bivši ININ kadar koji je krao i mažnjavao po INI destljećima (i kupovao vile po Londonu sic!) nikako da se pomiri s tim da je kurbinom piru došao kraj pa stalno izmišljaju neke afere prema Mađarima…
Auditori, ugledni konzultanti… najcesce su u konfliktu interesa i nemaju pravi uvid u stanje firme.
Npr. rating Lehman bros je bio AAA+ u ponedjeljak pa je u srijedu pao na BBB pa je dva dana kasnije tj u petak dosao do AAA da bi u ponedjeljak Lehman bankrotirao. Toliko o kredibilitetu rating agencija.
Inace, INA je potkradana oduvijek i MOL je samo nastavio tu praksu. Potkradanje preko nabave od maticne firme je najjednostavniji nacin.
Ono sto ne razumijem je sto radi 40 ljudi u Inter-ini u Jarmyn st. u Londonu? Statoil ima isti broj ljudi u tradingu u Londonu – no Statoil je 4 najveci proizvodjac nafte i drugi najveci plina. Sto rade u Inter-ini kad se nabavlja od MOLa za nerealno visoke cijene?
Poslovanje INAe je misteriozno. A hedginga nema (pogledati AR nor Dutch Shella ili Mobiloila o hedgingu).
Auditori, ugledni konzultanti… najcesce su u konfliktu interesa i nemaju pravi uvid u stanje firme.
LAŽU Kako drugačije to komentirati kad izvještaj o poslovanju MOLA za burzu u NEW Yorku prikazuje MOL kao kompaniju koja se izuzetno brine za sigurnost i zaštitu radnika, kao i zaštitu okoliša.
Brojne nesreće pri kojoj je Sisačka rafinerija gorila, i ekološki incidenti zbog neulaganja u rafinerije vrlo lako mogu pobiti njihovo izvješće.
Ali tu se maše o izvješću o nabavi sirove nafte.[emo_namigusa]
Pa to im čak i vjerujem.
Ono što mene zanima zbog čega je prerada sirove nafte u HR rafinerijama pala za 50 %.
Normalno manja proizvodnja, veći troškovi proizvodnji po toni proizvoda.
Čitaj veći gubitak za INU.
A s druge strane povećao se uvoz gotovih proizvoda, benzini, dizeli, pa bazna ulja, pa gotovi proizvodi a mi smo postali samo punilište odnosno skladište tih proizvoda.
Znači vidjeti koliko je MOL uvezao (benzina, dizela,katrana i ostalih derivata nafte).
Pa tu trebate vidjeti po kojoj su cijeni nabavljali naftu, a po kolikoj cijeni prodavali benzine i dizele.
i kako je uopće moguće da se uvoze gotovi proizvodi iz Mađarske a kapaciteti naših rafinerija nisu iskorišteni ni 50%.
Mađari će Vam reči da je to zbog toga jer naše rafinerije NE MOGU proizvesti benzin i dizel dovoljne kvalitete koje zahtijevaju novi automobili.
A tko je ZA TO KRIV? Pa postajao je neki ugovor po kojem je strateški partner MORAO modernizirati rafinerije ako želi dobiti 25%+1 dionice INE.
Inače Mađari su l.opovi.
To vidite kako je g. Urban platio ukradeno Zeusovo blago iz Hrvatske.
Pa se sad šepiri, a platio ga je od drugog l.opova, engleskog Lorda koji je to ukrao iz Hrvatske.
Inače to je zemlja GB od kud dolaze te konzultanske kuće.
A o kriminalcu Hernadiju da ne govorimo.
Zanimljivo kako uhidbeni europski nalog za njega ne vrijedi.
EU PRAVDA. Kriminalci i korumpirani političari vladaju EU i zato će se ona raspasti.