“Ne uspije li plan B monetizacije autocesta, upitne mirovine i plaće iz proračuna u sadašnjem iznosu”

Naslovnica Forum Komentari članaka “Ne uspije li plan B monetizacije autocesta, upitne mirovine i plaće iz proračuna u sadašnjem iznosu”

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

još jedna “baba roga”[emo_zloban]

stoko nesposobna, znaci pare od monetizacije, ako je bude, ce ici za place i mirovine? i to bi nas kao trebalo uvjeriti da je monetizacija dobar potez? moze, ‘monetizirajte’ za kratkorocno krpanje rupa, to je uvijek dobar potez.

Pusićkin stil zastrašivanja, tj.ako ne zaokružite Da za Eu, onda nećete dobiti mirovine i plaće.Tako i ovaj stronzo; ma tko vas više ozbiljno shvaća[emo_mrgud]

Kako je dobra investicija kada žicate lovu? Prodajte to za kunu ili pošaljite u stečaj, zbog čega se ovo spašava? Pa mogu banke isto tako super zarađivati na njoj kad je tako dobra investicija ili će ju možda premjestiti negdje dalje?

znaci klosaru,
prodat ces autoceste za podijelit place i pritis sa nastavnicima , umirovljenicima i sl ???

salji svoje uhljebe od drzavnih, zupanijskih, i opcinskih sisa pa neces morati prititi narodu !
nije ti ovo 45 god i dalje .
kako te nije sram to rec ?
pa svaki se smije sa tobon i onim ko te postavio tu di se sad sprdas !!!

NIJE NAROD NEPISMEN PA ZNA DA NITI JEDNA AUTOCESTA KOJA JE GRAĐENA POSLIJE DOMOVINSKOG RATA NIJE PREOFITABILNA. PRVA ĆE TO POSTATI ZAGREB-RIJEKA, TO SE ZNALO I PRIJE GRADNJA, PA SE RADI LIČNOG PROBITKA IŠLO U GRADNJU. SADA NAROD TREBA TO PLATITI. JA SIGURNO DOBROVOLJNO NEĆU KUPITI NITI JENU DIONICU, JER ĆE UBRZO VRIJEDITI KAO DANAS HAJDUKOVA DIONICA I NEĆE SE NIKADA MOĆI UNOVČITI. A IOSTOTAKO
NEĆU GLASATI NITI ZA JEDNU STRANKU KOJA PRIJE TOGA NE RACIONALIZIRA DRŽAvnu administracijui, javna poduzeća i ne smanji broj županija gradova i općina. Najprije to uradite, pa onda tražite novac od naroda..

Samo dva mjeseca u godini autoceste su rentabilne. Uvođenjem vinjeta zarada bi se drastično smanjila, jer ne bi mogla biti veća od 15-20€ za 10 dana, što bi značilo najviše 40€ po jednom automobilu. Danas kada turisti uđu u zemlju i vozi se do srednjeg jadrana i natrag, plate oko 70€. Znači skoro duplo veći iznos kojeg bi se zemlja odrekla.
Mislim da bi bilo mudro od 01.10. pa do 01.05. snizit cijenu za 30%, jer sam siguran da bi im se to isplatilo.

Koma je ovaj dončić ….. i kad su pričali o monetizaciji A sa strancima nije se eksplicitno reklo da će se s tim novcem pokriti krediti utrošeni na samu izgradnju ……već ona nešto ćemo vratit a nešto potrošit na razvoj a koliko šta to niko ne zna
Ja sam mislio da oni s ovom monetizacijom B žele prikupit oko 1,5 milijarde € s kojim bi smanjili zaduženje i ostatak duga restrukturirali dugoročnim kreditom tj. bili bi u mogućnosti bez države servisirati obveze a za koju godinu priskrbit i štogod dividende dioničarima …..
A on sad spominje neće bit penzija i plaća …a to znači da bi oni tu lovu spiskali na plaće i ostalu potrošnju ….. koji su ovo mirakuli

DAJ PET !!!

@dionis,
u pravu si , Pusićkin stil zastrašivanja.

Pa nismo mi iz bedakove hiže doma pa da (opet) kupujemo dionice tvrtki kojima vladajući uhljebljuju svoje partijske drugove.

Da su vladajući drugovi 2000. godine uveli vinjete tvrtka bi sama mogla vračati kredite.

Uvijek se pitam , jesu li drugovi dobili mazalicu za kupnju skoro milion ENC uređaja koje sada Milanović djeli vozačima na rampi prema Sisku ?

.

Zastrasivanje je pocelo.
Cak sam iznenadjen da su tako kasno krenuli.

Odlicno,kao sto sam i mislio sad konacno znamo da monetizacija ipak ne sluzi za smanjivanje javnog duga kako su nam ovaj genijalac zajedno sa ostalim postenim i sposobnim prethodno prodavali maglu pa sam definitivno protiv nje.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

New Report

Close