Njemački filozof Habermas, razlikuje tri medija: medij novca, medij moći i medij solidarnosti. Kao što vidimo, u mediju novca „očajna vremena nalažu očajne mjere“. Centralne, središnje i/ili narodne banke, kao „samotnjaci“ u borbi sa anemičnim rastom gospodarstva u mediju novca koriste se nekonvencionalnim politikama koje su postale konvencionalne!!! Tako napr. Ono što je prije bilo Nekonvencionalno sada je postalo konvencionalno ;
1. Oporezivanje gotovine kod banaka;
2. Novac iz helikoptera koji bi potaknuo potrošnju
3. Politike jeftinih kredita ili izravna kupovina privatnih sredstava
Tko su središnje, osrednje, narodne institucije u mediju moći ako ne izvršna, zakonodavna i sudbena vlast. Kako se nabrojane središnje,osrednje,narodne institucije, kao „samotnjaci“ snalaze u borbi sa anemičnim stanjem društva????
Tko su središnje,osrednje,narodne institucije u mediju solidarnosti ako ne civilna društva. Kako se središnja,osrednja,narodna civilna društva , kao „samotnjaci“ snalaze u borbi sa anemičnim stanjem društva????