dobro je.bem mu majku, kad ćemo izaći iz komunizma. pa ne može grad određivati tarifu nego tržište. je.bote, pa zg je najveća vukojebina na svijetu. toga nema nigdje.
Po ovome jeftiniji im je start 2,80-4 kn ali u najskucenijim autima u klasi koji realno nisu za Taxi jer su premali.
Tržište, tržište gdje si se sakrio?? Ne može tržište određivati cijenu, jedini koji može je veličanstveni 368555 Milan Bandić. Klanjam se, klanjam. Ne smije nitko cijenu smanjivati, cijena mora biti visoka, a onda će MB dodijeliti 100 koncesija za TAXi svojim kompanjonima iz Gruda i Dervente.
MB i tržišna ekonomija ne idu zajedno osim kad troši svoju lovu, onda da. Ovako ne
Debilana u kojoj Grad Zagreb odredjuje cijene taksi usluga spada u proslo stoljece i neki drugi sustav. Sustav u kojem smo sada odredjuje da cijene moraju biti slobodne, ova odluka Grada Zagreba je stoga neustavna i kosi se s pravom svakog poduzetnika da potpuno samostalno postavlja cijene i posluje na trzistu. Sta ima Grad Zagreb odredjivati bilo kome bilo kakve cijene pa posebno cijene taksi usluga? Zasto? Rezultat petljanja lokalne samouprave u ove poslove (o kojima nemaju pojma) je to da SU CIJENE VISOKE i DA JE RAZINA USLUGE NISKA, i da UMJESTO 5000 ZAPOSLENIH u taksiranju, imamo samo 2000 ZAPOSLENIH u taksiranju. Zasto se to dopusta i tko to podrzava? Ingerenencija gradova na ovom trzistu mora se ukinuti jednim nacionalnim zakonom koji ce vrijediti na cijelom teritoriju. Ovakvo ogranicavanje konkurencije stvara i idealno okruzenje za korupciju i trgovanje licencama kojih broj je ogranicen. To nema smisla i to ne valja. Treba odmah ukinuti.
Ništa u ovoj zemlji ne može normalno. Ovo je realnost, a vi maštajte o rastu tržišta, većem BDPu itd.
Rasti će jedino porezi i troškovi.
Fascinantno je da ova lopuža upravlja ovim gradom od 2000. i da je to većini Zagrepčana OK.
7 milijardi kuna godišnje uzima kroz prirez i dijeli naokolo. 7. Za WC od 10k€/m2 i fontane.
Po ovome jeftiniji im je start 2,80-4 kn ali u najskucenijim autima u klasi koji realno nisu za Taxi jer su premali.
nebitno je kakvi su auti, bitno je da nisu zadimljeni , prljavi i prahistorijski, kao oni od radio-taxija. pa radije idem sa dacijom ili opelom nego mečkom iz 1978.
U nas u ST nitko i ne koristi taxi jer svi imamo aute.
Neki po jedno a neki i po 2 i više.
Ispada da mi u ST bolje živimo nego vi gore u ZG.