Nije potrebno biti toliko komad. treba imati zube na mjestu, oprane, čiste, Ruke čiste, odjeću čistu, da se ne osjeti po mirisima kuhinje i jela koja su kuhana. Odjeća nebi trebala lepršati na sve strane, da ima nekog reda.
Potrebno je lijepo razgovarati, kao što je napisano, književno.
Usto, nije sve u poslovnom stilu.
Nije točno da se ne smije kupovati jeftina odjeća, ako se mislilio bas u smislu novaca.
Može se kupiti odjeća jeftina i opet izgledati poslovno, i oku ugodno i zanimljivo koja bi predstavljala lijep dojam o toj osobi.
Jedno je osobni imidž, a drugo je kao se predstavlajamo u poslovnom svijetu, istina je da odjelo i obuća ne čine čovjeka, ali svakako pridonose osobnosti osobe koja predstavlja poslovni imidž svoj firme i proizvoda ili usluge koju nudi, zato stoji da osoba mora biti uredna i čista i odjevena na način koji najbolje prezentira vizualnu komunikaciju usklađenu sa govornom komunikacijom prilikom prezentacije!
Poslovni imidž je danas jedna jako bitna stvar u poslovnom svijetu, bio je to i u prošlosti, ali danas postoje cijeli timovi ljudi koji rade na poslovnom imidžu firmi i osoba, jer to je cijena koja se mora platiti za uspješan vizualni identitet i imidž!