Na lica predstavnika trgovačkih lanaca ovaj podatak navukao je vrlo kiseli osmijeh

Naslovnica Forum Komentari članaka Na lica predstavnika trgovačkih lanaca ovaj podatak navukao je vrlo kiseli osmijeh

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Naveden je pogrešan podatak, u UK je trenutni udio online trgovine namirnica 18% a ne 7%. Trgovački lanci odlučuju se za suradnju sa specijaliziranim online supermarketima jer im je to financijski najpovoljnije i ne zahtijeva velika ulaganja.

Inače ulaganja u robotizirano logističko skladište kakvo imaju Amazon ili spomenuti Ocado su ogromna, a tu je i dostavna mreža koju treba održavati. Taman kad uhodaš robotiziranu skladišnu tehnologiju već postane zastarjela i dolazi nova i efikasnija pa opet moraš ulagati a još nisi vratio ni staru investiciju. Dodatan problem je što su klasični supermarket trgovci tromi i kasne za trendovima online prodaje.

Nije to lagan ni financijski niti logistički zadatak i vidjet ćemo kako će se to sve odvijati.

New Report

Close