Osobno sam za smanjenje broja predmeta, užu specijalizaciju, jasno nakon neke dobne granice, ne i od prvog OŠ!!! A 40 ili 45 minuta ne igra baš nikakvu ulogu, kad je u pitanju zdravlje djece, te treba iza svakog sata učiniti dezinfekciju! Ideja je hvale vrijedna! Postoji jedan velik problem, kako što više rasteretiti školu na “on line” način! Recimo to u par rečenica! Ima li neki profedor dva i više predmeta što nijebrijetkost, čak 450 učenika! Koliko mu vremena treba za odgovoriti na svih 450 radova učenika, te koliko mu treba za pripremiti nastavu za drugi dan? Nije teško doći do rezultata, ako po učeniku gubi pet minuta samo, a troši i mnogo više! Znači, informatičati bi trebali sjesti sa profesorima i probali riješiti te i mnogo sličnih problema te domene?! A još ima vremena za nekako doraditi već postignuto! Sad smo vidjeli sve nedostatke “on line predavanja”? Jeli se nešto radi po pitanju što jednostavnije nastave na daljinu!!!