava United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen su u potpunosti na teret tog društva i ne ulaze u rezultate Grupe. Pored toga, vlasnički je Uljanik manjinski dioničar sa 45% udjela i on sam ne može donijeti odluku o prodaji. Postoje još neka društva, al kao što već napisah, ulaganja u njih su zanemariva.
Prilično je jasno da oni to ne mogu prodati jer, ionako konačan kreditor vrlo vjerojatno drži razlučna prava na tim brodovima.
No, zanimljiva je ta povezanost Uljanika i Uljanik plovidbe za koje većina investitora ili barem dio njih misli da nisu povezani. Preko tih aranžamana, očito je da jesu.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu. Nije valjda da uprava čuva te brodove za sebe ili možda za strateškog partnera kojeg su izabrali.
Možda bi trebao provjeriti godišnje financijsko izvješće, ono revidirano. Neka društva, se zbog nematerijalnosti ne konsolidiraju. U tom izvješću stoji sljedeće (BILJEŠKA 18 – Ulaganja u ovisna i pridružena društva): Sukladno ugovorima potpisanim s društvom Uljanik Plovidba d.d. financijske obveze kao i financijski rashodi društava United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen su u potpunosti na teret tog društva i ne ulaze u rezultate Grupe. Pored toga, vlasnički je Uljanik manjinski dioničar sa 45% udjela i on sam ne može donijeti odluku o prodaji. Postoje još neka društva, al kao što već napisah, ulaganja u njih su zanemariva.
Prilično je jasno da oni to ne mogu prodati jer, ionako konačan kreditor vrlo vjerojatno drži razlučna prava na tim brodovima.
No, zanimljiva je ta povezanost Uljanika i Uljanik plovidbe za koje većina investitora ili barem dio njih misli da nisu povezani. Preko tih aranžamana, očito je da jesu.
[/quote]
To sve što si naveo je nebitno jer u interesu ULPL je otkup manjinskog udjela. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu.
Pa čovječe da je ULPL to mogla otkupiti ne bi onda ULJN neizravno jamčila. Očito su za kreditiranje brodova trebali jamstvo još nekog i onda je ULJN ušla u vlasništvo tih novogradnji. Operativno poslovanje i financiranje novogradnji je bilo i jest isključivo u obuhvatu poslovanja ULPL. Dakle, Uljanik ne financira te brodove.
ULJN bi to prodao ULPL kad bi oni imali čime kupiti. ULPL je ionako prezadužen, pa ne znam tko bi im odobrio novi (puno povoljniji) kredit za otkup tih udjela na njihovu razinu zaduženosti? Ionako gube na tim brodovima. A nekom trećem ne mogu prodati jer što će nekom trećem takav udjel.
Pa čovječe da je ULPL to mogla otkupiti ne bi onda ULJN neizravno jamčila. Očito su za kreditiranje brodova trebali jamstvo još nekog i onda je ULJN ušla u vlasništvo tih novogradnji. Operativno poslovanje i financiranje novogradnji je bilo i jest isključivo u obuhvatu poslovanja ULPL. Dakle, Uljanik ne financira te brodove.
ULJN bi to prodao ULPL kad bi oni imali čime kupiti. ULPL je ionako prezadužen, pa ne znam tko bi im odobrio novi (puno povoljniji) kredit za otkup tih udjela na njihovu razinu zaduženosti? Ionako gube na tim brodovima. A nekom trećem ne mogu prodati jer što će nekom trećem takav udjel.
To što navodiš je stanje iz 2012. koje se u međuvremenu promijenilo.
Odobrit će im isti onaj tko je odobrio i prošli reprogram, jer jamstvo nije dato zbog njih nego zbog Uljanika, odnosno brodogradnje. Pomaganjem ulpl zapravo pomažu Uljaniku.To je barem jasno. A bez obzira na prezaduženost i dalje ostaju solventni, za razliku od Uljanika. Uostalom, u odnosu na reprogram od prije pola godine ovo bi bilo sitnica. A za takve stvari HBOR i je uveo program podrške kupnji brodova.
Stanje iz 2012. u izvješću iz 2017. godine?
Al dobro… evo ti očito znaš ono što drugi ne znaju.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULJN-fin2017-1Y-REV-K-HR.pdf
Niti u događajima nakon datuma bilance ne vidim neke promjene na tom planu, a i na kraju 2. kvartala ove godine iskazuju “manjinski interes iskazan 30.06.2018. unutar kapitala u visini od 146.325 tisuća
kuna odnosi se na vlasnički udjel u kompanijama United Shipping Services Twelve Inc. i United Shipping Services Thirteen Inc. od strane ULJANIK Grupe Pula”…. str. 11. točka 10 ovog reporta: http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2018-2Q-NotREV-K-HR_2.pdf