Koja zafrkancija. 2čovjeka*8sati*3smjene+1voditelj.Samo za plaće se mjesečno na jednoj naplatnoj kućici potroši 2*7000*3+7000=50000kuna mjesečno, odnosno 2000kn dnevno ode na plaće na jednoj naplatnoj kućici. Kad se tome pridodaju režijski troškovi. Jedan dan na kući dođe oko 40000 kuna. Treba imati prometa za ovo….??? Onda se čude što HAC ima 2Milijarde prihoda, i godišnji gubitak od 1 milijarde…..stari moj ne mogu oni nit kamatu, nit glavnicu vraćati….jedva im za plaće dotekne…..?
dobivaju , dobivaju je prikladnija riječ, prije 15-20 godina prošao sam dobar dio Italije autocestama, nigdje čovjeka vidio nisam, “političke kućice” umjesto kvalitetnih rješenja mogu opstati samo u RH, jer nikaga nije briga što na jednoj ima više zaposlenih, nego li prođe vozila
Na kraju ispadne da bi bilo jeftinije sve potjerati kući i neka se svi domaći voze džabe, strancima naplati vinjete, a kredite i održavanje tako i tako plaćamo iz poreza.
Bez obzira na neefikasnost iznos plaća je minimalan u odnosu na kredite koji su u biti trošak gradnje….
njih u konzum a blagajnice iz konzuma na naplatne. znate li koliko tona dnevno prođe preko ruke blagajnice u konzumu?
Ako monetizacija ne prođe, za plaće ovih uhljeba morat čemo plačati dodatnih 40 lipa po litri benzina. Svi moramo trpiti i stezati se, ali uhljebima ne smije ništa pofaliti!
Samo je jedno rješenje = VINJETE ! Evo, sad u Mađarskoj…ma, koje
naplatne kućice….kakvo zaustavljanje…… VINJETA – I VOZIIIIIII!!!!
Za rad na naplatnoj kućici treba osnovna škola.
Ovakvu plaću imaju FAKULTETSKI OBRAZOVANI STRUČNJACI u malom poduzetništvu, jer u državnim tvrtkama za njih – nema mjesta.
Vidim da su komentatori nasjeli na politički plasirani članak u medije (ili su partijski organizirani). Ovaj članak je plasiran s ciljem da se ljudima pokušaju ocrniti ljudi koji rade u HAC-u a sve sa krajnjim ciljem opstruiranja inicijativa za zabranu davanja autocesta u dugogoišnju koncesiju za koju se trenutno prikupljaju potpisi.
Znam da u HAC-u ima ljudi koji ništa ne rade i da imaju plaće veće od prosjeka ali to nije razlog da se autoceste daju u dugoročnu koncesiju. Već sada se može provjeriti koliko točno ljudi treba raditi na autocesti a i kakvi bi bili učinci uvođenja vinjeta. Znači, sama država treba riješiti stanje u HAC-u a ne ih dati nekome tko će obaviti taj prljavi dio posla.
Bulja12345, pa zar su zemlje u EU u okruženju, glupe, jer imaju
vinjete a ne stotine djelatnika koji čičaju, cijelu noć i dan..
Pa, tko to može platiti, čovječe!!!
Bulja12345, pa zar su zemlje u EU u okruženju, glupe, jer imaju
vinjete a ne stotine djelatnika koji čičaju, cijelu noć i dan..
Pa, tko to može platiti, čovječe!!!
Možemo, mi i naši potomci. Zaduživat čemo se i dalje dok god se može, a odmah u startu ide cijena benzina 40 lipa gore da se namire uhljebi.