MMTZ (Montmontaža d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska MMTZ (Montmontaža d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Obnovljeni lukobrani luke Drače na Pelješcu

DUBROVNIK/JANJINA, 28. prosinca 2006.

Državni tajnik za more Branko Bačić danas je u Luci Drače, u općini Janjina na Pelješcu, otvorio obnovljene lukobrane velikog i malog mola.
Uz državnog tajnika svečanosti su nazočili pomoćnik ministra mora, turizma, prometa i razvitka Josip Borić, ravnatelj Lučke uprave Dubrovačko neretvanske županije Mladen Milošević i predsjednik Općinskog vijeća Općine Janjina Vlatko Mratović.
Vrijednost investicije iznosi oko 4.5 milijuna kuna, u kojoj Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka sudjeluje s 4.1 milijuna kuna, Lučka uprava Dubrovačke županije s 400 tisuća kuna i Općina Janjina s 20 tisuća kuna.
Tom prigodom Bačić je najavio više projekata koje će Ministarstvo financirati u Dubrovačko neretvanskoj županiji u narednom razdoblju.
Sama rekonstrukcija lukobrana koja se izvodila u dvije faze, obuhvaćala je podmorske radove, izgradnju obložnih zidova te zamjenu kamenog pločnika.
Izvođač radova za prvu fazu bila je tvrtka „Tonikom“ iz Dubrovnika, za drugu fazu tvrtka „Montmontaža-hidroinženjering“ iz Splita, a cjelokupni nadzor povjeren je „Projektnom uredu Glavinić“ iz Metkovića.

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

sutra idemo ispod 58000. bilo je i vrijeme

Hell is Empty and all the Devils are Here


sutra idemo ispod 58000. bilo je i vrijeme

ne znam kolega na temelju čega ste to zaključili. Da nije možda da se niste stigli ukrcat na nižim razinama, pa sad ovim mudrim postom prognozirate odnosno pokušavate utjecat na daljnje kretanje cijene, a za ovo sad se nema para ?? Za vašu informaciju, bit će to još puno, puno skuplje. Ako slučajno i padne moj prijedlog je da grabite dok se može.[smiley1]


sutra idemo ispod 58000. bilo je i vrijeme

kolega najbolje da cekate da padne do 3 0.000 i onda ceta mozda mirno spavat hi hi hi. ja sam usao na 30.000(3 kom) pa na 38.000(samo 1) pa na 42.000(2 kom) a vjerujte mi jos uvijek razmisljam da se jos malo osiguram za ovu godinu (zahtjevna zena dosadila jos ljetovanja i zimovanja u ljepoj nasoj) [smiley1]. a kaj se tice izlaza ups ne prije 100.000-110.000 makar to bilo i za pet godina[smiley2]


budd: ” sutra idemo ispod 58000. bilo je i vrijeme ” ne znam kolega na temelju čega ste to zaključili. Da nije možda da se niste stigli ukrcat na nižim razinama, pa sad ovim mudrim postom prognozirate odnosno pokušavate utjecat na daljnje kretanje cijene, a za ovo sad se nema para ?? Za vašu informaciju, bit će to još puno, puno skuplje. Ako slučajno i padne moj prijedlog je da grabite dok se može.[smiley1]

Nemojte se odmah ljutiti – pa svatko može priželjkivati da kupi nisko.
Ako pak kolega budd nekoga svojim postom uspije nagovoriti da proda nešto što vrijedi 100k za manje od 58k – svaka čast. [smiley2]

vec sam ovo stavljao, no evo ga danas i u poslovnom dnevniku… pocelo je pocelo

http://www.poslovni.hr/33139.aspx

Počeli radovi na proširenju splitske trajektne luke
[color=blue]
Glavni izvođač radova je zagrebačka tvrtka Montmontaža-hidroinženjering[/color]

Radovi na produljenju i dogradnji gata Svetog Petra, središnjega privezišta u splitskoj trajektnoj luci, vrijedni 27 milijuna kuna, počeli su jučer, a dovršetak je planiran za najkasnije do 1. lipnja, potvrđeno je u Lučkoj upravi Split. Prema riječima ravnatelja Lučke uprave Branka Grgića, dio podvodnih radova i gradnja valobrana završit će do početka travnja kad se u luci održava sajam nautike Croatia Boat Show, dok bi gat trebao biti u uporabi od lipnja. Izvođač radova je zagrebačka Montmontaža-hidroinženjering, a sredstva su osigurana iz proračuna države i Lučke uprave. Projekt, kojega je izradila Montmontaža – hidroinženjering, dobio je i potporu Konzervatorskog odjela Ministarstva kulture. Širenjem i dogradnjom gata Svetoga Petra splitska gradska luka, najprometnija putnička luka na Sredozemlju, iduću bi sezonu trebala dočekati s novom 146 metara dužom operativnom obalom uz koju će moći pristajati i do tri dvotrupca ili 180 metara dugi kruzeri, kakvih je svake godine sve više. Uz to, na južnoj strani gata, uz obalu, dogradit će se rampa za pristajanje trajekata čime će se umnogome rasteretiti ostali dio pristaništa. Početak radova bio je zakazan za kraj prosinca prošle godine, dokad su bile završene i sve pripremne radnje, no dobivanje građevinske dozvole usporila je izrada dodatne maritivne studije koja je u međuvremenu napravljena te prihvaćena od mjerodavnih državnih tijela. Prema procjenama stručnjaka, promet u splitskoj trajektnoj luci s prošlogodišnjih 3,5 milijuna putnika i 700 tisuća vozila do 2010. godine trebao bi narasti na čak 7 milijuna putnika, uz proporcionalno povećanje broja vozila, pa je pojačanje cjelokupne infrastrukture neophodan zahvat. Proširenje gata Svetog Petra dio je usvojene Strategije razvoja gradske luke, koju je, na inicijativu Lučke uprave, izradilo povjerenstvo na čelu s arhitektom Jerkom Rošinom. Strategija ima za cilj, u skladu s novim GUP-om Splita, iskoristiti prednosti gradskih lučkih područja, te ispraviti infrastrukturne nedostatke koji sprječavaju jači pomorski napredak Splita i njegove luke koja je je po prometu treća luka na Sredozemlju, iza Napulja i Pireja.
Splitska luka je, naime, dosegnula gornju granicu svojih kapaciteta, a najavljeno preseljenje željezničkog i autobusnog kolodvora u Kopilicu te eventualno premještanje Dalmacijavina otvorio bi se veliki prostor za širenje luke. Premještanjem kolodvora iz centra grada, koje predviđa i generalni urbanistički plan grada, dobiva se iznimno atraktivan prostor za gradnju drugih sadržaja, poput poslovnih centara, hotela i nužnog parkirališta. Luka donosi 40 posto prihoda Grada, a 90 posto prometa luke čini inozemni brodovi. Oko 55 posto ukupnoga brodskog prometa ostvaruje se na relaciji Split – Brač. Kako su već prošle sezone u Split pristala čak 183 kruzera, Lučka uprava namjerava sagraditi novi vanjski gat, vrijedan 45 milijuna kuna, za privez kruzera i trajekata za Supetar. Strategijom razvoja gradske luke predviđena je gradnja međunarodnog terminala i vanjskih vezova na lukobranu, kao i produljenje triju postojećih gatova i gradnja pristaništa za manje krstaše na zapadnoj obali. Izrađivači Strategije predlažu da se međunarodni promet velikih brodova premjesti u Sjevernu luku te da se počne koristiti pristanište u Resniku, koje je u neposrednoj blizini zračne luke. Uz predsjednika Savjeta Jerka Rošina, u izradi Strategije sudjelovali su ekonomski stručnjak dr. Davor Slišković (financijski planovi), prof. dr. Dragan Bolanča (pomorsko pravo), mr. Joško Belamarić (zaštita kulturne baštine), dipl.

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

polako se stanje na MMTZ cisti. evo danasnjeg prometa i K/P na zatvaranju.

bitno je po meni da je na Asku na pocetku dana bilo 51 komad, na zatvaranju 39 komada ili ti ga prakticki je ukupna potrgovana kolicinia samo spustena sa visih razina.

dobar je znak da nema novih prodavaca…

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

Jeli pala ispod 58? Je. Istina na kratko, ali:) Nisam ju kupio kad sam trebao a sad mi se čini previsoko (nije da ne vrijedi, već se bojim psihoefekta koji ovakva cijena stvara kod ljudi – može li i kada više od JMNC?)

Hell is Empty and all the Devils are Here


Jeli pala ispod 58? Je. Istina na kratko, ali:) Nisam ju kupio kad sam trebao a sad mi se čini previsoko (nije da ne vrijedi, već se bojim psihoefekta koji ovakva cijena stvara kod ljudi – može li i kada više od JMNC?)

Zbog ovakve cijene nema unutra puno onih na koje djeluju psihoefekti.


Jeli pala ispod 58? Je. Istina na kratko, ali:) Nisam ju kupio kad sam trebao a sad mi se čini previsoko (nije da ne vrijedi, već se bojim psihoefekta koji ovakva cijena stvara kod ljudi – može li i kada više od JMNC?)

ja se ovdje usudim kladiti s tobom da ce presisati Jamnicu cim budu poznati konsolidirani rezultati za 2006. [smiley2]

p.s. osim ako prije toga ne dodje do splita dionica

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

budd:

Jeli pala ispod 58? Je. Istina na kratko, ali:) Nisam ju kupio kad sam trebao a sad mi se čini previsoko (nije da ne vrijedi, već se bojim psihoefekta koji ovakva cijena stvara kod ljudi – može li i kada više od JMNC?)

ja se ovdje usudim kladiti s tobom da ce presisati Jamnicu cim budu poznati konsolidirani rezultati za 2006. [smiley2]

p.s. osim ako prije toga ne dodje do splita dionica

A split bi bio dobrodosla stvar da se poveca trgovanje

evo malo informacija sto se planira graditi u Omišu:

Project Garma, Omis

The site comprises 83,000 m2 of land formerly used as a cement factory. The site is bounded to the west by the sea and to the east by the coastal road and the Omiš Mountains. Immediately to the North of the site lies Omiš town and to the south the small village of Nemira.

The site is irregular in shape providing substantial sea frontage with an inclining gradient from the sea to the east of the site. This provides generous exposure to the sea from within the site and excellent views from both the elevated section to the East and the shoreline section to the West.

The Hotel Esplanade will be located in Zone 1, to the north west of the site on the shoreline of the proposed scheme, providing the Hotel with excellent views to the sea. The Riva Pod Palmama is located to the front of the property providing a large sea-front terrace. The Casino will be directly to the north, a green area to the south, with apartments to the rear. The site area designated for the Hotel is 4,175 m2 with a gross building area of 14,850 m2. The building will be over 7 floors comprising basement, and Ground to Fifth Floor.

The Hotel Belvedere will be located in Zone 9, to the eastern border of the site. The location is set back from the coastline but the site elevation and cleared area to the front of the Hotel will provide the Hotel with excellent views to the sea. A sports and recreation area will be located in front of the building. Apartments and villas will be directly to the north, a green area with further villas to the south, with the site boundary to the rear. The site area designated for the Hotel is 8,885 m2 with a gross building area of 22,610 m2. The building will be over 9 floors comprising 3 basements and Ground to Fifth Floor.

Also there will be constructed : Casino, Apartments (Zone 3, 4), Apartments (Zone 5), Villas, Disco Club, Tourist Settlement Reception.

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

New Report

Close