Gužve na autocestama su odlična prilika za prodaju autocesta ,
platiš jednu – dobiješ dve:
Ma sve sto se moze prodat u hr a sto jos donekle vrijedi, treba prodat. Gospodo draga jeste zeljeli kapitalizam, jeste ga dobili. Pa onda prestanite sanjati o socijalizmu. Ako to ne mozete natrag na ficu, zastavu, fiat, renault 4 pa na more kozjim stazama, demizonkom i pola praseta u gepeku. A ne to vi nebi. Vi bi i dalje bili na drzavni sisi vozili ferarije, i odlazili na more u svoje apartmane. Dajte jednom promjenite osigurace u svojim glavama i budite realni. A sto se tice prodaje, i ja izdvajam 60 lipa po litri za ceste i ne zelim dionice auto ceste, vec da ih se proda cim prije. A gospodin iz sindikata koji prica o referendumu mogu samo reci. Nemoj pricat u moje ime, pricaj u svoje i u ime svojih sindikalista, jer vama se tresu stolice i place od 6-7000 kn, a sindikalisti i mnogo vise. Jos jedan stozer za obranu. Katastrofa o pulena koji su na takovim mjestima. Nije timdobro, prika otvaraj jednostavni doo pa cemo te vidjeti na utakmici koliko si sposoban. A i sam znas da nisi , pa je zato bolje galamit i pricat s anja na tvu. Ali i to ce se promijenit.
dobro jurčić kaže, naštampajte stotinjak milijardi kn i očistite bar unutarnju bilancu te tako odmah u euro
Punto o čemu ti…kakve veze ima kapitalizam sa ovom pričom…nisi skužio da je krupni kapital najviše na državnoj sisi zadnjih godina
Prvo pokažite u svijetu slučaj kao što ga vi radite-NEMA GA (vjerojatno su svi ostali nesposobni a samo smo mi pametni)!
Cesta nakon 50 godina eksploatacije će bit u nikakvom stanju (sigurno neće najamnik u 49. godini obnoviti sve) tako da nam se nakon toga vraća ruina spremna za novih 1-1.5 mlrd$ ulaganja da se vrati u normalu.
I kolika je onda zarada???
Ma sve sto se moze prodat u hr a sto jos donekle vrijedi, treba prodat. Gospodo draga jeste zeljeli kapitalizam, jeste ga dobili.
Nema to veze sa kapitalizmom. Ako neces raditi onda moras prodavati imovinu da bi prezivio. Tu je bilo u svim sistemima i uvijek ce biti. U Hrvatskoj radi u najboljem slucaju 1/3 populacije.
Jedno vrijeme se mozes zaduzivati, a kda nestane kredita onda slijedi rasprodaja.
Funky
Nigdje u svijetu (osim u Grckoj) nema toliko radnika koji ovise o drzavi. 20 godina su nas sisali kooperanti u brodogradilistima, zar nas trebaju sisati i 50 godina kooperanti i uhljebi u HACu? Sto sad mi imamo od toga sto je Sanader u zatvoru, kad ni jednu odluku koju je donio nisu ponistili.
Treba sve staviti na trziste, pa fino neka domoljubi ako zaista vole svoju zemlju kupe te autoceste, pa neka farbaju do besvjesti tunele i ograde.
Hrvatska jos nema odluku sta su strateski interedi. Strateski interesi dobiveni konzenzuso bar dvije najjace stranke.
Tzv strateski interesi samo jedne stranke koja je trenutno na vlasti nisu strateski interesi drzave. Zato se promjenom Vlasti mijenjaju i strateski interesi (kao carape), isto sto se promjenom vlasti svako malo mijenja Ustav.
Koncesija na autoceste ima svoje prednosti i mane, ali je zalosno kad vladajuci kazu da autoceste nisu od strateskog interesa.
”
ZABRINJAVAJUČA STATISTIKA
U HRVATSKU UŠLO ČAK 340.000 STRANACA MANJE NEGO LANI :”
Kako im nije pala na pamet monetizacija prekobrojnih općina i mirovina, a nakon toga smanjivanje astronomskih plaća u gubitaškim javnim poduzećima. Ako ne ide takav oblik monetizacije onda uzeti novce od mirovinskih fondova i uložiti u autoceste jer je i to bolja opcija nego što mirovine propadaju (ili su izgubljene) u perjanicama ulaganja hrvatskih mirovinskih fondova.