Nema ‘švercanja’: Stižu rigorozne kontrole u tramvajima

Naslovnica Forum Komentari članaka Nema ‘švercanja’: Stižu rigorozne kontrole u tramvajima

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

to samo pokazuje kako su isti tvrdi mentalni sklop kao i svi neoboljševici što ih naši birači vole – NIŠTA drugo ne znaju osim guliti građane i dizati kredite i NIKAD im to ne pomogne jer se rupa bez dna stalno širi.

no to je ono što narod želi – maštati o “izmišljanju” novca bez rada, pa makar sve propalo.

Interesantan je mentalni sklop nekih naših građana. Htjeli bi sve koristiti besplatno, a kada ne ide onda se ljute na državu i političare. Za neplaćanje karata isključivo je je krivo rukovodstvo ZET-a. Dokaz je disciplina u plaćanju
korisnika OSJEČKOG gpp-A. tO je za svaku pohvalu. Trebalo je skoro dvije godine, da se potpuno iskorjeni “švercanje” Puno je pomogla suradnja vozača, jer su shvatili da o naplati ovise njihove plaće, zatim česte i dosljedne kontrole i kažnjavanje. Kada taj isti korisnik usluge ide u kafić, kupuje benzin, cigarete i bonove za telefon i sve ostalo, opnda nema prigovora. Kako će taj konglomerat funkcionirati u borbi za naplatu karata, takva treba biti ocjena rada uprave ZETa-.

vama očito ni na kraj pameti nije da je ključni problem u tome što je karta osjetno skuplja nego u beču, a usluga na razini uzbekistana.

naplata, naplata, naplata, kad se narod opameti, naplatit će se od komunističkih neradnika koji ne znaju ni za što drugo nego za guljenje. da bi se stvari normalizirale, većini takvih trebat će trajno zabraniti rad u javnim službama.

a osijek vam je baš primjer uspješnog grada gdje građani žive kao bubreg u loju a ekonomija cvjeta.

U 2011 Zet je primio od svakog građanina grada Zagreba 1000 kn na godišnjoj bazi kroz subvencije. Cijene su se digle na 15 kn karta, prosjek je plaća u Holdingu 7800 neto dok je prosjek Zagreb 6400(koji plaća te subvencije i karte).

Kakvo je opravdanje za ovaj komunizam?

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Baš me zanima kako će mi naplatiti kartu kada prolaizm pokraj tramvaja/autobusa na biciklu i mahnem vozaću u prolazu :)…da ironija bude veća brže sam na poslu bicikom nego da koristim javni gradski prijevoz…Kada pada kiša opet mi je isplativije ići autom na posao nego prijevozom jer ako vozim samo rutu doma-posao-doma potrošim benzina za 200-250kn mjesečno dok je pokaz 360kn.

Kada će napokon shvatiti da je problem CIJENA.. Da je cijena 5kn/karta, 120kn/pokaz koliko realno i vrijedi taj prjevoz bila bi sramota švercati se, ja bi prvi uvijek kupio kartu kada bi ju zatrebao, ovako radije niti ne koristim JGP. Sramota je naplacivati kartu 15kn , ma i 10kn, kada na autobus moras cekati 30min i onda ih dodu 2 ili nekada cak 3 za redom, kada usred ljetnih mijeseci ne radi klima i ljudi se ruše autobusu itd. itd.)

Bit ce zanimljvio vidjeti situaciju u kojoj ce u tramvaju biti vise kontrolora nego putnika 🙂

...


vama očito ni na kraj pameti nije da je ključni problem u tome što je karta osjetno skuplja nego u beču, a usluga na razini uzbekistana.

Opet ti o zemljama u kojima nikada nisi bio. Uzbekistan ima puno bolji javni prijevoz nego Zagreb. Tashkent ima metro.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

sori, odsad ću vas konzultirati kad koristim egzotična imena u stilske svrhe.

da se vratimo ne temu, da ne bi ispalo da cjepidlačite – znate li kolika je cijena javnog prijevoza tamo, ako ste bili?

u pravu ste da je sovjetski sustav javnog prijevoza puno bolji od našeg, čak i od mnogog zapadnog, moj bed da sam zaboravio da uzbekistan tamo pripada. tamo gdje sam ja bio, od ex-sovjetskih sustava, cijena karte za zonu veličine pola zagreba bila bi 2-3 kune.

ispast će da se ponavljam – shvatite to kao stilsku repeticiju – kad ću opet reći: naši boljševici znaju samo guliti, neće prihvatiti odgovornost za loš rad, nesposobnost i nečasno dijeljenje povlastica, koje rezultira ogromnim cijenama i nikakvom uslugom, nego uporno sve prebacuju na građane. i građani to zaslužuju, kad ih trpe.


sori, odsad ću vas konzultirati kad koristim egzotična imena u stilske svrhe.

da se vratimo ne temu, da ne bi ispalo da cjepidlačite – znate li kolika je cijena javnog prijevoza tamo, ako ste bili?

u pravu ste da je sovjetski sustav javnog prijevoza puno bolji od našeg, čak i od mnogog zapadnog, moj bed da sam zaboravio da uzbekistan tamo pripada. tamo gdje sam ja bio, od ex-sovjetskih sustava, cijena karte za zonu veličine pola zagreba bila bi 2-3 kune.

ispast će da se ponavljam – shvatite to kao stilsku repeticiju – kad ću opet reći: naši boljševici znaju samo guliti, neće prihvatiti odgovornost za loš rad, nesposobnost i nečasno dijeljenje povlastica, koje rezultira ogromnim cijenama i nikakvom uslugom, nego uporno sve prebacuju na građane. i građani to zaslužuju, kad ih trpe.

Cijena karte za metro u Tashkentu je oko 2 kune.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Kaj će poslati Kalinića s tenkićem da spreći švercanje.

Bilo bi bolje da napokon organizirate javni prijevoz da nečemu liči.

Pa kad sam ja išao u srednju školu prijevoz je bio bolji nego danas.

KATASTROFA.

Hoće li neko odgovarati za neodgovornu politiku zadnjih 20 godina.

Najbolje mi je fora da bu pojeftinil.

Kaj bandić ne buš opet uveo besplatni ZET i uništio ga do kraja.

[emo_cool][emo_cool][emo_cool]

[b]black HuRTs[/b]

New Report

Close