Htio sam provjeriti web stranicu Marco polo shopa no stranica je u flashu, a ja na iPadu.
S tehnološke strane, odbaciti flash stranicu, napraviti site (višejezični)dostupan na svim uređajima i operacijskim sustavima, napraviti Facebook i twitter acc i biti aktivan na njima.
Ne se širiti s otoka Korčule jer je Marco Polo specifičnost tog otoka i taj potencijal treba iskoristiti.
Ova izložba zvuči odlično i nadam se da će ispasti kako zvuči.
Vjerojatno ćete se bazirati na strance no nikako ne zaboraviti na Hrvate jer ipak smo u Hrvatskoj 🙂 Nemali broj puta sam naišao na nešto autohtono u Hrvatskoj a samo je okrenutno prema strancima. I to mi je žalosno. I mi smo potrošači, vjerovali ili ne. Želim svako dobro i uspjeh s daljnim poslovanjem.
Odlična ideja, čestitke gdinu. Petrinecu na do sada realiziranom projektu i iskrene želje za daljnji uspješan razvoj.
Imam nekoliko ideja vezano za daljnji razvoj ideje. Za početak širenje bi nastavio na Korčuli, a prva sljedeća lokacija shopa bila bi ACI marina u Korčuli gdje je velika fluktuacija turista pomoraca velike platežne moći. Taj shop ne mora imati puno kvadrata, za početak to može biti kreativno uređen drveni štand i jedan zid kako bi se izbjegli preveliki troškovi.
Daljnje lokacije uređene na sličan način su predvorja hotela (Hotel Korkyra, Vela Luka; Hotel Lumbarda, Lumbarda;…) i ostala frekventna mjesta.
Također u suradnji s TZ Korčule predlažem organizaciju „Dani Marka Pola“ (npr. od 2. – 5. kolovoza) kada će kostimirani glumci, dječji animatori, glazba i centar Korčule potpuno biti u znaku Marka Pola, a tada će se po akcijskim cijenama prodavati svi artikli iz shopa. Za djecu bih napravio tematski mini zabavni park i multimedijalne aktivnosti kroz koje bi najmlađi upoznali velikog pomorca i istraživača Marka Pola, naravno u asortiman bih ubacio i artikle za najmlađe (majice, igračke,..).
Asortiman shopa, brand i etikete su vrlo interesantni, no definitivno bih preporučio uvrštavanje vrhunskih hrvatskih vina.
U projekt bih uključio lokalne umjetnike s Korčule ili ostalih otoka – slikare koji bi crtali razne karte, putopise, portrete i ostalo vezano za Marka Pola i njegov život.
Ispred shopa svaki dan od, npr do 20 – 21h organizirao bih besplatnu degustaciju likera i vina.
Eto toliko u kratko. Nadam se da ćete neke od mojih ideja i realizirati. Sretno!
Umjesto sajta u flashu koji nije podržan na dosta uređaja kojima stranci mašu naokolo, ne bi bilo loše razmisliti o upravo suprotnom pogledu, tj. korištenje tih uređaja za jaču interakciju. Primjerice, besplatan WIFI signal unutar muzeja za pristup stranicama gdje se mogu preuzeti dodatni sadržaji i naučiti više – wallpaperi, tekstovi, filmovi i slike. Mobilna verzija bez flasha mora postojati. Izložbeni primjerci u muzeju bi trebali biti označeni QR kodom koji sadržava više informacija i neki link. Audio vodiči kroz muzej dostupni preko mobilnih uređaja za slušanje odmah ili kasnije. Aktivnost na facebooku – jedini marco polo shop koji facebook pronalazi se nalazi u Texasu.
Bio sam u dućanu i muzeju. Mogu reći da je to prava prevara. Dućani obiluju kineskom robom, upitne kvalitete, a muzej se ne može nazvati muzejem, jer muzej je ustanova u kojoj se čuvaju, proučavaju i izlazu zbirke starina i umjetnina, ja nisam naišao na niti jednu starina ili umjetnina, već lutke napravljena u prirodnoj veličini. Također sama priča koja se sluša je površna, neutemeljena naravno.