A što Vam rekoh neki dan. Još sam bio i prepesimističan. Grba još nije omašio, a ja dižem letvicu na 700 kn.
Navlakuša počela. Ajmo sad svi po ovo malo dionica na prodaji.[smiley2]
Kupnja
355,04 68
355,03 30
355,01 30
351,05 25
351,04 50
Prodaja
480,00 30
500,00 123
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
500,00 70 12:13:29
355,00 33 11:35
nije nikakva navlakuša nego je netko glupo kupio po asku,i sad će radnici gledat najviše postignutu cijenu i neće htjeti prodati ionako malo dionica što im je ostalo.
mrsk je jednostavno na početku procesa koji su koes i sapn prošli prije godinu dana i trebat će vremena da dodje na svoju fer vrijednost .za info pogledajte gdje su pošle godine bile cijene koes i sapn.strpljivo skupljati i ne prodavati.
Ja ne bih rekao glupo već ciljano. Slobodnih dionica gotovo da i nema, a ono malo nije u rukama špekulanata već radnika. Zadovoljan radnik u ovoj fazi reanimacije tvrtke zlata vrijedi. Cij je smanjiti uticaj špekulanata i stvoriti osjećaj kod radnika da zna zašto i di radi. Danas ili sutra letvica ide još gore pa stoga neće biti jeftinog dokupa kako se priželjkuje. Ovo je zadnja ura. Živi bili pa vidili. Ja ovu dionicu ne prodajem, već je prebacujem u nasljedstvo.
pa na ovim cijenama nema prodaje malih dioničara ali oko 500 -600 će biti.
maraska je najači brend koji je uopće grba kupio u hr.samo što je nerješena situacija bila sa hypo bankom pa se nije mogao posvetiti.sad kad je koes doveo u red,sad se prebacio na marasku.moje predviđanje je da će ići stjecati udio u zvečevu nešto slično kako je koes kupio dio ipkk.da bi ih spojio i stvorio konkurenciju badelu u žestokim pićima.
po meni samo promjeniti ambalažu i dizajn proizvoda,što je već počelo i poboljšati distribuciju.
počeli su već sa promjenom dizajna prije godinu dana.
Novi Maraskin preporod
Piše Željko KRNJAK
Započelo je novo doba Maraske iz Zadra! Dolaskom Joška Zavorea za predsjednika Uprave i formiranjem malog, ali učinkovitog razvojnog tima dogodili su se koraci koji su već ostavili prepoznatljiv i značajan trag. Angažiranjem “vanjskih snaga” za kreiranje cjelovitog novog vizualnog identiteta i uspostavljanje imagea Maraske, uspostavljen je razvojni proces koji svoje prve rezultate pokazuje u proizvodima kao što su sirup Amarena Premium, suvenirska poklon-boca za Maraschino 0,1 l, te sok Maraška u karakterističnoj staklenki obučenoj u tzv. Shrink sleeve etiketu.
Vidljivi znakovi temeljitog i dubokog preobražaja Maraske prepoznati su i prihvaćeni i među “starim” poklonicima, ali i među novostečenim “mladim” ljubiteljima proizvoda iz Zadra s tradicijom dugom više od pet stoljeća. Marschino zadarski i Cherry Brandy Maraska kao jedinstveni svjetski original ekskluzivno su prihvaćeni u Vatikanu, a prvi pokazatelji potražnje u srcu “vječnoga grada” nadilaze i najoptimističnija očekivanja. Hrvatsko tržište zapaža novi vizualni identitet komuniciran kroz vizuale u karakterističnom novouspostavljenom “Maraska stilu” te s velikim zanimanjem iščekuje daljnja iznenađenja ovog marketinškog projekta.
Svjetski jedinstvena dalmatinska višnja maraska neodvojivi je dio nacionalnog identiteta Hrvatske, a kultura maraschina i finih likera iz Zadra koja je razvijana i njegovana stoljećima i danas je bez premca u svijetu. Hotel “The Regency Esplanade Zagreb” odabrao je suvenirsku poklon-bocu Maraschina kao svoj ekskluzivni znak pažnje kojim će darivati svakog gosta te odlučio cijeli mjesec siječanj posvetiti zadarskom Maraschinu koji je bio i ostao jedinstveni svjetski original i danas spravljan prema čuvanoj tradicionalnoj recepturi s početka XVI. stoljeća.
Sve to bio je povod za promociju “nove Maraske” i prigodni blagdanski domjenak 22. prosinca 2005. godine u Le Bistrou Hotela The Regency Esplanade u Zagrebu. Događaj je popraćen izravnim prijenosom emisije Sunčani sat II. programa Hrvatskog radija, brojnim napisima u tisku i gostima kao što su ministar poljoprivrede i šumarstva, gospodin Petar Čobanković, gospodin Niko Bulić, predsjednik Hrvatske turističke zajednice, ekipa znane HRT emisije Shpitza, uvijek zanimljiva svestrana novinarska legenda Goran Milić, neizostavan i dobrodošao u temama gastronomskih finesa i gurmanskih delicija Rene Bakalović, te mnogi drugi…
još je falio ministar božidar kalmeta iz ministarstva prometa i obnove.
Životopis
* Rođen 15. siječnja 1958. u Zadru.
* Oženjen, troje djece.
Obrazovanje
* 1982. U Zagrebu diplomirao na Agronomskom fakultetu
* U Zadru završio osnovnu i srednju školu.
Politička karijera
* 2003. Ministar mora, turizma, prometa i razvitka
* 2002. Na VII. Općem saboru HDZ-a izabran za potpredsjednika Hrvatske demokratske zajednice
* 1995. Zastupnik u Hrvatskom državnom saboru
* 1994.
Gradonačelnik Grada Zadra u trećem mandatu
Obnašao dužnost tajnika Gradskog odbora Zadar, potpredsjednika Gradskog odbora Zadara, potpredsjednika Županijskog odbora Zadarske županije, trenutno predsjednik Županijskog odbora HDZ-a Zadarske županije
* 1989. Član Hrvatske demokratske zajednice od 1989. godine
Profesionalna karijera
* 1993. Izabran za zamjenika gradonačelnika Grada Zadra, a od 1994. do danas gradonačelnik Grada Zadra
* 1983. – 1992. Zaposlen u poduzeću “Maraska” Zadar na poslovima tehnolog, šef proizvodnje, predsjednik Nadzornog odbora
Članstva
* član Lions kluba
Al’ ga ovaj Krnjak može nas*ati, bolje mu je nek’ se obrije….nadam se da će sa Grbom ovaj biser ugledati sunce.
Joooj kad vidim ove kako lipare na 355 kuna muka mi dođe. Kad netko potroši ovo malo na prodaji po 500 nema više rode. Sad ću i ja staviti po 362 da ih zajebavam iako nema tu kruha dečci moji.
Uspio sam ove lipaše natjerati da malo pojačaju [smiley1]. Kakav optimizam je to, želiti kupiti ovu dionicu po 400 kuna.
Nego jeli netko pobrojao u subotnjem Jutarnjem listu koliko se nove radne snage traži u Maraski. Sve redom prodajni, marketinški i ini manageri. Ima posla preko glave, fali kvalitetnih ljudi i kvalitetne ponude na strani kupnje.
Jedna od stvari koja mi se sviđa je ulaganje u proizvodnju i razvoj. Brand imaju, a prošle godine su posadili čudo jedno novih stabala višnje. Proizvodi su im sve bolji (redovito kupujem njihove sokove) i jedino to me plaši. Fructal koji po meni ima najbolje sokove u Evropi je totalno u problemima. A da ne kažem brand im je isto strašan.
Joooj kad vidim ove kako lipare na 355 kuna muka mi dođe. Kad netko potroši ovo malo na prodaji po 500 nema više rode. Sad ću i ja staviti po 362 da ih zajebavam iako nema tu kruha dečci moji.
Mogli ste baciti koji podatak o trenutnom stanju da ne vrpam po internetu. Kakvo je sada financijsko stanje, jesu li isplivali u pozitivu, koji je BV….
Koji je omjer kupnja prodaja…