“Tvrtka je prvenstveno namjenjena pružanju medijskih usluga, uređivanju „image-a“…
…učili su učili od srijede do petka,al se nisu makli dalje od početka…[rolleyes]
…tko će uređivati onaj drugi, “bazni” dio nije važno…takvi se rijetke ptice u ovim “poduzetničkim idejama”… [tongue]
Oglašivači neće i ne žele ulagati u ovakve “nove” komercijalne projekte, jer je tržište već dovoljno popunjeno (i previše), raznoraznim pružanjima medijskih usluga i PR-a.
Novca za oglašavanje više nema u tolikoj mjeri i treba biti usmjeren precizno. Da je ovaj projekt namijenjen ciljanoj skupini, tada bi se moglo razgovarati, ali to je samo još jedan radio za koji ja nisam čuo, dok se nisam upoznao s tim ovdje.
“Naš slušatelj i gost je moderna, aktivna, društvena, urbana, u svakom trenutku informirana osoba.” – Zaboravili ste staviti i Cool… to je sada IN izraz. Mada da nekoga pitamo, vjerojatno 90% ne bi znalo opisati što je to urbana i moderna osoba.
Ulagati u marketnig, točno, ali i vlastitog radija.