Ovi stručnjaci ili nemaju mašte, ili ne razumiju mogućnosti tehnologije koje je u autocestama ionako već na raspolaganju.
autocesta ionako ima “pametan” sustav naplate koji u svakom trenutku zna koliko je vozila na autocesti. cijena korištenja bi trebala biti obrnuto proporcionalna opterećenju autoceste. s trenutnim osvježavanjem podataka,a ne jednom u 6 mjeseci. na prilazima autocesti se na displeju prikazuje bonus ili malus ako se u tom trenutku odlučite na nju uključiti. I taj bonus/malus za vas vrijedi sve dok ne izadjete s autoceste.
Zašto ne pojefitiniti autocestu ljeti noću?
Zašto ne poskupiti u udarnim vikendima?
Kad god se negdje pročita “savjetnici ili stručnjaci” radi se o lobistima i to u stranim interesima koji nikada neće raditi u interesu hrv. države. Zato se kao novinari potrudite doznati (ako imate sposobnosti za to) tko su ti “stručnjaci” inače Vaši tekstovi znače jeftini populizam lansiran od vrha za nametanje nekog vladajućima odgovarajućeg rješenja.
Evo prijedlog: trenutnu cijenu smanjiti za 5-10% (ovisno o dužini relacije, što duže veće sniženje)
21.09 -20.12: -20% od nove snižene
21.12 -20.03: -35% od nove snižene
21.03 -30.05: -20% od nove snižene
01.06 -20.09: nova 5-10% snižena cijena ovisna o dužini relacije.
Ako hoteli imaju različite tarife u predsezonama i glavnoj sezoni zašto cesta ne bi imala u zemlji u kojoj je turizam “strateška” grana??
Uz navedeni model garantiram da bi prihod povećan za barem 50%. Nemojmo zaboraviti da bi tada i značajno veći broj LKW odabrao autocestu.