U igri su u prvoj seriji, piše list, dva trajekta od kojih je svaki vrijedan između 7 i 8 milijuna eura, te u nešto dugoročnijoj varijanti još dva trajekta sličnih karakteristika – pa je ukupno riječ o četiri trajekta vrijedna oko 390 milijuna eura.
čudna neka matematika
Biser do bisera !
Samo da nebi gradili Pelješki most koji je jedino normano rješenje .
Sječate li se kako su o Sv.Roku govorili da će se u njima uzgajati šampinjoni ?
Ideje tipa koridora preko druge (k tome još nesređene države) jasno pokazuju bezidejnost hrv. vodstva. Ako i krenu trajekti za par godina će svima biti jasno da je most potreban i zato je bolje da se gradi odmah pa makar 10 godina, da rade hrv tvrtke i zaposle koliko treba ljudi. Novac neka se uzme iz EU fondova. Ako za ovako što ne može onda ne znam za što bi mogao. Ovi kojima su puna usta tih sredstava (tipa Grčić i dr) neka prvo pokažu da su oni sposobni namaknuti taj novac za državni vitalni projekt i tako svima pokažu kako se radi a ne da navlače ljude i pričaju bajke ima novca samo treba uzeti. Kada ima onda ga Vi uzmite prvi!
Nema se novaca, da. Andy, neć EU financirati najskuplji oblik povezivanja dva dijela Hrvatske dok god postoje jeftiniji načini, pa nisu oni budale da financiraju našu mafiju koja je nakupovala zemljište na Pelješcu.
Ima se novca za Pelješki most ali nema se domoljublja ,volje i znanja !
Naši građani na štednji u domaćim-stranim bankama imaju 200 miliardi !
A Pelješki most košta svega 2 miliarde .
Raspišite zajam za Pelješki most
nema se novaca,jel to teško za razumjet?
ali 6-7milijardi za članstvo u EU se ima !?