Dorries Yachts je ista tlapnja u koju je prije par godina srljao i Rossanda: ugovaranje hrpe novih brodova kakve Uljanik nikada nije radio, po nerealno niskim cijenama i u nemogućim rokovima, po principu “daj šta daš, samo da izguramo još par mjeseci”. Šanse da 3. maj uspješno uđe u nišu luksuznih jahti su jednake šansama da HŽ dogodine pokrene maglev željezničku liniju Zagreb-Split brzine 300 km/h.
Ili da s NASO-om dogovore da im prepuste dio proizvodnje svog svemirskog programa, imaju jednako znanja, iskustva i referenci kao i u ovoj niši.
Kučanov prvi mandat je završio ocjenom 6+ u milijardama kuna koje je trebala sanirati država što je zgodno imati na umu dok priča o bilo kakvim poslovnim planovima
Frajer koji je ubio I unistio to brodogradiliste sad se pojavljuje s nekim planovima za spas. Samo kod nas.
Napokon direktor koji je u 10 dana rješio problem brodogradnje.
Super vijest. Čudno da taki manager ne radi u Samsungu, Ejplu ili Chevronu, ali
sad će se te firmice potrgat za njega i za ove novinare koji tako pišu o njemu.
Važno da je napokon nađen takav čovjek i da je sve dobro završilo.
To je primjer kako se vodi firma gdje se puno krade, pogoduje i radnici polupripiti
doslovno leže po škveru (samo ovi koji ne mogu spavat) , a jedan čovjek to ozdravi u 10 dana.