Jučer je Denis Kuljiš napisao članak pod naslovom Najveća Hrvatska tragedija tek slijedi ,a danas se je u ovom članku oglasio Debeljak i proziva sto ljudi , tko od njih dvoje govori istinu
Dobro čovjek zbori! Vidjet ćemo da li će itko odgovarat za evidentni kriminal i spregu sa plotičkim muljem!?
Tko iz neposredne blizine, sa financijskim znanjem, prati poslovanje i razvoj poslovne obitelji Debeljak može samo zaključiti: cinizam i drskost poslovno-mentalni sklop je poslovnog ponašanja istih!!
Na uvozu vijaka koje su prodavali Đuri Đakoviću, Gredelju i ostalima, obitelj se bogatila da bi tako ostvaren višak sredstava, koji nije bio dostatan, preuzeli Brodosplit!.U pravu je Denis Kuljiš kada kaže: „Ionako nije jasno kako je netko mogao pomisliti da je on kreditno toliko sposoban kad njegov DIV, tvornica vijaka iz Knina, po svojoj vrijednosti i poslovanju nije mogla posuditi više od 50 milijuna kuna? Očito, njegov se bonitet nije dubinski istraživao. Zašto?“ Nakon postavljenog pitanja : Zašto?, Denis Kuljiš odgovara: „Milanovićeva vlada bila je u panici, htjela se hitno riješiti brodogradilišta. Na samom početku mandata, dok su sve još vodili Milanović, Čačić i Linić, bilo je jasno da nešto fundamentalno treba odmah poduzeti jer im je Europska komisija zapjevala: restrukturirajte, prodajte, što god, odobrit ćemo vam još jedno veliko umlaćivanje državnih para, a onda ćemo vas globiti za svaku državnu intervenciju u brodogradnji. Španjolska i Poljska platile su EU stotine milijuna dolara kazne, jer svi se teško odriču brodogradilišta i kad moraju… Ali, te su kazne bile svima jasno upozorenje da se u Bruxellesu ne zafrkavaju.“
Dakle, na političkoj panici vladajućih, na poslovnom neznanju i diletantizmu vlasti a svom cinizmu i drskost, režira se poslovno carstvo brodogradnje, za koje ionako potpore., gubitke i kazne plaćaju porezni obveznici!
Pa gdje je onda HOBOTNICA?????????!!!!!!!!!!
@Tornos, koliko je korupcija i drskost ušla u sve naše pore, da agent za ugovaranje brodova uopće ne preza, da ti nudi, kako sam sebe da zajeeebeš! Odnosno, svoju firmu, kojoj si 99,8% vlasnik, a proviziju staviš negdje, jako daleko, na privatni račun. Kako je tek onda s onim kompanijama, koje su u državnom vlasništvu? Što se Debeljaka tiče, nitko se nije trgao za Brodosplit, on je bio jedini. A kako vidim, radi sve. Od opreme za vjetroelektrane, preko raznih brana, manjih i većih brodova, luxury linera… Ja ga ne bi osuđivao, prvenstveno zbog toga, jer je bar uveo red u Brodogradilište. Onih 400-500 trouble makera je dobilo nogu a ostali su shvatili, da su oni ti koji svoju plaću moraju zaraditi. Po njegovim navodima i brodogradilištu je 5% varilaca, koji imaju netto plaću veću od 11.000,00 kn.