Ma kakve točke,za ovo će se skupit glasovi za pet dana protiv monetizacije. Ima koncesija ZG-Macelj pa 60km košta 48kn!!! To je bolesno. Ako nisu spremni za vlast trebali su se odmah zahvalit i otići a ne rasprodavat sve živo
Prodati će na 45 godina autocestu Dalmatinu za svega 15 miliardi (?) koncesionaru koji će na njoj zaraditi 101 miliardu !
Zagorski mužek sa ženinim prezimenom , koji je (tajnim) ugovorom prodao i zgb aerodrom , je doktorirao kod čuvenog profesora iz vlade Grčića s temom: Zagorske vinske ceste.
Iz toga se vidi da je stručan i za druge ceste i uopće za promet.
I to nije sve :
Štetočine će potpisati da Hrvatska jamči prihod koncesionaru ako promet neočekivano padne !
Cestovni sindikat počinje prikupljati potpise za REFERENDUM protiv prodaje Dalmatine na 45 godina 15.10.14.
monetizacija-autocesta–koncesija-potpune-katastrofe
Što je više škola, to je manje robova; što je više znanja, to je više imanja.
Stjepan Radić
Za male novce:
Što uopće dajemo u “monetizaciju”?
Koliko sve to vrijedi?
Uporabna dozvola
Disfunkcionalna država
Sama monetizacija otvara toliko pitanja, toliko nejasnih brojeva i toliko manjkavosti da zagovornicima iste, treba reći jasno i glasno:
“Ovo neće i ne smije proći!”
I netko napokon mora biti pozvan na odgovornost radi nereda koji u ovoj državi postoji.
Dok nismo baš sve rasprodali.
Za male novce.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/monetizacija-autocesta [index.hr]–koncesija-potpune-katastrofe/775639.aspx
Drugovi su naumili prodati autocestu Dalmatinu na 45 godina i to pojesti , zapiti i posrati sa svojim drugovima uhljebima i glasačima .
I to će im biti dovoljno za 12 mjeseci , do novih izbora.
45 godina će neko sisti našu Autocestu , 12 mjeseci svake godine , 1050 kilometara , za svega 15 miliardi !
Podjelite 15 miliardi sa 540 (45 x 12) !
27.000.000 mjesečno će dobiti u najboljem slučaju .
Pa toliko mogu skupiti pred crkvom
(Do sada imamo dvije Autoceste dane koncesionarima za koje mi plaćamo koncesionarima a ne oni nama !)
koncesionari-dali-drzavi-dva-milijuna-kuna-a-ona-njima-2,3-milijarde-kuna
Dva koncesionara na hrvatskim autocestama –
Istarskom ipsilonu i autocesti Zagreb – Macelj –
dosad su državi na ime koncesijske naknade uplatili samo dva milijuna kuna,
dok je Republika Hrvatska njima platila oko 2,3 milijarde kuna.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/koncesionari-dali-drzavi-dva-milijuna-kuna-a-ona-njima-23-milijarde-kuna-961431 [vecernji.hr]
Koncesionari su Hrvatskoj državi platili do sada 2 miliona.
A Hrvatska je konceionarima platila 2,3 miliarde.
….+2.000.000,00 dobili
-2.300.000.000,00 platili
—————–
-2.298.000.000,00 gubitak
posao stoljeća a niko nije završio u Remetincu
Budale, šta ne daju obveznice građanima na 5-10 godina u iznosu koliko se mora kredita vratiti tog datuma i neka daju kamatu koliko moraju dati i banci pa će čas posla prodati obveznice.
Očigledno je dobra pinka u igri za ekipu koja to gura.
bez-referenduma
Hrvatska-če-izgubiti-80-do-100-milijardi-kn
„Vlada želi kratkoročnim financijskim dobitkom nešto postići, međutim Hrvatska će monetizacijom financijski dugoročno izgubiti.
U idućim desetljećima Hrvatska će upravo zbog monetizacije autocesta izgubiti između 80 i 100 milijardi kuna.
Zašto, uostalom, koncesionar dolazi ako u našim autocestama ne vidi priliku za zaradu?
Ne dolazi koncesionar u Hrvatsku na lijepe oči.
Dolazi da bi zaradio.
A zašto Hrvatska ne bi zaradila?“, upitao se Stanić.