Stalno slusamo dobri rezultati a stalno smo svjedoci novim zaduzenjima tog istog Konzuma.
A o 365 dana odgode prema dobavljacima u Konzumu ne treba vise niti posebno govoriti.
Prihodi KONZUMA narasli su zbog popunjenja zaliha, svih centara
u kojima se nalazila maloprodaja Mercatora….
10 % povećanje prihoda u Konzumu – je recimo -osnovna zaliha robe…
proslijeđena iz distribucijskog centra KONZUM u maloprodajnu mrežu.
Promet KOnzuma – će se moći komparirati tek za godinu –dvije, u odnosu
na broj poslovnica prije kupnje Mercatora i poslije.
Prihodi KONZUMA narasli su zbog popunjenja zaliha, svih centara
u kojima se nalazila maloprodaja Mercatora….
10 % povećanje prihoda u Konzumu – je recimo -osnovna zaliha robe…
proslijeđena iz distribucijskog centra KONZUM u maloprodajnu mrežu.
Promet KOnzuma – će se moći komparirati tek za godinu –dvije, u odnosu
na broj poslovnica prije kupnje Mercatora i poslije.
Nisam ekonomista ali kada procitam ovakve misli odmah vidim pred sobom lazljive managere Konzuma koji se hvale glupostima koje todorici stalno puse.
Jedni drugima tepaju a sve na stetu radnika i poslovanja…ali ne ide to tako dovijeka!
Strava!
Kako god, ne daj boze da se unisti taj konzum jer to je zadnji cavao u lijes hr drzave odmah.
kako još nije dopušteno komentirati članak o Lidlovim cijenama, moram ovdje napisati da je taj Knez obična lažovčina i Todorićev potrčko, jer to što izjavljuje nema nikakve veze s njihovim prevarama kupaca, koji ne obraćaju pažnju na njihove marketinške smicalice, nekada za isti proizvod, u istom centru na dva različita mjesta imaju različite cijene