”prikupljanje i nepovratno anonimiziranje osobnih podataka i podataka o lokaciji mobilnih korisnika, te drugim dijelom MUP za obradu anonimiziranih podataka operatora. Svi osobni podaci korisnika bit će inicijalno anonimizirani kako bi se osigurala adekvatna razina zaštite osobnih podataka. Sustav će imati 9 različitih funkcionalnosti usmjerenih na osiguranje bolje komunikacije i efikasnijeg upozoravanja na situacije rizika, odnosno katastrofa, a MUP će tako unaprijediti svoje trenutne procese kao i uvesti nove komunikacijske kanale, kako u internoj komunikaciji tako i u komunikaciji prema vanjskim korisnicima kao i s građanima i posjetiteljima RH”
– ovo više ni ne zvuči kao privremena, krizna mjera, nego sustav koji će se koristiti u bilo koje vrijeme, bilo kakvih stvarnih nepogoda ili ne. Situacija rizika? To može tijekom turističke sezone biti penjanje po Biokovu, šumski požar,bura ili dugo ostajanje na suncu. Situacija rizika može biti i sama turistička sezona uslijed gužvi. A “anonimiziranje” podataka je zgodan PR. Sve telekomunikacijske kompanije imaju zakonsku obvezu ustupiti SOA-i sve zatražene podatke o korisniku svojih usluga. Bez anonimiziranja.