eto zašto su protiv ubera i plaćanja preko kartica 🙂
jel su hvarski taksisti platili poreze i doprinose ( gradu i državi ) unatoč tome što zoblju po cca 100 tisuća eurićapo sezoni???? što radi porazna uprava???? cijeli otok umrežen rodbinskim i interesnim mrežama a deru furešte!!
tiptop i bugs su veliki radnici koje jako srde oni koji se samo po čitav dan voze u autu pa to još i naplaćuju ljudima. oni su i socijalno osjetljivi, pa se jako brinu da doprinose državi i zajednici
Način poslovanja taksi-poduzetništva u Hrvatskoj je blago rečeno divlji, netransparentan i jako loše reguliran. O cijeni i kakvoći usluge nema smisla niti govoriti, kad to usporediš sa sređenim gradovima i državama, jedino što ti preostaje konstatirati je to, da ako toliko toga ne valja onda vjerojatno ne može valjati niti tu. To tržište treba bolje regulirati i nadgledati a s druge strane mreže treba bolje pokrivati, cijene moraju biti onakve da odgovaraju ovom podneblju a usluga onakva kakva se smije očekivati za uslugu taksi-prijevoza. I ovdje oni koji upravljaju tvrtkama ubiru veliki novac, dok baza dobiva mrvice i nerijetko se kratko bavi takvim poslom. Manje tvrtki ali bolja i šira ponuda bi digla kvalitet te usluge, naravno imajući uvijek na oku cijenu. U normalnom svijetu obični građan točno zna koliko treba izdvojiti za rutu s taksijem, u RH za istu rutu (ovisno o prijevozniku) imaš nekoliko cijena. Onda imaš tvrtku koja vozi tamo ali se ne vraća istim putem kad trebaš natrag i slični primjeri.
U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.
@ RMG: pisete bajke i nebuloze.
“cijene moraju biti onakve da odgovaraju ovom podneblju a usluga onakva kakva se smije očekivati za uslugu taksi-prijevoza”
Budalastine!!!
U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.
želite li reći da taksi još nije dovoljno jeftin da si ga vi možete priuštiti? nema džabe ni u stare babe! a vi se slobodno vozite i na triciklu, ali ja ako plaćam taksi vala se neću vozit na motoru. kakva je to imbecilna ideja?
Šifra:Plaća je mala al živi se dobro.
U čemu je problem ?
Problem su brezobrazno veliki porezi i ostala davanja pa ljudi sve više nastoje utajiti porez.
Što je porez veći to su i utaje veće.
Da su porezi normalni vrlo malo bi ljudi varalo na porezima.