sada ćemo svi obveznici proračuna moći ploviti svojim brodom besplatno kada bude gotov ili …………
Bilo je za očekivat, zar ne?
Budući da nije restrukturan, Brodospilt takvim poslovima (mislim gradnje takvih brodova) više nije dorasao – bez obzira na vlasnika i upravu.
Nadam se da će uprava biti dovoljno pametna da odustane od gradnje drugog broda, i to što prije. Svako odugovlačenje samo će povećati troškove i gubitak.
normalno, nećemo dobiti nijednu kvalitetnu informaciju o tome kako je došlo do ovako značajnog događaja.
da je to čisto privatni posao, mogli bi kriti detalje do mile volje, iako bi na svakom suvislom tržištu takvo skrivanje podataka bilo katastrofalan antimarketinški potez za tvrtku.
no kako su tu uključeni državni novci, mi bismo morali znati kako je do toga došlo.
čemu služe svi ti tzv. javni mediji, zašto imamo toliko super plaćenih novinara i toliko novina?
A Škverani slave šta su ovi raskinili ugovor i govore kako su zaradili. Govore da je ovo iza Amorelle najveci uspjeh splitskog skvera. Kazu da je Debeljak uplatija misu da raskinu ugovor i za drugi brod jer ce tako zaradit jos 12 miljuna eura.
Vlasnik ove firme je židov. Ima sigurno sve pravno pokriveneo. Čekao je da se probiju svi termini potrebni za iskakanje iz ugovora. Nema se tu više što reći osim da bi ovi brodovi bili isporučeni već davno da su stručnjaci i znalci ostali u škveru i da nije “privatiziran”. Normalno da će nizozemci aktivirati garancije koje će valjda Vrdoljak spriječiti. Ha ha ha. Linić se spasio u pravo vrijeme.
Sa tim novcima se mogao nagraditi Pelješki most, mislim garancijama.
Za osi3
Moram Vam skrenuti pažnju na neke činjenice. Prvo, Hrvatska nema niti jedan – ama baš niti jedini jedan medij od ugleda i značaja. Niti jedan tjednik, niti jedan dnevnik, niti jedan radio i niti jednu TV. Ništa. Medijski kriteriji su stravično niski i zato ih ima toliko. Zato HTV ima oko 3.000 “zaposlenih” ali će srećom imati manje od 500 (a la Grčka).
Drugo, njihova glavna aktivnost je tzv. “pumpanje histerije” – sve je sračunato samo na to da uvijek izazove što više uzrujavanja bilo pozitivnog (euforija) ili negativnog (histerija).
I treće, nemoguće je objaviti bilo kakve neugodne istine u bilo kojem od njih. Stranci se rugaju da ih mediji u Hrvatskoj podsjećaju na reklamu za hrvatski turizam: mala zemlja za veliki odmor u kojoj je sve lijepo i dobro dok ti nešto ili netko ne zareba. Tako je i s medijima: sve je lijepo i dobro dok ne treba objaviti neku neugodnu istinu.
Zato niste nikada našli niti jedan jedini članak o tome kako je “restrukturiran” Brodosplit i posebno o tome kako se oslobodio svojih ogromnih dugova.