Tema bi se trebala zvati drukanje. Evo ja drukam da most gradi HDEL, a prilazne ceste INDG.
Prilazne ceste je već napravio GP Dubrovnik.
fazan: ” Tema bi se trebala zvati drukanje. Evo ja drukam da most gradi HDEL, a prilazne ceste INDG. ” Prilazne ceste je već napravio GP Dubrovnik.
Onda drukam samo za HDEL.
Nitko u Hrvatskoj nema strojeve za takav posao. Jedino ih Konstruktor Inženjering može kupiti, a i to je upitno.
kolega, vjerujem kako ipak naši građevinari u sprezi imaju strojeve za takav posao
mislim da će za svih tu biti posla, prvenstveno hdel, konstruktor, indg
ali ono što mene više muči to je političko-izborna pozadina građenja mosta za kojeg nije, niti će ikada biti napravljena studija isplativosti jer se most ne može isplatiti na način koji to recimo čini autoput zg-split
a obzirom na teško procijenjivu financijsku težinu projekta, ona bi bila i više nego nužna
umjesto da država malo promozga i izvidi druge praktičnije, isplativije i izvjesnije načine za rješavanje ovog strateško-teritorijalno-političkog pitanja, ona zapravo hrani naš ionako prebogati građevinski lobby
recimo, dogovor sa bosnom za tunel kroz njihov teritorij bi koštao otprilike €80mil što je više puta manje od dosadašnje (preblage)procjene za most i prilazne puteve (oko €550mil)
vjerujem kako nisam jedini koji misli kako se u slučaju pelješkog mosta radi o ružičastom slonu, iako su neki radovi oko mosta odavno započeti, ja osobno ne vjerujem da će most ikada biti napravljen
više će to biti opet tema za iduće izbore
ukoliko ipak država smogne para za taj sport, predlažem javnu raspravu na temu troškovnika i naknadno sastavljenih aneksa ugovora kojim će se cijena mostu popeti na neslućene vrijednosti (moj tip preko €1milijarda) jer vlada koja usvoji izgradnju ovakvog projekta zaslužuje medalju za glupost
volio bih čuti kometare
ps imam kuće i puno zemlje na pelješcu, ja bi definitivno profitirao izgradnjom mosta (iako i ne navijam pretjerano zanj jer će se u tom slučaju nakotit turizma i ljudi dole da ću ja pop….dit i otić negdje gdje nema mosta….)
tek toliko
pozdrav
Temu možemo slobodno preimenovat u “Koje građevince imate u portfelju”
A lider opozicije najavljuje da u slučaju pobjede na Izborima od mosta nema ništa.
Temu možemo slobodno preimenovat u “koje građevince imate u portfelju”
sad sve zavisi koje ONI dionice građevinaca imaju u portfelju..(možda i opozicija kupi svega po malo, onda je most i izgledan)
eto nedavno je dropulićka objavila svoju svu skromnost ulaganja u igh, dok drugi i dalje kriju svoje kao zmija noge
lako je tuđom kitom gloginje mlatit
samo.. u nekim zemljama se te aktivnosti zovu kriminalnim radnjama
mi smo još pre napredni da bi to takvim okarakterizirali..
POSAO STOLJEĆA Otvorene ponude za gradnju mosta vrijedna 260 milijuna eura
Konstruktor i partneri (hrvatske tvrtke Viadukt, Hidroelektra i Đuro Đaković) dali su ponudu od oko 1,9 milijardi kuna (oko 260 milijuna eura), što je, doznajemo, bolja ponuda od međunarodnih konzorcija koje su predvodili austrijski divovi Strabag i Alpina.
Mi smo dali najpovoljniju ponudu. Budući da zadovoljavamo i sve druge uvjete iz natječaja, očekujemo da ćemo dobiti posao rekao je Marsel Friedl, voditelj službe za mostove u Konstruktoru.
Vaš link
Temu možemo slobodno preimenovat u “Koje građevince imate u portfelju”
Meni svejedno. Sve ih imam. Jos uvijek! [smiley2]
C/P sa vecernji.hr:
POSAO STOLJEĆA
Otvorene ponude za gradnju mosta vrijedna 260 milijuna eura
Konstruktor će graditi i pelješki most
Predsjednik uprave splitskog Konstruktora Željko Žderić mogao je ponovno otvoriti šampanjac jer je njegova tvrtka najvjerojatnije dobila još jedan posao stoljeća, kako se u građevinskim krugovima naziva gradnja pelješkog mosta.
Konstruktor i partneri (hrvatske tvrtke [color=blue]Viadukt, Hidroelektra i Đuro Đaković[/color]) dali su ponudu od oko 1,9 milijardi kuna (oko 260 milijuna eura), što je, doznajemo, bolja ponuda od međunarodnih konzorcija koje su predvodili austrijski divovi Strabag i Alpina.
Mi smo dali najpovoljniju ponudu. Budući da zadovoljavamo i sve druge uvjete iz natječaja, očekujemo da ćemo dobiti posao rekao je Marsel Friedl, voditelj službe za mostove u Konstruktoru.
Pelješki most projektirao je Građevinski fakultet iz Zagreba, a rok gradnje je četiri godine od potpisivanja ugovora. Gradnja velebnog mosta bila je i predmet međudržavnog spora između Hrvatske i Bosne i Hercegovine budući da su naši susjedi tvrdili da im most sprečava pristup otvorenom moru. U hrvatskom Ministarstvu prometa i veza tvrde da je spor s BiH riješen te da bi radovi, ako ne bude žalbi na odluku o izvođaču, mogli početi još ove jeseni.
U splitskom Konstruktoru ističu da će oni s pripremama početi odmah nakon potpisivanja ugovora. U gradnji mosta sudjelovat će i zidari ronioci jer treba sagraditi čak 13 kilometara temelja ispod mora.
Premješteno iz teme: [color=blue] Tri ponude za gradnju mosta kopno – Pelješac[/color]
Dok dečki iz PD ne stave svoju vijest: Tri ponude za gradnju mosta kopno – Pelješac ZAGREB, 29. kolovoza 2007. (Hina) – Za izgradnju mosta kopno-Pelješac jučer su u Hrvatskim cestama, koje su investitor radova, otvorene tri pristigle ponude, priopćeno je danas iz Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka. Na javni natječaj raspisan 11. lipnja ove godine javile su se dvije poslovne udruge – domaća sastavljena od Konstruktor inženjeringa, Viadukta i Hidroelektre, te inozemna koju čine europske građevinske tvrtke Dywidag iz Njemačke, Strabag iz Austrije, Cimola iz Italije i Eiffel iz Francuske, a treću je ponudu dala austrijska tvrtka Alpina Bau iz Salzburga. U Hrvatskim cestama ističu da slijedi računska provjera pristiglih ponuda, kao i svih drugih uvjeta natječaja, a izbor najpovoljnijeg ponuđača očekuje se u narednih 15 do 20 dana. Ako nakon izbora izvođača radova ne bude žalbi, početak gradnje mosta najavljen je za jesen. Prema uvjetima natječaja, rok završetka radova je 48 mjeseci (četiri godine), a projektantska cijena radova iznosi 1,9 milijarde kuna. Projekt je izradio Zavod za konstrukcije Građevinskog fakulteta u Zagrebu. Dužina mosta je 2,3 kilometra, širina 21,5 metara, a širina središnjeg morskog prolaza 568 metara, dok je širina plovnog puta 200 metara, a najveća visina mosta 55 metara, što je dogovoreno između Stručnih radnih skupina Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine u prosincu prošle godine u Sarajevu te potpisano u usuglašenoj bilješci, zaključuje se u priopćenju Ministarstva. U priopćenju se ne navode nikakvi podatci o ponudama, no, prema pisanju nekih medija najpovoljniju ponudu dao je domaći konzorcij. Inače, kada bude izgrađen, Pelješki most, koji će se graditi kao ovješni most simetrične strukture, bit će drugi po veličini most te vrste u Europi, iza Normandija mosta u Francuskoj, a po dimenzijama, ući će u skupinu deset najvećih takvih mostova u svijetu. U prvoj fazi predviđen je za dvotračnu cestu, ali omogućavat će i četverotračni promet. financiranje gradnje predviđeno je iz cijene goriva, odnosno od 60 lipa po litri koje vozači već plaćaju za gradnju i održavanje cesta.