Genijalno, kakve li ideje! Znači njima ne treba čisti novac koji vozač primi na ruke, nego je bolje plaćati proviziju Tisku/iNovinama za jeftinije karte? Divan management, divan!
Genijalno, kakve li ideje! Znači njima ne treba čisti novac koji vozač primi na ruke, nego je bolje plaćati proviziju Tisku/iNovinama za jeftinije karte? Divan management, divan!
vrijeme(vozačevo i svih putnika) je novac, to se želi postići, o cijeni ne bih, to ionako Miki određuje kako mu bubne na um, onda prevali na službe i skuha građanima malo graha da popravi opći dojam i ariju u tramvajima
Trebala bi silna pamet da se odredi 5 kuna za pol sata, 7,5 kuna za sat i 10 kuna za sat i pol. I to bi šljaklo. Ovo što Bandić radi je čisto pomahnitalo ludilo.
vrijeme(vozačevo i svih putnika) je novac, to se želi postići
Slažem se, i to bi držalo vodu, da nema male stvari, a to je (quote iz teksta):
Prije su muljaže u pitanju i razna pogodovanja, jer izbijati svježi novac/prihod je ravno ludilu.
Slažem se, i to bi držalo vodu, da nema male stvari, a to je (quote iz teksta):
Prije su muljaže u pitanju i razna pogodovanja, jer izbijati svježi novac/prihod je ravno ludilu.
[/quote]
koliko ih je besposlenih po “holdingima” mogli bi na svakim vratima, svih tramvaja, imati po dva prodavača karata
Ovi vozači vrlo glupo djeluju, kao i policajci-pozornici. Što će oni u zajedničkom sindikatu s računovođama i inim besposličarskim administrativcima, kojima je sjekira upala u med i uvijek će čuvati status quo?
trebaju se izdvojiti u zaseban sindikat, pa neka bandić pošalje računovođe i referente u noćne smjene vožnje autobusa kad vozači štrajkaju.